Τα ηλεκτρικά μοντέλα της Ford διαθέτουν τη λειτουργία pre-conditioning, με τη οποία οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίσουν την επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τους εν όψει του ταξιδιού και όσο το όχημα φορτίζει.
Διαβάστε επίσης: Το B-SUV που δεν εκπέμπει ρύπους – Αυτονομία έως 523 χλμ. και από 250 ευρώ/μήνα
Χάρη σε αυτή τη λειτουργία, οι επιβάτες των EV της Ford έχουν τη δυνατότητα να επιβιβαστούν στην καμπίνα απολαμβάνοντας την ιδανική θερμοκρασία, διατηρώντας ταυτόχρονα τα απαιτούμενα επίπεδα φόρτισης στη μπαταρία ώστε να ολοκληρώσουν απροβλημάτιστα το ταξίδι τους – και μάλιστα ακριβώς την ώρα που θέλουν. Και επειδή με τη λειτουργία αυτή το ηλεκτρικό σας Ford χρησιμοποιεί την ενέργεια που παρέχει η πρίζα (ή ο φορτιστής), αντί εκείνη από την μπαταρία του οχήματος, η κατανάλωση στο δρόμο θα είναι μικρότερη.
Στην περίπτωση τώρα που τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Ford, όπως το Puma Gen-E, το Capri, το Explorer και η Mustang Mach-E, δεν είναι συνδεδεμένα για φόρτιση, οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιήσουν το σύστημα του κλιματισμού από απόσταση μέσω της εφαρμογής Ford Pass, κάτι που αποδεικνύεται ιδανικό όταν επιστρέφετε στο όχημά σας αφού το έχετε παρκάρει για ώρες κάτω από τον καυτό ήλιο.
Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση Ford Ranger που τραβά τα βλέμματα – Diesel 240 ίππων και επιτόκιο 2,99%
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Ford μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία τους ακόμα και όταν η εξωτερική θερμοκρασία φτάσει τους 50 βαθμούς Κελσίου. Ωστόσο, όσο πιο υψηλή είναι η θερμοκρασία, τόσο περισσότερος είναι ο χρόνος που θα διαρκέσει η φόρτιση. Η δυνατότητα προγραμματισμού της φόρτισης που παρέχουν τα EV της Ford, επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την έναρξη της φόρτισης αργότερα μέσα στην ημέρα ή ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες, και κατά συνέπεια η φόρτιση πιο αποδοτική.
Επίσης, οι οδηγοί των ηλεκτρικών μοντέλων της Ford που διατηρούν το όχημά τους συνδεδεμένο σε φορτιστή (ή σε οικιακή πρίζα) στις περιπτώσεις που η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή, βοηθούν το σύστημα του αυτοκινήτου να διατηρεί συνεχώς τη θερμοκρασία της μπαταρίας στο βέλτιστο επίπεδο.




