Η τιμή του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 στην Ελλάδα

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 έρχεται στη χώρα μας με τιμή κάτω από τα 20.000 ευρώ, μαζί με τις επιδοτήσεις του κράτους.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
νέο ηλεκτρικό Fiat 500 3+1 2020

Συγκεκριμένα το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 έρχεται στη χώρα μας με τιμή 19.970 ευρώ, σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, η οποία έχει υπολογίσει σε αυτό το νούμερο και τα οικονομικά κίνητρα που δίνει η ελληνική κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Κοντά μας θα είναι από τον ερχόμενο Δεκέμβριο, λογικά, σε πρώτη φάση στην έκδοση με το hatchback αμάξωμα με τις cabrio και “3+1” να ακολουθούν.

Οικείο και παράλληλα εντελώς νέο, το ηλεκτρικό 500 διατήρησε τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του θρυλικού μοντέλου εξελίσσοντας τα σε ένα νέο επίπεδο που χαρακτηρίζεται από τις νέες εξελίξεις στον τομέα της συνδεσιμότητας και βέβαια της αρχιτεκτονικής ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Το ξεχωριστό στιλ του νέου ηλεκτρικού 500 ήδη έχει κερδίσει τους ειδικούς του χώρου, κατακτώντας το βραβείο Red Dot Design Award 2020. Παράλληλα το νέο μοντέλο είναι υποψήφιο και στο θεσμό Car Of The Year του 2021, κορυφαία διάκριση που έχει κατακτήσει και η υπάρχουσα γενιά του μοντέλου.

Διαβάστε επίσης – Fiat: Νέο ηλεκτρικό 500 με τέσσερις πόρτες!


Η νέα πλατφόρμα του ηλεκτρικού 500 σχεδιάστηκε ειδικά για το μοντέλο και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης ανάλογα με την έκδοση 95 ή 118 ίππων που εξασφαλίζει άμεση απόκριση και εξαιρετικά καλές επιδόσεις (0-100χλμ./ώρα σε 9 ή 9,5 δευτερόλεπτα ανάλογα με την έκδοση).

Έξυπνες επιλογές για όλους
Το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 σχεδιάστηκε για να προσφέρει έξυπνες επιλογές που θα κάνουν πιο ευχάριστη, προσιτή και φιλική προς το περιβάλλον την κίνηση με ένα όχημα μηδενικών ρύπων. Για πρώτη φορά στην κατηγορία ένα μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε 3θυρη hatchback έκδοση, Cabrio, αλλά και την έκδοση 3+1 (hatchback ή cabrio) που χάρη στην έξυπνη 3 πόρτα προσφέρει αυξημένη χρηστικότητα χωρίς καμία παραχώρηση στο στιλ. Εκτός όμως από το αμάξωμα, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει και τη χωρητικότητα των μπαταριών που θα εφοδιάζουν το όχημα του έτσι ώστε να αποφασίσει με βάση τις δικές του ανάγκες πια επιλογή είναι πιο συμφέρουσα για εκείνον.

Διαβάστε επίσης: Fiat από 9.990 ευρώ και όφελος έως 4.000 ευρώ

Ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει ο αγοραστής, η αυτονομία είναι 180 ή 320 χιλιόμετρα, με βάση το νέο αυστηρότερο πρωτόκολλο WLTP. Τα επίπεδα αυτονομίας αυξάνονται σημαντικά ξεπερνώντας τα 460χλμ. σε χρήση αμιγώς σε αστικές συνθήκες. Σύμφωνα με τη Fiat, το κυριότερο είναι πως το ηλεκτρικό 500 μπορεί να φορτιστεί με αρκετή ενέργεια που θα του εξασφαλίσει 50χλμ. διαδρομών μέσα σε μόλις 5 λεπτά. Παράλληλα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε μόλις 35 λεπτά το ποσοστό φόρτισης μπορεί να φτάσει στο 80%, το ηλεκτρικό 500 ουσιαστικά απαλλάσσει τον χρήστη από το άγχος της διαδικασίας φόρτισης.

Οι έξυπνες λύσεις συνεχίζονται και μέσω των διαθέσιμων επιλογών λειτουργίας που περιλαμβάνουν και την πρωτοποριακή λειτουργία “Sherpa”, όπου το αυτοκίνητο προσαρμόζει τη λειτουργία του και προτείνει στον οδηγό τη βέλτιστη διαδρομή ώστε να φτάσει στον προορισμό του με βάση τη διαθέσιμη αυτονομία. Ακόμα μια πρωτιά στην κατηγορία είναι η δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, χαρακτηριστικό που έγινε εφικτό χάρη στην εφαρμογή μιας σειράς συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]