KTM 790 Adventure/R: Με αύρα Dakar

Η ΚΤΜ, μετά τις συνεχόμενες επιτυχίες στο δυσκολότερο rally του πλανήτη, επιστρέφει στην αγαπημένη της κατηγορία, των πολιτικών και πολιτισμένων μικτής χρήσης μοντέλων, με τα νέα πολυδιάστατα 790 Adventure και Adventure R

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Δυο μοντέλα τόσο κοντά μεταξύ τους αλλά και τόσο διακριτά, τα οποία στόχο έχουν να ανεβάσουν τον πήχη σε μια κατηγορία που αναζωπυρώνεται, αυτή των «μεσαίων» Adventure. Η αναμονή για την εμφάνισή τους ανέβαζε τις προσδοκίες, που ήρθαν όμως να καλύψουν στο έπακρο τα νέα δίδυμα της ΚΤΜ.

Η «απλή» έκδοση του νέου 790 Adventure προσδιορίζεται από το χαμηλό φτερό, τα ελαστικά και τον γενικότερο εξοπλισμό, δηλώνοντας ότι προορίζεται για όσους θέλουν να κινούν μια μοτοσυκλέτα με μεγάλες διαδρομές σε «ασφάλτινες» κυρίως αλλά και καθημερινές «περιπέτειες».

Από την άλλη, το χαρακτηριστικό R στην Adventure R δηλώνει διαθέσεις και πεδίο χρήσης που περιλαμβάνει όσο χώμα αντέχει ο οδηγός της και τα σχέδια απόδρασης. Ψηλό φτερό, πιο τρακτερωτά ελαστικά, ψηλότερες αναρτήσεις και πιο επίπεδη σέλα, δεν αφήνουν αμφιβολίες.


Κοινός είναι ο νέος δικύλινδρος κινητήρας με την αντίστοιχη πλατφόρμα πλαισίου και γενικότερου σχεδιασμού. Εμφανίστηκαν στον «προπομπό» 790 Duke και έφεραν ως φυσική συνέχεια τη δημιουργία της Adventure εκδοχής. Η ώθηση στην κατηγορία είναι σημαντική και μερίδιο στο ανέβασμα του πήχη έχουν από τη μία το πακέτο ηλεκτρονικών που συνοδεύει και τα δύο μοντέλα, και από την άλλη το πακέτο των περιφερειακών, αναρτήσεις και φρένα.

Ο νέος κινητήρας της ΚΤΜ καλύπτει ουσιαστικά το κενό μεταξύ των μονοκύλινδρων που έχουν φτάσει τα 690 κ.εκ. και των LC8 με διάταξη V-2 που ξεκινούν πλέον από τα 1.050 κ.εκ. και φτάνουν τα 1.301. Με τον νέο δικύλινδρο των 800 κ.εκ. ανοίγει ένας νέος ορίζοντας για μοντέλα στη μεσαία κατηγορία και ήδη η ΚΤΜ απλώνει την γκάμα της και σε αυτή.

Με δύο αντικραδασμικούς άξονες έχει περιορίσει τους κραδασμούς, ενώ είναι εξοπλισμένη με το PASC™, ένα μηχανικό σύστημα περιορισμού των αναπηδήσεων του πίσω τροχού κατά τα κατεβάσματα ταχυτήτων.

Η απόδοσή της στους 95 ίππους κρίνεται υπεραρκετή για την κατηγορία αλλά και για τη μικτή χρήση, καθώς το ρητό είναι σαφές: οτιδήποτε πάνω από τους 90 ίππους είναι περιττό στο χώμα. Επιπρόσθετα, έτσι μπορεί μελλοντικά να βγει και με τη μισή ιπποδύναμη, καλύπτοντας το όριο των 35 Kw για την κατηγορία διπλωμάτων Α2.

Σε συνδυασμό με το traction control, η 790 γίνεται μια απόλυτα φιλική επιλογή για χρήση στο χώμα ακόμη και των αμύητων στις σκληρές συνθήκες. Η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα συμπεριλαμβάνει και την εφαρμογή του cornering ABS στο λογισμικό της καθώς και του traction control. Το συμβατικό ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως ή απλά να δεχτεί την επιλογή offroad για χρήση μόνο στο εμπρός μέρος, απελευθερώνοντας τον πίσω τροχό να διαχειριστεί τις πλαγιολισθήσεις του.

Υπάρχουν τρία προγράμματα απόδοσης της ισχύος του κινητήρα, ενώ ένα τέταρτο με το όνομα «Rally» είναι διαθέσιμο είτε ως επιλογή στο βασικό μοντέλο ή στον στάνταρ εξοπλισμό του R. Η οθόνη είναι TFT 5″ σε θέση και γωνία που παραπέμπει στις rally… ενδυματολογικές επιλογές της μοτοσυκλέτας και έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.

Και τα δύο μοντέλα φορούν τροχούς 21/18 με ακτίνες, ενώ είναι εξοπλισμένα με αναρτήσεις της WP, που πλέον ανήκει στον στόλο της ΚΤΜ, άρα λογικά αποτελεί τον πάροχο των αναρτήσεων για την γκάμα της. Εδώ εντοπίζεται μια διαφορά ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες. Το «βασικό» μοντέλο φορά το APEX πιρούνι των 43 mm με διαδρομή 200 mm, ενώ ίδια είναι η διαδρομή και για τον πίσω τροχό. Το Adventure R φορά το XPLOR πιρούνι της WP των 48 mm με διαδρομή 240 mm, επίσης ίδια με του πίσω μέρους.

Σχεδιαστικά ξεχωρίζει το ρεζερβουάρ, που για να δώσει ελευθερία και χώρο στα πόδια εκτείνεται χαμηλά και εμπρός, σχηματίζοντας εκεί δύο θαλάμους με συνολική χωρητικότητα 20 λίτρων. Αρκετά ικανοποιητική και συμβατή με τον ρόλο του σε μοτοσυκλέτα περιπέτειας. Με την κατανάλωση που δηλώνει το εργοστάσιο στα 4,2 lit/100 χλμ., η αυτονομία ξεπερνά τα 470 χιλιόμετρα! Ακόμη και σε «άγριες» συνθήκες όπου η κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη, τα 350 χιλιόμετρα είναι εφικτά και απόλυτα ικανοποιητικά.

Το συνολικό βάρος των 790 Adventure είναι 189 κιλά χωρίς υγρά – από τα χαμηλότερα της κατηγορίας και με σημαντικές διαφορές με τον ανταγωνισμό τους. Επαναπροσδιορίζεται έτσι η δομή που θα πρέπει να έχει μια μοτοσυκλέτα που περιλαμβάνει στις χρήσεις της και τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.

H γκάμα της KTM χρησιμοποίησε αρχικά την κατηγορία των on off για τον αποχαρακτηρισμό της από εταιρεία «αγωνιστικών enduro και motocross». Το πέρασμα στα μοντέλα μικτής χρήσης και αργότερα δρόμου έγινε πειστικά και κορυφώθηκε με τη συμμετοχή της στο MotoGP, ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία ότι κοιτά πλέον στα μάτια κάθε κατασκευαστή στον πλανήτη. Οι ready to race μοτοσυκλέτες της κερδίζουν διαρκώς το κοινό της μοτοσυκλέτας, το οποίο η εταιρεία φροντίζει να τροφοδοτεί με νέα «όνειρα» και εξελιγμένες μοτοσυκλέτες πρώτης γραμμής.

Τα ΚΤΜ 790 Adventure έρχονται στην κατάλληλη στιγμή να δώσουν φρεσκάδα και πραγματικές δυνατότητες χρήσης σε μια κατηγορία και ένα κοινό που τρέφονται από την περιπέτεια και την αναζήτηση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]