Οι «σπόροι» των μπάκετ

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Στα ράλι, μπορεί να χρειαστεί να αγγίξεις τα πρώτα «-άντα» για να σταυρώσεις τίτλους, αυτό όμως δεν αποτελεί εμπόδιο για θαρραλέους πιτσιρικάδες! Είναι προφανές, ότι πάντα το νεαρόν της ηλικίας, ιδιαίτερα σε μία «ώριμη» επαγγελματικά κοινότητα, γοητεύει!.. Και αυτό, όχι επειδή απλά ο ηλικιακός αριθμός είναι από μόνος του ένα «προκλητικό» ενδιαφέρον, αλλά και επειδή όλοι μας αναζητούμε «νέο αίμα», που προσδοκούμε πάντα ότι κάτι καινούργιο θα φέρει!

Στα μαζικά αθλήματα, η είσοδος στον επαγγελματικό στίβο ενός εφήβου προκαλεί μαζικές εκδηλώσεις ενθουσιασμού, με σκοπό την ψυχολογική ενδυνάμωση και αποδοχή. Βλέπετε, αναγνωρίζουν στο πρόσωπό του την προσπάθεια, την ευγενή άμιλλα, αλλά και το θάρρος του νεαρού!

Στα μηχανοκίνητα σπορ ωστόσο, αν στις μοτοσικλέτες και στη Formula 1 είναι λογική η παρουσία μικρής ηλικίας αγωνιζομένων, στα ράλι εν τούτοις δεν είμαστε συνηθισμένοι στην είσοδο εφήβων ή οδηγών μετεφηβικής ηλικίας. Για του λόγου το αληθές, να σχολιάσουμε ότι, από το 1973 μέχρι σήμερα, οι νεότεροι στην ηλικία οδηγοί που μπήκαν στο WRC μετρούνται στα δάκτυλα των δύο χεριών… Ανάμεσα σε αυτούς οι Timo Salonen, Markku Alen, Henri Toivonen, Juha Kankkunen, Colin McRae, JariMatti Latvala, Thiery Neuville, κ.ά. Αυτοί, δε, όλοι τους, κέρδισαν νωρίς – νωρίς και αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.


Όμως, για να εδραιωθείς στα ράλι, η στατιστική έχει δείξει ότι πρέπει να κινηθείς στη ζώνη των «30»… Κάπου εκεί «κανονίζεται» το ραντεβού του ταλέντου, της δουλειάς, της εμπειρίας και των εν γένει ικανοτήτων ενός οδηγού! Οτιδήποτε πιο κάτω, απλά είναι εξάρσεις και εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Το έχουμε ξαναγράψει εδώ ότι ο πλέον επιτυχημένος – βάσει τίτλων – οδηγός του WRC Sebastien Loeb, με εννέα τίτλους οδηγών, άρχισε τη «συλλογή» του στα 30, ενώ ο σημερινός σταρ Sebastien Ogier στα 29 του…

Πρόσφατα, το παγκόσμιο κοινό των ράλι απασχόλησε ένα ηχηρό όνομα, ο οποίος, μάλιστα, από ηλικίας 12 ετών, με βαρύ όνομα κληρονομιάς, είχε κλέψει την παράσταση και τα likes τρελαίνοντας τα μηχανάκια του You Tube με τα καμώματά του. Αναφερόμαστε στον Φινλανδό Kalle Rovanpera (γιο του Harri Rovanpera) ο οποίος, σε ηλικία 17 ετών, συμμετείχε με Ford Fiesta R5 στο Wales Rally GB του 2017, «ισοφαρίζοντας» την πρωτιά του συμπατριώτη του JariMatti Latvala, που συμμετείχε το 2002, με Mitsubish Lancer Evolution VI, στον ίδιο βρετανικό γύρο του WRC. Να σημειώσουμε εδώ, ότι η Βρετανία εκδίδει άδεια οδήγησης σε 17χρονους και αυτός είναι και ο βασικός λόγος που εκεί κάνουν τις πρώτες τους εμφανίσεις οι νεοσσοί οδηγοί των ράλι. Μάλιστα ο Latvala είναι και ο νεότερος σε ηλικία οδηγός που κέρδισε αγώνα του WRC (Σουηδικό ράλι 2008, σε ηλικία 22 ετών).

Ένα άλλο μεγάλο όνομα έκανε, σε ηλικία 19 ετών, το ντεμπούτο του στο WRC, στο Σουηδικό ράλι του 1987 με Vauxhall Nova. Ο αείμνηστος Σκωτσέζος Colin McRae, ο οποίος, μάλιστα, σε ηλικία 27 ετών κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών το 1995 με Subaru Impreza, ρεκόρ που κρατάει μέχρι σήμερα! Ο δεύτερος νεότερος σε ηλικία οδηγός που κέρδισε τίτλο οδηγών είναι ο Φινλανδός Juha Kankkunen, σε ίδια ηλικία με τον McRae, απλώς ήταν κατά 140 ημέρες μεγαλύτερος…

Η περίπτωση του Marquito

Η αναφορά μας αυτή θα περνούσε μάλλον στα ψιλά μια και οι φίλοι των ράλι θέλουν πρωτίστως θέαμα, συναγωνισμό και σκόνη και μετά ενδιαφέρονται για αριθμούς και ρεκόρ και τσιτάτα… Ασχοληθήκαμε επειδή μας έκανε εντύπωση η συμμετοχή στο ράλι του Μεξικού του 17χρονου (κατά τέσσερις ημέρες μεγαλύτερου του Rovanpera) Βολιβιανού πιτσιρικά Marco Bulacia Wilkinson, που φέτος θα συμμετάσχει συνολικά σε ένα πρόγραμμα έξι αγώνων του θεσμού WRC2. Το πιο ενδιαφέρον όμως, είναι ότι την παρουσίαση της συμμετοχής του μικρού στο WRC, έκανε στην Santa Cruz, ο πρόεδρος της Βολιβίας Evo Morales, , ο οποίος στην ομιλία του ήταν ενθουσιώδης και σαφής: «το πιλοτικό πρόγραμμα του Marco Bulacia Wilkinson, ο οποίος θα εκπροσωπήσει τη Βολιβία στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, στον θεσμό FIA WRC2, είναι μία «ιστορική» στιγμή, γιατί θα είναι η πρώτη φορά που ένας οδηγός από τη Βολιβία θα ακολουθήσει έναν παγκόσμιο θεσμό. Οι φίλοι των μηχανοκίνητων σπορ, τώρα, με τον Marquito Bulacia, πρόκειται να έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη Νότια Αμερική και τον κόσμο μας, κάτι που αποτελεί μία πρωτοφανή όσο και ιστορική στιγμή για τους Βολιβιανούς. Ξέρω ότι αυτό το άθλημα συνεπάγεται πολλές επενδύσεις και κινδύνους ταυτόχρονα. Όμως, κάθε πολίτης της Βολιβίας επιλέγει τον τρόπο της εκπροσώπησης και υπεράσπισης της χώρας μας και ο Marquito, μόλις 17 ετών, επέλεξε να το κάνει μέσω του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μάλιστα, είχα τη δυνατότητα να παρακολουθήσω για κάποιο χρονικό διάστημα τη συμμετοχή του σε διεθνές επίπεδο και μας εκπλήσσει το πόσο εξαιρετικός είναι σε αυτό που κάνει».

Ενδιαφέρουσα είναι και η τοποθέτηση του Marco Bulacia Wilkinson, ο οποίος έγινε γνωστός στην Ευρώπη τον Δεκέμβριο, όταν οδήγησε ένα Fiesta WRC στους ημιτελικούς του Rally sprint Bettega Memorial στη Μπολόνια. Έμφορτος αγαλλίασης και προσμονής, δήλωσε: «Έχω προετοιμαστεί πολύ φυσικά. Νομίζω ότι το υψηλό επίπεδο συναγωνισμού στο WRC απαιτεί πολλές μέρες δοκιμών, αλλά και πολύ καλή φυσική κατάσταση. Από την άλλη, αν και ιδιαίτερα χαρούμενος, προσπαθώ να μην το σκέφτομαι πάρα πολύ. Προτιμώ τα πάντα να ρέουν ομαλά και να ανακαλύπτω βήμα προς βήμα ότι έχω να μάθω. Από την άλλη πλευρά, είμαι μόνο 17 ετών και πηγαίνω στο σχολείο!»…

Για την ιστορία, ο μικρός Βολιβιανός, με συνοδηγό τον Aργεντινό Fernando Mussano, τερμάτισαν στην τέταρτη θέση της κατηγορίας WRC2 και στην 13η της γενικής κατάταξης στο Μεξικό!

Φωτογραφίες: MSport, web

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]