Φαίνεται πως τα κλασικά μοντέλα που όλοι αγαπήσαμε θα παραμείνουν μαζί μας ακόμη και μετά την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, χάρη στα κιτ μετατροπής σε αμιγώς ηλεκτρικά που παρουσιάζουν ολοένα και περισσότερες εταιρίες. Όπως ακριβώς δηλαδή γίνεται με την βρετανική Electrogenic και την εμβληματική Jaguar E-Type.
Διαβάστε επίσης: Jaguar E-Pace και νέα έκδοση
Η Electrogenic, που έχει παρουσιάσει στο παρελθόν ανάλογα κιτ μετατροπής και για άλλα ιστορικά μοντέλα, προσεγγίζει την μετατροπή με σεβασμό στην ιστορία της E-Type, του μοντέλου που μάγεψε με τη σχεδίαση του ακόμη και τον Enzo Ferrari. Το κιτ έρχεται και προσαρμόζεται με τέτοιο τρόπο στο αμάξωμα του βρετανικού κουπέ, χωρίς μετατροπές, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να επαναφέρει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό όποτε το επιθυμήσει αυτός.
Τη θέση του θερμικού μοτέρ έχει πάρει η συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος παράλληλα “δένει” πάνω στο αυθεντικό κιβώτιο, για μια εμπειρία οδήγησης πιο κοντά στο συμβατικό μοντέλο.
Από πλευράς απόδοσης η Electrogenic προσφέρει τρία διαφορετικά πακέτα που έχουν να κάνουν τόσο με την αποδιδόμενη ισχύ όσο και με την προσφερόμενη αυτονομία. Το ηλεκτρικό μοτέρ της βασικής έκδοσης Tourer προσφέρει στην E-Type βάρος χαμηλότερο σε σχέση από τους αυθεντικού μοντέλου και τελική της τάξης των 160 χλμ./ώρα.
Δείτε επίσης: Όταν σου παραδίδουν τη νέα σου Jaguar… αλλά είσαι γκαντέμης (+video)
Το μοτέρ της επόμενης έκδοσης που ονομάζεται Sprint αποδίδει 470 Nm ροπής, 100 περισσότερα σε σχέση με το θερμικό μοτέρ με το βάρος να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα. Και σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείται το κιβώτιο ταχυτήτων του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Για εκείνους που τα θέλουν όλα υπάρχει η έκδοση Grand Tourer με μοτέρ 400 ίππων και 600 Nm αλλά και κιβώτιο μιας σχέσης. Χωρίς να γίνεται λόγος για την αυτονομία της βασικής έκδοσης, οι Sprint και Tourer μπορούν να διανύσουν έως και 240 περίπου χιλιόμετρα, με τους Βρετανούς να προσφέρουν και πακέτα μπαταριών που προσθέτουν επιπλέον βάρος αλλά και αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 400 χλμ.
Στο εσωτερικό της E-Type δεν υπάρχουν “αλλοιώσεις” στη σχεδίαση του αν και κάποια όργανα έχουν μετατραπεί ώστε να πληροφορούν για την κατάσταση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Όπως ο δείκτης βενζίνης που δείχνει πλέον τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας.
Στη Μ. Βρετανία οι τιμές για την μετατροπή της Jaguar E-Type ξεκινούν από τα 62.850 ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτά το κόστος απόκτησης μιας E-Type.