Ionity: Μια “ηλεκτρική” κοινοπραξία μεταξύ BMW, Daimler, Ford, VW και Porsche

Καθώς η ηλεκτροκίνηση αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες προχώρησαν σε συνεργασία, με στόχο τη διεύρυνση του δικτύου ταχείας φόρτισης στην Ευρώπη

Βρείτε μας στο


Ο καρπός αυτής της μεγάλης συνεργασίας, ονομάζεται Ionity. Στη μεγαλύτερη κοινοπραξία σχετικά με την ηλεκτροκίνηση μέχρι στιγμής, συμμετέχουν μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες στην Ευρώπη και όχι μόνο. Ιδρυτικά μέλη της Ionity λοιπόν, είναι τα BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company, Volkswagen Group καθώς και η Porsche AG. Πρόσφατα, στη συμμαχία προστέθηκε και το Hyundai Motor Group, στο οποίο εντάσσονται οι Hyundai και Kia.

Η Ionity δημιουργήθηκε το 2017 και τα κεντρικά της γραφεία βρίσκονται στο Μόναχο. Στόχος της επιχείρησης, είναι η ανάπτυξη του δικτύου σταθμών ταχείας φόρτισης αυτοκινήτων. Η ισχύς φόρτισης στους σταθμούς της Ionity φτάνει έως 350 kW. Για να διασφαλιστεί η συμβατότητα μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων, χρησιμοποιείται το πρότυπο γενικής φόρτισης Combined Charging System.

Όπως αναφέρεται στη διακήρυξή της, στόχος της Ionity είναι το ζήτημα της φόρτισης, σύντομα να πάψει να απασχολεί τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων. Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, η Ionity διαθέτει 140 σταθμούς φόρτισης στην Ευρώπη, ενώ ακόμη 50 βρίσκονται υπό κατασκευή. Έως το 2020, το δίκτυο αναμένεται να επεκταθεί σε 400 σταθμούς ταχείας φόρτισης. Ο μέσος όρος χιλιομετρικής απόστασης μεταξύ τους, σε μήκος σημαντικών ευρωπαϊκών οδών, είναι περίπου 120 χιλιόμετρα.

Η συγκεκριμένη ενέργεια κρίνεται απαραίτητη από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, καθώς ένα σημαντικό πρόβλημα που παρουσιάζει μέχρι στιγμής η ηλεκτροκίνηση, είναι ο τομέας της φόρτισης. Με αυτόν τον τρόπο, το κύρος και η πρακτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να αυξηθεί, ωθώντας ολοένα και περισσότερους αγοραστές προς αυτά, στο μέλλον…

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr