Όπως και όλοι οι κατασκευαστές, η Porsche τα τελευταία χρόνια έχει προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις στα ηλεκτρικά μοντέλα έχοντας καταστρώσει ένα ευρύ πλάνο εξηλεκτρισμού της γκάμας της. Όμως η οικονομική αβεβαιότητα που επικρατεί στις παγκόσμιες αγορές έχει ωθήσει το κοινό, ακόμη και εκείνο των πολυτελών αυτοκινήτων, σε μία υιοθέτηση των μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων μοντέλων που γίνεται με σημαντικά αργότερο ρυθμό από το επιθυμητό.
Διαβάστε επίσης: Νέα Porsche αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Η τιμή της στην Ελλάδα
Έτσι οι Γερμανοί αναμένεται να προχωρήσουν σε αλλαγή της στρατηγικής τους και να διαθέσουν εκ νέου πόρους για την εξέλιξη συμβατικών μοντέλων και κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η είδηση έρχεται από τον οικονομικό διευθυντή της γερμανικής εταιρείας Lutz Meschke, με τους Γερμανούς να αναφέρουν ότι ο κύκλος ζωής του V8 κινητήρα τους θα παραταθεί τουλάχιστον έως και τις αρχές της επόμενης 10ετίας.
Ακόμη πιο σημαντικά είναι τα λεγόμενα του Meschke σχετικά με την γκάμα των μοντέλων της Porsche αφού ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας ανέφερε ότι αυτοκίνητα τους που σχεδιάστηκαν αρχικά ως αμιγώς ηλεκτρικά μπορεί να περάσουν ξανά από τα σχεδιαστήριά τους ώστε η πλατφόρμα τους να γίνει πιο ευέλικτη αναφορικά με τα συστήματα κίνησης που μπορεί να αξιοποιήσει και να προκύψουν έτσι και συμβατικές εκδόσεις που θα είναι διαθέσιμες δίπλα στις αμιγώς ηλεκτρικές.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κόστιζε η Porsche Cayenne πριν από 20+ χρόνια;
Εξετάζουμε την πιθανότητα για τα μοντέλα που αρχικά σχεδιάστηκαν ως αμιγώς ηλεκτρικά να αποκτήσουν υβριδικά συστήματα κίνησης ή ακόμη και μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτή τη στιγμή είμαστε στη μέση στο να πάρουμε σημαντικές αποφάσεις. Ξεκάθαρα πάντως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα παραμείνει μαζί για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (σ.σ. από αυτό που σχεδιάζαμε).
Ο Meschke δεν έκανε αναφορά σε κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά ανάμεσα σε αυτά αναμένεται να είναι και το νέο SUV με τις τρεις σειρές καθισμάτων που ετοιμάζει η Porsche, το οποίο θα έρθει για να τοποθετηθεί πάνω από την Cayenne, μετά το 2025.
Κανείς δεν ξέρει επίσης τι θα γίνει με τις συμβατικές Boxster και Cayman, οι οποίες βρίσκονται κοντά στο τέλος του κύκλου ζωής τους και η παραγωγή τους είχε αρχικά προγραμματιστεί για να σταματήσει προς τα τέλη του 2025, λίγο πριν βγουν στην αγορά οι αμιγώς ηλεκτρικές γενιές τους. Το ίδιο ισχύει και για την υπάρχουσα Macan, η οποία προς το παρόν πωλείται μαζί με τη νέα και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της, με το μοντέλο να είναι εξαιρετικά σημαντικά για τις πωλήσεις τους.
Όσο για την 911, η Porsche δεν είχε ούτως ή άλλως σχέδια για να παρουσιάσει σύντομα μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της, οπότε οι φίλοι της μάρκας μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι ότι το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο των Γερμανών θα συνεχίσει να έχει έναν συμβατικό κινητήρα στο πίσω μέρος του για πολλά χρόνια ακόμη.