Γεγονός ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών

Γεγονός είναι πλέον η ίδρυση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών. Ας δούμε τα ιδρυτικά μέλη και ποια είναι η θέση του για την εξίσωση διπλωμάτων Β και Α1

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Yamaha MT-07 τιμή Ελλάδα

Η ανάπτυξη της αγοράς του δικύκλου στην Ελλάδα αποκτά νέα δυναμική έπειτα και από την ίδρυση του νέου Συνδέσμου Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών (ΣΕΜΕ). Σύμφωνα και με την επίσημη ανακοίνωση του συνδέσμου κύριος στόχος του είναι η ισόρροπη, συνεπής και μακροπρόθεσμη διεύρυνση της αγοράς δικύκλων όλων των τύπων (κατηγορίες L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7e), με όφελος που θα προκύπτει για τα μέλη του, τους αναβάτες όλων των κατηγοριών αλλά και γενικότερα του κοινωνικού συνόλου.

Ιδρυτικά μέλη του συνδέσμου είναι οι BMW Hellas, Kosmocar (Ducati), K-Motors South East Europe (KTM και Husqvarna), Motor Trend (KYMCO, Voge), Piaggio Hellas (Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi, Gilera, Derbi), Teomoto (Kawasaki, Peugeot Motorcycles), Αδελφοί Σαρακάκη (Ηonda), Ηλιοφίλ (Triumph), Μοτοδυναμική (Yamaha) και Σφακιανάκης (Suzuki). Τα μέλη του συλλόγου αναμένεται να διευρυνθούν.

Ως πρώτος πρόεδρος του δ.σ. του ΣΕΜΕ ορίστηκε ο Σωτήρης Χατζίκος (Μοτοδυναμική), με αντιπρόεδρο τον Σόλωνα Κοντό (K-Motors South East Europe) και χρέη γ.γ. αναλαμβάνει ο Φώτης Δράκος της Piaggio Hellas.


Μια από τις πρώτες ενέργειες του ΣΕΜΕ είναι να προωθήσει τον διάλογο σχετικά με την υιοθέτηση της ευρωπαϊκής οδηγίας και στην Ελλάδα για οδήγηση δικύκλων έως και 125 κ.εκ. με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2006/126 για τις άδειες οδήγησης (άρθρο 6), η εξίσωση της άδειας οδήγησης Β και Α1 επιτρέπει στους κατόχους της άδειας οδήγησης αυτοκινήτου (Β) να οδηγούν και ελαφριά μοτοσυκλέτα μέγιστου κυλινδρισμού 125 κυβικών εκατοστών, μέγιστης ισχύος 11 kW (15 ίπποι) και με λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,1 kw/kg. Αντίστοιχη πρόβλεψη υπάρχει και για τα μοτοποδήλατα, δηλαδή για τα δίκυκλα που απαιτείται άδεια οδήγησης ΑΜ.

Ο ΣΕΜΕ πιστεύει ότι η υγιής ανάπτυξη του κλάδου προϋποθέτει την ασφαλή και βιώσιμη χρήση των δικύκλων, καθώς και την αρμονική συνύπαρξή τους με όλους τους χρήστες του δρόμου. Σε αυτό το πλαίσιο, σκοπεύει να ανοίξει ουσιαστικό διάλογο με όλους τους φορείς της πολιτικής, ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας, καθώς και της κοινωνίας των πολιτών στην Ελλάδα όπως και με αντίστοιχους θεσμικούς συνομιλητές στο εξωτερικό.

Αναμένουμε με πολύ ενδιαφέρον τις επόμενες ενέργειες του ΣΕΜΕ, ειδικά για το παραπάνω πολύ σημαντικό θέμα που θα δώσει νέα διάσταση στις επιλογές μετακινησης των οδηγών αυτοκινήτου αλλά και τις προτάσεις του συνδέσμου στην εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας με τρόπο που να αρμόζει στην ελληνική πραγματικότητα. Επί του θέματος έχει τοποθετηθεί σε πρώτη φάση και ο ΣΕΑΑ, την πρόταση του οποίου μπορείτε να βρείτε εδώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]