Κώστας Στεφανής: Πρώτη επαφή με το νέο Toyota Yaris

O Κώστας Στεφανής είχε μία σύντομη, πρώτη επαφή με το ολοκαίνουργιο Toyota Yaris και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Πάμε να τις διαβάσουμε.

Βρείτε μας στο
Νέο Toyota Yaris 2020

Tον περασμένο Ιούλιο η Toyota Ελλάς είχε προγραμματίσει δημοσιογραφικό ταξίδι στο εξωτερικό προκειμένου να οδηγήσουμε την νέα γενιά Yaris. Δυστυχώς ο κορωνοϊός δεν επέτρεψε την πραγματοποίηση του και έτσι σήμερα παραλάβαμε επί Ελληνικού εδάφους ένα υβριδικό Yaris για μικρό χρονικό διάστημα, ώστε να έχουμε μια πρώτη γνωριμία μαζί του.



Αξίζει να θυμηθούμε ότι το Yaris 1ης γενιάς ήταν σχεδιασμένο από τον δικό μας Σωτήρη Κωβό, κέρδισε μάλιστα και τον τίτλο Car of The Year το 2000 στην Ευρώπη.

Εντυπωσιακά διαφοροποιημένο εξωτερικά με νέο εμπρός μέρος, αλλά και πλαϊνά με τα φουσκωμένα φτερά εμπρός και πίσω να δείχνουν το αγωνιστικό DNA με την νικηφόρο παρουσία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και τον τίτλο Κατασκευαστών το 2018. Χτίζεται στην νέα πλατφόρμα TNGA-B η οποία του εξασφαλίζει μεγαλύτερη ακαμψία. Με διαστάσεις που δεν έχουν διαφοροποιηθεί ιδιαίτερα είναι χαμηλότερο και φαρδύτερο αλλά και πιο ενδιαφέρων σχεδιαστικά. 

Η κατασκευή του είναι χαρακτηριστική Toyota με ποιοτικά υλικά και άρτια συναρμολόγηση. Στο εσωτερικό του γίνεται συνδυασμός μαλακών και σκληρών υλικών στο ταμπλό και στις πόρτες, μάλιστα η ανύψωση των διακοπτών ηλεκτρικών παραθύρων και καθρεπτών στις πόρτες έκαναν πιο λειτουργική την χρήση τους αφού το αριστερό χέρι σου φεύγοντας από το τιμόνι τους συναντά άμεσα.

Στο δρόμο ταξιδεύει υποδειγματικά και αθόρυβα επιβεβαιώνοντας την ακαμψία του πλαισίου αλλά και το σωστό set-up των αναρτήσεων. Σύντομα θα ακολουθήσει αναλυτική παρουσίαση.

 

Μέχρι τότε, ας δούμε τις τιμές της βασικής έκδοσης με τον 1.000άρη κινητήρα εδώ, αλλά και της υπόλοιπης γκάμας του εδώ. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και την κορυφαία έκδοση GR Yaris η οποία κάτω από το καπό της έχει τον 1.6 λτ. τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 261 (εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτό και να δείτε πόσο κοστίζει στην χώρα μας).

Τέλος να πούμε πως το νέο Toyota Yaris είναι το πρώτο μοντέλο το οποίο δοκιμάστηκε με τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές πρόσκρουσης του Euro NCAP και εδώ μπορείτε να δείτε την βαθμολογία που συγκέντρωσε και το video δοκιμών.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη traction.gr (@traction.gr) στις

mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: kstefanis@traction.gr