Η Kosmocar-Audi αναβαθμίζει τις υπηρεσίες After Sales που παρέχει στους πελάτες της, με στόχο να τους προσφέρει μία ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία στους κατόχους των μοντέλων της γερμανικής μάρκας.
Διαβάστε επίσης: Προσφυγή κατά του μεγάλου περιπάτου της Αθήνας από την Λ.Ε.Μοτ.
Οι νέες υπηρεσίες της, σύμφωνα με την ίδια, είναι πλήρως εναρμονισμένες με την επιστροφή της οικονομίας και της καθημερινότητας σε μία «νέα κανονικότητα», με ιδιαίτερη έμφαση στους κανόνες υγιεινής και ατομικής προστασίας. Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Audi είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar:
Pick-up & Delivery – η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτησή του.
Online Service – ο πελάτης ενημερώνεται με sms και αποκτά πρόσβαση online για ενημέρωση για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση.
Clean Plus – καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων (μπαταρία, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ελαστικά, φρένα – τακάκια και δισκόπλακες – και χειρόφρενο).
Σύμφωνα πάντα με την Kosmocar-Audi, “κοινός παρονομαστής όλων των υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία που θέλει να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της”.