Η νέα υπηρεσία της ελληνικής αντιπροσωπείας ονομάζεται “Volvo Online Ordering” και σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση προσφέρει στον ενδιαφερόμενο εξατομικευμένη και ασφαλή online εξυπηρέτηση με ξεχωριστά προνόμια.
Με τον κορωνοϊό να οδηγεί τις εξελίξης και να περιορίζει τις μετακινήσεις στις απολύτως απαραίτητες η Volvo Car Hellas δίνει πλέον την ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους να επιλέξουν το επόμενο Vovlo τους, έτσι ακριβώς όπως το επιθυμούν, από την άνεση και την ασφάλεια του προσωπικού τους χώρου
Ο υποψήφιος πελάτης μπορεί πλέον να βρει συγκεντρωμένες όλες τις τρέχουσες προσφορές για τα μοντέλα της Volvo και να κατοχυρώσει αυτή που του ταιριάζει καλύτερα, ενώ κατόπιν ολοκλήρωσης της διαδικασίας ένας από τους επίσημους διανομείς της Volvo που έχει επιλέξει θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί του.
Εκτός από την περιεκτική πληροφόρηση που μπορεί να λάβει για όλες τις τρέχουσες προσφορές, ο χρήστης έχει παράλληλα τη δυνατότητα να εξερευνήσει τα νέα χρηματοδοτικά προγράμματα που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία σε συνεργασία με τη Eurobank, αλλά και να υλοποιήσει τα πρώτα στάδια της παραγγελίας του. Έτσι, “κρατώντας τις αποστάσεις offline, μπορεί να “κρατήσει” ένα Volvo online”, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση, ενώ γίνεται λόγος και για διαρκή εμπλουτισμό της πλατφόρμας με νέες δυνατότητες, με την πάροδο του χρόνου.