Οι τιμές του υβριδικού Honda CR-V στην Ελλάδα

Το Honda CR-V Hybrid, το πρώτο υβριδικό SUV της ιαπωνικής μάρκας στην Ευρώπη βρίσκεται πλέον και στην χώρα μας. Ας δούμε τις τιμές του τόσο για τη δικίνητη όσο και για την τετρακίνητη έκδοση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Honda CR-V μας συστήθηκε για πρώτη φορά το 1995 και από τότε μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το ιαπωνικό SUV, που πλέον για πρώτη φορά διατίθεται επί ευρωπαϊκού εδάφους και ως υβριδικό. Μάλιστα, το Honda CR-V Hybrid όπως είναι η ονομασία του ξεκίνησε την διάθεσή του και στην χώρα μας με την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις τιμές του αλλά και τον εξοπλισμό του.

Το Honda CR-V Hybrid είναι διαθέσιμο ως προσθιοκίνητο στην έκδοση Elegance με τιμή τα 44.650 ευρώ και ως τετρακίνητο στην ίδια εξοπλιστική έκδοση με τιμή στα 47.650 ευρώ.

Θυμίζουμε πως το Honda CR-V διαθέτει υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί ευφυή τεχνολογία Multi Mode Drive technology (i-MMD) συνδυάζοντας 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson χωρητικότητας 2.0 λτ., μπαταρία ιόντων λιθίου και κιβώτιο μιας σχέσης για υψηλά επίπεδα αθόρυβης λειτουργίας, απόκρισης και απόδοσης.


Το Honda CR-V Hybrid έχει συνολική απόδοση 184 ίππων και 315 Nm ροπής, τιμές που του χαρίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. (9,2 δλ. χρειάζεται η τετρακίνητη έκδοση) και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωσή του, αυτή είναι στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. (5,5 λίτρα/100 χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση) και οι εκπομπές ρύπων είναι στα 120 γρ. CO2/χλμ. για το δικίνητο μοντέλο και στα 126 γρ. CO2/χλμ. για το τετρακίνητο.

Το μήκος του αμαξώματος του Honda CR-V Hybrid είναι στα 4.600 χλστ. το πλάτος στα 2.117 χλστ. και το ύψος στα 1.679 χλστ. (1.689 χλστ. για το τετρακίνητο μοντέλο, λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος στα 192 χλστ.). Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι στα 497 λίτρα, και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.064 λίτρα (1.694 μέχρι την οροφή). Η ικανότητα ρυμούλκησης του αυτοκινήτου είναι στα 750 κιλά με φρένο και στα 600 κιλά χωρίς φρένο.

Τέλος, ο εξοπλισμός του και στις δύο εκδόσεις είναι πλουσιοπάροχος, καθώς εκτός από τις καθιερωμένες πλέον ηλεκτρικές ευκολίες και τα LED φώτα, έχει να επιδείξει υποβοήθηση ρυμούλκησης, Head Up Display, Hill Start, αισθητήρα πίεσης ελαστικών, όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, αναγνώριση πινακίδων, απομάκρυνση πάγου από το εμπρός παρμπρίζ και Adaptive Cruise Control.

Στον τομέα της άνεσης έχει να επιδείξει σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, δερμάτινη επένδυση καθισμάτων, δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες φώτων και βροχής, ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος, θερμαινόμενα καθίσματα και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών. Αυτό περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης Garmin, τέσσερις θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω) και ηχοσύστημα με 9 ηχεία και Subwoofer.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]