Τρεις επιλογές προσφέρει η Ford για τους επαγγελματίες που θέλουν να κάνουν την μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Υπάρχει το E-Transit Courier, το E-Transit Custom και το E-Transit Van. Πάμε να γνωρίσουμε τα τρία επαγγελματικά μοντέλα πιο αναλυτικά!
Δείτε επίσης: Το SUV που “πουλάει” περισσότερο με diesel κινητήρα – Κοστίζει 42.900 ευρώ
Ξεκινάμε από το E-Transit Courier, το οποίο προσφέρει αυξημένη ικανότητα φόρτωσης σε όλες τις διαστάσεις. Το πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών είναι 1.220 χλστ., επιτρέποντας στο συμπαγές van να μεταφέρει για πρώτη φορά δύο ευρωπαλέτες. Ο συνολικός όγκος φορτίου είναι πλέον 2,9 κ.μ., τιμή μεγαλύτερη κατά 25% σε σχέση με εκείνη του απερχόμενου μοντέλου. Ο όγκος αυτός μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω με τη χρήση ενός νέου χαρακτηριστικού που συναντάται στο διαχωριστικό της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να μεταφέρουν αντικείμενα όπως σανίδες ή σωλήνες μήκους άνω των 2,6 μέτρων. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο είναι 700 κιλά και το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 750 κιλά.
E-Transit Custom
Στην περίπτωση του E-Transit Custom, οι επαγγελματίες έχουν δύο επιλογές αναφορικά με την ισχύ του συστήματος ανάμεσα στη βασική έκδοση των 136 ίππων και την ισχυρότερη των 217. Μια πλήρη φόρτιση σε οικιακό φορτιστή της Ford Pro με ισχύ 11 kW διαρκεί περίπου 6,7 ώρες. Οι πελάτες μπορούν επίσης να φορτίσουν την μπαταρία από το 10 έως και το 80% της χωρητικότητας της σε περίπου 39 λεπτά σε παροχή AC με ισχύ 125 kW. Όπως και στο μεγαλύτερο E-Transit, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το σύστημα Pro Power Onboard με ισχύ 2,3 kW για την τροφοδοσία ηλεκτρικών εργαλείων και εξωτερικών φώτων που απαιτούνται κατά την εργασία. Χωρίς συμβιβασμούς στη μεταφορά φορτίων, το ηλεκτρικό βαν προσφέρει ωφέλιμο φορτίο έως και 1.011 κιλών, χαμηλότερο δάπεδο φόρτωσης με βελτιωμένη πρόσβαση και κορυφαία στην κατηγορία ικανότητα ρυμούλκησης που ανέρχεται σε 2,3 τόνους.
E-Transit Van
Tο νέο E-Transit Van παρέχει στους επαγγελματίες χώρο φόρτωσης με όγκο έως και 15,1 κ.μ., τιμή που είναι ταυτόσημη με εκείνη ενός πετρελαιοκίνητου Transit με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.616 κιλά. Προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) και ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα (DC). Ο ενσωματωμένος φορτιστής των 11,3 kW προσφέρει πλήρη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου σε χρόνο 8,2 ωρών. Επίσης, με τη βοήθεια ενός ταχυφορτιστή DC με ισχύ 115 kW, το νέο E-Transit Van μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία από το 15% μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 34 λεπτά.
Το αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit Van είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος, με απόδοση 184 και 269 ίππων, όλες με μέγιστη ροπή 430 Nm και κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι εκδόσεις φέρουν μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 67 kWh που εξασφαλίζει ελευθερία κινήσεων σε κάθε μετακίνηση και αυτονομία που φτάνει τα 350 χλμ. στον μικτό κύκλο σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.