Κίνηση στην πόλη εν μέσω πανδημίας: Η ώρα για δίκυκλο έφτασε

Η νέα τάξη πραγμάτων που φέρνει ο κορωνοϊός και στον τρόπο μετακίνησης του κοινού μάς δείχνει ότι τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να αποκτήσουμε δίκυκλο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Vespa GTS Super δίκυκλο

Η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων βρίσκεται προ των πυλών σύμφωνα με τα όσα είπε ο πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης στη σχετική τηλεοπτική ανακοίνωση τη Δευτέρα 28 Απριλίου. Η επιστροφή σε μιας μορφής κανονικότητα μας περιμένει. Ωστόσο πολλά είναι αυτά που πρέπει να αλλάξουμε στις συνήθειες και τη συμπεριφορά μας ώστε να παραμείνουμε ασφαλείς για εμάς και τους γύρω μας. Μεταξύ αυτών είναι και ο τρόπος που κινούμαστε.

Ανάμεσα σε αυτά που ανακοινώθηκαν από τον πρωθυπουργό και τα υπόλοιπα μέλη της κυβέρνησης ήταν και οι ισχυρές συστάσεις για περιορισμό της κίνησης των πολιτών με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα οποία θα αλλάξουν παράλληλα και τον τρόπο που κινούνται, αλλά και η σύσταση για κίνηση με τα προσωπικά μας μεταφορικά μέσα. Για το λόγο αυτό ανακοινώθηκε και η παράταση της άρσης του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, προς το παρόν μέχρι και το τέλος Μαΐου, με στόχο τη διευκόλυνση της κίνησης μας.

Όπως εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς και εφόσον τηρήσουμε τις συστάσεις της κυβέρνησης με την υπευθυνότητα που αρμόζει σε αυτή την πρωτόγνωρη για όλους μας κατάσταση, ο κίνδυνος να μετατραπούν οι δρόμοι του λεκανοπεδίου σε ένα… απέραντο πάρκινγκ είναι κάτι παραπάνω από μεγάλος. Στα παραπάνω η μοναδική “βιώσιμη” λύση, τουλάχιστον για όσους από εμάς ζούνε στο λεκανοπέδιο, είναι η κίνηση με δίκυκλο.


Τι μας προσφέρει όμως η κίνηση με δίκυκλο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο στο αστικό κέντρο και σύμφωνα με τους νέους κανόνες που ανακοίνωσε η κυβέρνηση; Φυσικά απευθύνομαι κυρίως σε εκείνη τη μερίδα των νεώτερων οδηγών -και εκείνων που νιώθουν νέοι- που δεν έχουν πρότερη εμπειρία και ούτως ή άλλως θα πρέπει να αλλάξουν ως ένα βαθμό τον τρόπο που κινούνται. Τι καλύτερο λοιπόν ειδικά γι αυτούς που το σκέφτονταν καιρό από το να δοκιμάσουν τους δύο τροχούς τώρα.

Πρώτα από όλα το δίκυκλο προσφέρει ασφάλεια στην προσωπική μας υγεία αφού δεν χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή σχεδόν με κανένα καθώς κινούμαστε από και προς τον εκάστοτε τόπο ενδιαφέροντος.

Ακολουθεί η τεράστια “αποφόρτιση” των δρόμων και η μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης που αναμένεται να επιδεινωθεί στο άμεσο μέλλον, αν δεν αλλάξουμε κάτι στον τρόπο που κινούμαστε. Όσο περισσότερα δίκυκλα βρίσκονται στους δρόμους μιας πόλης τόσο το καλύτερο και για τα ΜΜΜ αλλά και για εκείνους που κινούνται με αυτοκίνητο και δεν έχουν άλλη επιλογή. Έρευνες στο παρελθόν έχουν δείξει πως αν τα δίκυκλα σε μια πόλη με κυκλοφοριακό πρόβλημα ξεπερνούσαν το 25-30% επί του συνόλου των οχημάτων το μποτιλιάρισμα θα έπαυε να υπάρχει.

Τρίτο είναι οι σημαντικά μικρότεροι χρόνοι μετακίνησης, με την έκθεση παράλληλα στον κορωνοϊό να μειώνεται αντίστοιχα χωρίς να χρειάζεται να “τρέχουμε” για να φτάσουμε κάπου. Τηρώντας ευλαβικά τα όρια ταχύτητας στους δρόμους των πόλεων, όπως θα έπρεπε να κάνουμε άλλωστε, ο χρόνος μπορεί να πέσει εύκολα ακόμη και κάτω από το μισό σε σχέση με το χρόνο που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο κολλημένο στο μποτιλιάρισμα.

Kawasaki W800

Για εκείνους που δεν είχαν πρότερη εμπειρία συμβίωσης με δίκυκλο να προσθέσουμε και τη σημαντική μείωση στα έξοδα κίνησης, αφού η κατανάλωση των μικρών σε κυβισμό μοτοσυκλετών, scooter και ακόμη περισσότερο των παπιών θα σας εκπλήξει κάτι παραπάνω από ευχάριστα, όπως και το κόστος απόκτησης και συντήρησης τους.

Ακούω ήδη τις ενστάσεις εκείνων που θέτουν ζήτημα για την σωματική τους ακεραιότητα αντιμετωπίζοντας τα δίκυκλα με σκεπτικισμό και έχω να τους πω τα εξής χρησιμοποιώντας και προσαρμόζοντας και κάποιες από τις συστάσεις του πρωθυπουργού για τον κορωνοϊό.

Ο ανθρώπινος παράγοντας και συμπεριφορά είναι υπεύθυνα για τη συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων στους δρόμους όλου του κόσμου εντός και εκτός πόλης. Δεν φταίνε ούτε οι δρόμοι, ούτε οι συνθήκες, παρά μόνο εμείς.

Είναι στο χέρι μας να παραμείνουμε ασφαλείς, οδηγώντας με υπευθυνότητα, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφάλειας, σεβόμενοι τους συμπολίτες μας αλλά και τον Κ.Ο.Κ. που πρέπει να τηρούμε κατά γράμμα. Αυτό πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας και να αφήσουμε στην άκρη τις όποιες δικαιολογίες για να ανακαλύψουμε έναν ακόμη μαγικό κόσμο μετά από αυτόν των τεσσάρων τροχών, εκείνο των δύο.

Μπορούμε παράλληλα να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας σε θεωρητικό και ακόμη πιο σημαντικά σε πρακτικό επίπεδο μετά την απόκτηση της άδειας οδήγησης. Στη χώρα μας λειτουργούν εδώ και χρόνια εξαιρετικές σχολές ασφαλούς οδήγησης, όπως είναι το Riding School του Θανάση Χούντρα. Οι εν λόγω σχολές παράγουν σημαντικό έργο, σχεδόν αποκαλυπτικό, σύμφωνα και με μαρτυρίες όσων τις έχουν παρακολουθήσει. Συμπεριλαμβανομένου και του γράφοντος που ως ένα βαθμό έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σε όλες. Πολύ απλά, με απόλυτη ασφάλεια, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα μπορούμε να μάθουμε όλα όσα θα χρειαστούμε για να κινούμαστε με ασφάλεια αλλά και να απολαμβάνουμε το δίκυκλο μας σε οποιαδήποτε συνθήκη, ενώ θα γίνουμε σίγουρα καλύτεροι οδηγοί και πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου μας.

Κάνοντας τα παραπάνω δεν έχουμε να φοβηθούμε πραγματικά τίποτα. Παράλληλα δίνουμε μια βιώσιμη λύση και στο πρόβλημα της ατομικής μετακίνησης εντός λεκανοπεδίου εν μέσω πανδημίας που φαίνεται ότι θα αντιμετωπίσουμε το επόμενο χρονικό διάστημα. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η φυσικά η χαρά της οδήγησης του ίδιου του δίκυκλου. Η ώρα για δίκυκλο έχει έρθει και είναι τώρα. Καλές και ασφαλείς μετακινήσεις.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]