Κάθε εταιρία έχει το δικό της σήμα. Άλλη χρησιμοποιεί… δαχτυλίδια, άλλη έλικες και άλλη πάλι αστέρια… Η Hyundai από την άλλη έχει διαλέξει πιο… χαμηλούς τόνους όσον αφορά το σήμα της, καθώς αυτό είναι το κεφαλαίο γράμμα “H”. Ένα γράμμα το οποίο προφανώς και προέρχεται από το αρχικό της λέξης Hyundai. Επίσης, το σήμα της μάρκας συμβολίζει τη λέξη Hanja που σημαίνει πρόοδος στα κορεάτικα.
Όμως αυτά είναι τα προφανή. Και αυτό γιατί όπως φαίνεται πίσω από το σήμα της Hyundai κρύβεται και ένα μήνυμα, το οποίο πάντως δεν έχει επιβεβαιώσει ή διαψεύσει η ίδια η μάρκα. Το μήνυμα που κρύβεται είναι αυτό της χειραψίας δύο ανθρώπων, όπως βλέπουμε στην εικόνα πιο κάτω. Ο ένας είναι ένα στέλεχος της Hyundai και ο άλλος ένα ικανοποιημένος πελάτης και η χειραψία συμβολίζει την εμπιστοσύνη ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Όσον αφορά το οβάλ σχήμα και τον χρωμιωμένο δακτύλιο, αυτό είναι εκεί για να τονίσει την παγκόσμια απήχηση της μάρκας, ενώ το χρώμα επιλέχθηκε για να συμβολίσει κύρος και υπεροχή.
Για την ιστορία να πούμε πως η Hyundai το 2018 έφθασε τις 543.292 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη – μια αύξηση της τάξεως του 3,9% σε σύγκριση με το 2017. Το 2018 ήταν η τέταρτη συνεχή χρονιά που κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων. Επί ευρωπαϊκού εδάφους διαθέτει μονάδες παραγωγής στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, που έχουν συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 οχημάτων. Η διάθεση των αυτοκινήτων της γίνεται σε 41 ευρωπαϊκές χώρες μέσω περίπου 3.000 σημείων πώλησης.