Το πρώτο διαδραστικό κατάστημα αυτοκινήτου στο περιβάλλον metaverse είναι γεγονός. To FIAT Metaverse Store φέρνει την Ιταλική μάρκα στην πρωτοπορία αυτής της νέας τεχνολογίας, όπου ο ψηφιακός κόσμος συναντιέται με την πραγματικότητα, προσφέροντας μια νέα εμπειρία για τον αγοραστή. Σημείο κλειδί συνεχίζει να αποτελεί ο ανθρώπινος παράγοντας, ο οποίος μετουσιώνεται μέσω του FIAT Product Genious, ενός ψηφιακού πωλητή, που είναι εκπαιδευμένος ώστε να δίνει απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών.
«Στη FIAT για ακόμα μια φορά πρωτοπορούμε, προσφέροντας μια καινοτόμα και πρακτική εμπειρία. Το FIAT Metaverse Store είναι το πρώτο του είδους στην αυτοκινητοβιομηχανία και αποτελεί ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο της FIAT. Φιλικό στη χρήση και κυρίως προσβάσιμο για όλους, το FIAT Metaverse Store κάνει πιο απλή και εξατομικευμένη την επαφή μας με τους πελάτες μας», δήλωσε ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT και CMO της Stellantis.
Η σύνθεση πραγματικών και ψηφιακών στοιχείων δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στον κόσμο της FIAT μόνο με ένα κλικ. Σε πρώτη φάση στο fiat.it, ενώ ξεκινώντας το πρώτο τρίμηνο του 2023 το πρόγραμμα θα επεκταθεί και σε άλλες αγορές. Στο περιβάλλον του FIAT Metaverse Store ο πελάτης μπορεί να ανακαλύψει το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει μέσω ψηφιακών μοντέλων υψηλής ανάλυσης, να μάθει περισσότερες πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση, αλλά και να δοκιμάσει τις λειτουργίες του προηγμένου συστήματος πολυμέσων που εφοδιάζει το αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 500.
Μπορεί ακόμα να διαμορφώσει το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να ζήσει μια εικονική εμπειρία οδήγησης με το αυτοκίνητό του στην πίστα που βρίσκεται στην οροφή του ιστορικού εργοστασίου του Lingotto στο Τορίνο.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το FIAT Metaverse Store δεν απαιτεί τη χρήση headset virtual reality (VR) ή άλλου ακριβού εξοπλισμού, με τους επισκέπτες να απολαμβάνουν την εμπειρία μέσω των διαθέσιμων συσκευών που χρησιμοποιούν για την περιήγηση τους στο διαδίκτυο.
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου