Καμουφλαρισμένη αποκάλυψη του νέου Nissan Juke

Η στιγμή της αποκάλυψης του νέου Juke πλησιάζει και η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα μια πρώτη εικόνα του B-SUV της, το οποίο θα παρουσιαστεί σε λίγες ημέρες




Από την αρχή του καλοκαιριού, η Nissan μετρά αντίστροφα για την επίσημη παρουσίαση του νέου Juke. Για να μας κρατήσει σε αγωνία, φροντίζει να μας αποκαλύπτει τη νέα γενιά του B-SUV της σε μικρές δόσεις. Μετά την πρώτη εικόνα, μέσω της οποίας ανακοινώθηκε πως το νέο Nissan Juke θα παρουσιαστεί επίσημα στις 3 Σεπτεμβρίου, ακολούθησε δεύτερη που εστίαζε στα νυχτερινά γραφικά των εμπρός LED.

Η στιγμή της “καμουφλαρισμένης” αποκάλυψης έφτασε, καθώς το νέο Nissan Juke έχει περάσει στα τελευταία στάδια δοκιμών, στην πίστα της Nissan στο Millbrook του Ηνωμένου Βασιλείου. Αν και το καμουφλάζ αφήνει αρκετά ακόμη σημεία στη φαντασία, εντούτοις μας προσφέρει μια αρκετά ολοκληρωμένη εντύπωση του αυτοκινήτου.

Το νέο Nissan Juke που σχεδιάστηκε στην Ευρώπη, διαθέτει γραμμές που θυμίζουν coupe, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών συνεισφέρουν στην σπορ εικόνα του. Η πλατφόρμα CMF, που έχει δημιουργηθεί από τις Nissan-Renault-Mitsubishi, προσφέρει καλύτερη εκμετάλλευση χώρων, με αποτέλεσμα το νέο Juke να δείχνει μεγαλύτερο και να προσφέρει αυξημένη ευρυχωρία στους επιβάτες.

Υπενθυμίζεται, πως το νέο Juke αναμένεται να “φορά” τους γνωστούς κινητήρες 1.0 και 1.3 που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της συμμαχίας. Το κοινό θα έχει μια πρώτη επαφή μαζί του, κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 12-22 Σεπτεμβρίου.

Όπως αναφέρει η Nissan, το νέο Juke θα διαθέτει τελευταίας γενιάς συστήματα συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδηγού. Επιπλέον, οι άνθρωποι της ιαπωνικής μάρκας καθησυχάζουν τους επίδοξους αγοραστές πως αν και το Nissan Juke έχει μεγαλώσει από πολλές απόψεις, δε θα χάσει σε κανένα επίπεδο τον “fun to drive” χαρακτήρα του.

Οπότε όσοι πιστοί, υπομονή λίγες ημέρες ακόμη…

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr