Με βελτιώσεις σε κινητήρα και κιβώτιο, οι ανανεωμένες Honda CRF250R και CRF250RX είναι πλέον διαθέσιμες για παραγγελία και στο ελληνικό κοινό με τις τιμές τους να ανέρχονται στα 9.100 και 9.750 ευρώ αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης – Honda CRF250L και CRF300 Rally: Πλέον και με παράσημα
Η motocross Honda CRF250R είναι μια μοτοσυκλέτα που ανανεώθηκε πλήρως το 2018 κληρονομώντας το πλαίσιο έβδομης γενιάς αλλά και τις αναρτήσεις της Showa που προέρχονται από την μεγαλύτερη CRF450R και την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από τις πίστες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Νέος ήταν και ο κινητήρας της με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που δίνει παράλληλα στον αναβάτη τη δυνατότητα αλλαγής της χαρτογράφησης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης στην πίστα.
Την επόμενη χρονιά οι Ιάπωνες βελτίωσαν ακόμη περισσότερο το μοτέρ με τις αλλαγές στην εισαγωγή και την εξαγωγή να προσφέρουν περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφής, ενώ στα ηλεκτρονικά συστήματα προστέθηκε και το launch control τριών σταδίων της HRC. Ο αναβάτης απολαμβάνει επίσης καλύτερα επίπεδα πέδησης χάρη στις νέες δαγκάνες αλλά και μια βελτιωμένη θέση οδήγησης που οφείλεται στο διαφορετικό έναντι του προηγούμενου μοντέλου τιμόνι της Renthal, το οποίο ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και προσφέρει αυξημένο έλεγχο στις υψηλές ταχύτητες.
Για τη νέα χρονιά η CRF250R φρεσκάρεται εκ νέου υιοθετώντας για μια ακόμη φορά το ανανεωμένο και ελαφρύτερο κατά τρία κιλά πλαίσιο της μεγαλύτερης αδερφής της με την ιαπωνική εταιρία να κάνει λόγο και για αλλαγές που βελτιώνουν την αντοχή και την αξιοπιστία της μικρής MX. Εκ νέου ρυθμισμένες είναι και οι αναρτήσεις για να ταιριάζουν καλύτερα με τα νέα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του πλαισίου που δίνουν έμφαση στη βελτιωμένη ευελιξία, ενώ το πιρούνι των 49 χλστ. της Showa φέρει νέες τιμονόπλακες υψηλότερης στιβαρότητας.
Διαβάστε επίσης – Piaggio 1: Οι τιμές του νέου ηλεκτρικού scooter στην Ελλάδα
Τέλος, αναθεωρημένο είναι και το πλαστικό “κοστούμι” της CRF250R, το οποίο, μαζί με τη νέα σέλα, δίνει ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία στις κινήσεις του αναβάτη. ενδεικτικά αναφέρουμε ότι είναι πλέον πιο λεπτή κατά 70 ολόκληρα χλστ. έναντι της προηγούμενης, ενώ πολύ πιο εύκολη και απλή είναι η αφαίρεση των πλαστικών για την απαραίτητη συντήρηση.
Αξιοποιώντας την ίδια βάση, παρόμοιες είναι και οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην enduro CRF250RX, ενώ το 2022 φέρνει στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας και τις προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι. Η RX ζυγίζει μόλις 108 κιλά, τέσσερα περισσότερα από την R, με το βάρος να βρίσκεται και σε αυτή την περίπτωση στα πλαίσια του ανταγωνισμού.