Το πρώτο ηλεκτρικό Seat… el-Born

Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει στη Διεθνή Έκθεση Γενεύης το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της όχημα, που ονομάζεται el-Born

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Seat δείχνει ποικιλοτρόπως τις προθέσεις της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στις νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες. Στην προσεχή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (6-19 Μαρτίου), θα παρουσιάσει το Seat el-Born, που θα αποτελέσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας και βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group. Με το el-Born, η Seat θα γίνει η δεύτερη μάρκα που παρουσιάζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα του Group.

Πέραν της ονομασίας, που δόθηκε προς τιμήν μιας από τις πιο διάσημες γειτονιές της Βαρκελώνης, η Seat έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες του νέου αυτοκινήτου. Το Seat el-Born εξοπλίζεται με μπαταρίες ενέργειας 62 kWh, η φόρτιση του 80% των οποίων θα διαρκεί 47 λεπτά. Επιπλέον, το Seat el-Born θα έχει αυτονομία 420 χιλιομέτρωνισχύ 204 ίππων, ενώ χάρη και στην εντυπωσιακή ροπή που παρέχουν οι ηλεκτροκινητήρες, θα επιταχύνει από 0 σε 100 χιλιόμετρα, σε 7,5”. Λόγω της χρήσης τεχνολογίας τελευταίας εξέλιξης, οι άνθρωποι της Seat έχουν υπολογίσει ότι το el-Born εξασφαλίζει μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, η οποία μπορεί να φτάσει έως και σε επίπεδο 60 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Ενδεικτικό της σημασίας που έχει το αυτοκίνητο για ολόκληρο το Group VW, είναι πως η παγκόσμια παρουσίασή του θα γίνει κατά τη διάρκεια του Volkswagen Group Night, τη Δευτέρα 4 Μαρτίου. Έπειτα, το μοντέλο θα μετακινηθεί στο περίπτερο της Seat για την υπόλοιπη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Γενεύης. Η εμφάνισή του στην αγορά, θα γίνει το 2020.


tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]