Η προηγμένη αεροδυναμική του νέου Volkswagen ID.7

Το ID.7 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen στη μεσαία κατηγορία και η έως και 700 χλμ. αυτονομία οφείλεται και στην προηγμένη αεροδυναμική του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
VW ID.7 αεροδυναμική απόδοση 2023

Η Volkswagen χαρακτηρίζει το νέο ID.7 πρωταθλητή της ενεργειακής απόδοσης λόγω του προηγμένου ηλεκτρικού συστήματος κίνησης που φέρει αλλά και της δουλειάς που έχει γίνει στην συνολική αεροδυναμική απόδοσή του.

Διαβάστε επίσης: Volkswagen Gof R 333: Ειδική έκδοση με 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δεύτερα

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το αεροδυναμικά ευνοϊκό βασικό σχήμα, ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,23 και η μετωπική επιφάνεια 2,46 τ.μ. είναι αποτέλεσμα στενής συνεργασίας των τμημάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης.


Σε σεντάν όπως το ID.7, το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της τιμής του Cd. Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το δάπεδο το 10% και τα λειτουργικά ανοίγματα στο μπροστινό άκρο του οχήματος μέσω των οποίων ο αέρας ρέει για παράδειγμα προς το ψυγείο, επίσης 10%.

Διαβάστε επίσης: 25 χρόνια Polo GTI και νέα επετειακή έκδοση “Edition 25”

Το νέο ID.7 είναι το πιο αεροδυναμικό ID. μοντέλο μέχρι στιγμής και ο σχεδιαστής των Γερμανών Daniel Scharfschwerdt, ανέφερει σχετκά: “Κατά τον σχεδιασμό του ID.7, δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στην αεροδυναμική από ό,τι για οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Αυτό φαίνεται στο χαμηλό μπροστινό άκρο, τη ρέουσα μετάβαση στο καπό και το “γρήγορο” παρμπρίζ. Η οροφή που θυμίζει κουπέ και το κωνικό πίσω άκρο είναι επίσης σχεδιασμένα για ιδανικές αεροδυναμικές επιδόσεις.”

Ακόμη και στα πρώτα στάδια ανάπτυξης, αφιερώθηκε πολύς χρόνος και δουλειά στον εξωτερικό σχεδιασμό, καθώς και στο κάτω μέρος του αμαξώματος, τους τροχούς και άλλες λεπτομέρειες. Προϋπόθεση για βέλτιστα αποτελέσματα είναι η στενή συνεργασία μεταξύ προγραμματιστών και σχεδιαστών.

Το κάτω μέρος του αμαξώματος του ID.7 είναι σχεδόν τελείως κλειστό ενώ στους εμπρός τροχούς υπάρχον αεροτομές. Αυτά οδηγούν τον αέρα κατά μήκος των τροχών κάτω από το όχημα με ελάχιστες αναταράξεις. Οι αεροκουρτίνες στα πλάγια του μπροστινού προφυλακτήρα κατευθύνουν τον αέρα γύρω από το μπροστινό άκρο του οχήματος επίσης με ελάχιστη απώλεια.

Παράλληλα, τα διογκωμένα πλαϊνά μαρσπιέ εμποδίζουν τη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αμαξώματος και προστατεύουν τα πίσω ελαστικά από τον αέρα που ρέει προς αυτά. Επιπλέον, μικρά σπόιλερ και πάνελ καθοδηγούν τη ροή του αέρα στο κάτω μέρος του αμαξώματος.

Μεγάλη προσοχή δόθηκε κα ιστη σχεδίαση των τροχών. “Στα ηλεκτρικά οχήματα, οι τροχοί συμβάλλουν περισσότερο στην καλή αεροδυναμική, και ως εκ τούτου εστιάσαμε ιδιαίτερα σε αυτούς. Όταν σχεδιάζαμε τις ζάντες των τροχών, η κύρια εστίαση ήταν στην αεροδυναμική, την οποία έπρεπε επίσης να ταιριάξουμε με τις απαιτήσεις ψύξης των φρένων. Οι ζάντες των τροχών που καταλήξαμε είναι πιο κλειστές και επομένως έχουν ιδιαίτερα καλές αεροδυναμικές ιδιότητες.”

Χρησιμοποιήθηκαν επίσης προσομοιώσεις ροής κατά το σχεδιασμό των καμπυλών των ελαστικών. Αυτό σήμαινε ότι ήταν ήδη δυνατή η βελτιστοποίηση παραλλαγών με λιγότερο καλή αεροδυναμική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης.

Επίσης λήφθηκαν υπόψη και άλλοι τομείς στη διαδικασία ολιστικής αεροδυναμικής ανάπτυξης. Αυτοί περιλαμβάνουν τα λειτουργικά ανοίγματα στο μπροστινό μέρος, για παράδειγμα, μέσω των οποίων ο αέρας ρέει προς το ψυγείο. Στο ID.7, η ροή του αέρα ελέγχεται ενεργά από μία “κουρτίνα” ψυγείου προκειμένου να μειωθεί η οπισθέλκουσα. Αυτή η ηλεκτρική κουρτίνα ανοίγει μόνο όταν απαιτείται στοχευμένη ψύξη του ηλεκτρικού κινητήριου συστήματος και της μπαταρίας. Στο πίσω μέρος, η υψηλή αεροδυναμική διασφαλίζεται από την ιδανικά διαμορφωμένη πίσω πόρτα και τη σχεδίαση του διαχύτη και των πλευρικών διαχωριστικών άκρων.

Από τον υπολογιστή στην αεροδυναμική σήραγγα
Η αρχική εστίαση είναι στις προσομοιώσεις στον υπολογιστή και η εργασία πραγματοποιείται ουσιαστικά μόνο κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου ανάπτυξης, με ενημερώσεις περίπου κάθε δύο εβδομάδες. Η ομάδα σχεδιασμού παρέχει δεδομένα CAD (Computer-Aided Design).

Στη συνέχεια, αρκετές χιλιάδες επεξεργαστές υπολογίζουν τις τιμές ροής αέρα, επίσης για πολλές λεπτομέρειες όπως οι χωνευτές στο αμάξωμα λαβές των θυρών και οι αεροδυναμικά σχεδιασμένοι καθρέφτες του ID.7. Η εξέλιξη στην αεροδυναμική σήραγγα ξεκινά μόνο όταν ο σχεδιασμός έχει φτάσει στο επιθυμητό σημείο, έως και ενάμιση χρόνο μετά από την έναρξη της ανάπτυξης.

Στην αεροδυναμική σήραγγα η ομάδα χρησιμοποίησε πήλινα μοντέλα του ID.7 σε κλίμακα 1:1. Τα νέα ευρήματα υλοποιούνται στο μοντέλο χρησιμοποιώντας φρέζα με ακρίβεια χιλιοστού -για παράδειγμα, σε περίπτωση αλλαγών στο πίσω μέρος και στις άκρες διαχωρισμού.

Με τη βοήθεια των πρωτότυπων εξαρτημάτων από τον 3D εκτυπωτή, η ομάδα του Stephan Lansmann δοκίμασε πολλές παραλλαγές. Στο ID.7, αυτή η διαδικασία επέρεψε να βελτιστοποιηθούν τα άνω και κάτω τμήματα του περιβλήματος των καθρεφτών και η βάση τους για να επιτύχουν χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας, τον χαμηλότερο σε ολόκληρη την ID. οικογένεια της Volkswagen.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.