Η Porsche 917 όπως δεν την έχεις… ξαναδεί!

Η τέχνη δεν έχει όρια... και υπάρχει μια εταιρεία που προσφέρει κλασσικές petrolhead δημιουργίες, με το... αζημίωτο!

Λένε ότι η σχεδίαση πολλών θρυλικών αυτοκίνητων υπερβαίνει την κόκκινη γραμμή που διαχωρίζει το βιομηχανικό design από την τέχνη. Για το ατελιέ After the Race, αυτή είναι μια θέση που υποστηρίζεται όχι μόνο με πάθος αλλά και εμπράκτως!

Αρχικά, ας εξηγήσουμε ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο του “After the Race” και γιατί το χαρακτηρίσαμε ως “ατελιέ”. Με έδρα το Βέλγιο, η εταιρεία αναπαράγει μέρη από κλασσικά και θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας μια μοναδική τεχνοτροπία.

Τα πάντα είναι φτιαγμένα στο χέρι, από την μορφοποίηση του αρχικού υλικού στο επιθυμητό σχήμα, μέχρι την πιστή αναπαραγωγή των χρωμάτων και των γραφικών, αλλά και την τεχνητή παλαίωση που προσδίδει στα έργα την αίσθηση ότι μόλις ανακτήθηκαν από τα pit μιας ομάδας, μετά το τέλος ενός αγώνα.

Η τελευταία δημιουργία της After the Race είναι η πιο μεγάλη όμως, τόσο σε απόλυτο μέγεθος, όσο και σε σημαντικότητα. Αυτό που επιχειρείται, είναι το ακριβές κοπιάρισμα της σχεδίασης και της αισθητικής του “κοστουμιού” από μια Porsche 917.

Η Porsche 917 βρίσκεται αδιαμφισβήτητα στο πάνθεον της γερμανικής εταιρείας, ενώ πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι είναι το πιο σημαντικό αγωνιστικό πρωτότυπο όλων των εποχών!

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα κομμάτι της ιστορίας των τεσσάρων τροχών με τεράστιο ειδικό βάρος, του οποίου ο θρύλος έχει μετασχηματίσει την εικόνα του, ανάγοντας την πλέον σε τέχνη. Η After the Race λοιπόν, θα δημιουργήσει 12 μόλις αντίγραφα σε κλίμακα 1:1, χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνική επίστρωσης του fiberglass που εφάρμοσε η Porsche το 1970.

Τα γλυπτά αυτά θα κατασκευαστούν κατόπιν παραγγελίας, ενώ οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα έχουν την δυνατότητα επιλογής για το χρώμα και την εμφάνιση. Η After the Race θα αναπαράγει με εκπληκτική πιστότητα τα look που χρησιμοποίησε η Porsche στους αγώνες αντοχής των ετών 1970 και 1971.

Το πόσο θα χρεώσει το ατελιέ το γλυπτό αυτό δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά σίγουρα δεν θα είναι κάτι προσιτό, πόσο μάλλον όταν η τιμή για μια πόρτα ή ένα καπό από πρότερες δημιουργίες της After the Race, κυμαίνονται από τα 3.500 μέχρι τα 5.000 ευρώ!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα