Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept: 40 χρόνια μετά, το πρώτο V8!

Το Wrangler Rubicon 392 παρουσιάστηκε ως concept αλλά βρίσκεται ήδη στο δρόμο προς την παραγωγή. To πρώτο V8 Wrangler μετά από 40 χρόνια.

Βρείτε μας στο
2020 Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept

Η Ford παρουσίασε το νέο Bronco που έρχεται με υψηλές προδιαγραφές για να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο από την τεράστια αμερικάνικη πίτα των SUVs. Για να της πάρει ίσως λίγη από αυτή τη δόξα η Jeep έκανε τη δική της μίνι αποκάλυψη του Wrangler Rubicon 392 Concept, το οποίο φέρει έναν μεγάλο V8 κινητήρα 6,4 λίτρων (392 κυβικές ίντσες) και κατάλληλα αξεσουάρ και εξοπλισμό που διευρύνουν περαιτέρω την ικανότητα κίνησης του εκτός δρόμου.

Τελευταία φορά που είδαμε το αμερικάνικο off roader με V8 κινητήρα ήταν το 1981 τότε που το Jeep CJ έφερε έναν πεντάλιτρο ο οποίος απέδιδε μόλις 125 ίππους και 298 Nm ροπής. Ο νέος Hemi κινητήρας αν και “μόλις” 1.400 ε.εκ. μεγαλύτερος αποδίδει σχεδόν τετραπλάσια ισχύ και συγκεκριμένα 450 ίππους και υπερδιπλάσια ροπή στα 610 Nm! Το θηριώδες μοτέρ φέρει επίσης και εξάτμιση με ελεγχόμενες πεταλούδες που αλλάζουν την ηχητική υπόκρουση προς το καλύτερο με το πάτημα ενός κουμπιού.

H Jeep αναφέρει ότι το concept μπορεί να επιτύχει 0-97 χλμ./ώρα (0-60 μίλα/ώρα) σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα, κάτι που δεν προκαλεί και ιδιαίτερη εντύπωση για ένα τόσο μεγάλο μοτέρ.

Το Wrangler Rubicon 392 Concept φέρει επίσης πίσω άξονα και εμπρός διαφορικό της Dana, με τα διαφορικά να κλειδώνουν ηλεκτρονικά, ενώ από την ίδια εταιρία είναι και το κιβώτιο που φέρει και κοντές σχέσεις. Το μοτέρ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Σε αυτή την έκδοση οι τροχοί φτάνουν σε διάμετρο στις 37 ίντσες και φέρουν ελαστικά για λασπώδες έδαφος, με το Concept να φέρει και το κιτ ανύψωσης της Mopar που σηκώνει το αμάξωμα άλλα πέντε εκατοστά από το έδαφος, σε συνδυασμό με τις έξτρα αλλαγές στην ανάρτηση και τα νέα αμορτισέρ της Fox. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται εργάτες, πιο ανθεκτικοί προφυλκατήρες αλλά και προστασία για το κάτω μέρος του Wrangler.

Το Rubicon 392, με αυτές τις αλλαγές έχει γωνία προσέγγισης 51,6 μοίρες, γωνία ράμπας 29,5 και γωνία διαφυγής 40,1 μοίρες, ενώ μπορεί να διασχίσει υγρό στοιχείο με βάθος έως και 863,6 χλστ.

Οι φίλοι του Jeep Wrangler μας ζητούσαν ένα V8 Wrangler και το Rubicon 392 Concept αποδεικνύει ότι έχουμε τη δυνατότητα για να κάνουμε το αίτημα τους πραγματικότητα”, δήλωσε ο Jim Morrison, ο επικεφαλής της Jeep στη Β. Αμερική.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr