Η έντονη φημολογία για την αυτονόμηση ή ακόμη και πώληση των Ducati και Lamborghini έρχεται να λάβει και επίσημα τέλος, προς το παρόν τουλάχιστον, έπειτα και από τις αποφάσεις που πάρθηκαν στο ιδιαίτερα σημαντικό συμβούλιο του VW Group. Το συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 14 Δεκεμβρίου πήρε σημαντικές αποφάσεις πάνω σε θέματα που αφορούν την αναδιοργάνωση και τη στρατηγική που θα ακολουθήσει ο γερμανικός κολοσσός την επόμενη πενταετία.
Διαβάστε επίσης – Ducati XDiavel: Με ισχυρότερο μοτέρ και νέες εκδόσεις
Με τον επικεφαλής του ομίλου Herbert Diess να λαμβάνει τελικά τη στήριξη του διοικητού συμβουλίου, η Ducati και η Lamborghini θα παραμείνουν στο group, το οποίο θέλει να επενδύσει το μεγαλύτερο μέρος των διαθέσιμων πόρων του στη μαζική παραγωγή και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας του, μειώνοντας παράλληλα το κόστος παραγωγής.
Τα πιο πιθανά σενάρια που φαίνεται να επικρατούσαν μέχρι και πριν από τη λήψη της επίσημης απόφασης ήταν η αυτονόμηση της Lamborghini, ίσως και η πώληση της Ducati ή η νομική “‘ένωση” αυτών των δύο μαζί με την επίσης θυγατρική Italdesign σε μία “εταιρία” με κοινή κουλτούρα. Παράλληλος στόχος από αυτή την κίνηση ήταν και η μείωση των λειτουργικών εξόδων.
Διαβάστε επίσης: Νέα Lamborghini Huracan STO, με έμπνευση αγωνιστική (+video)
Ένα ακόμη πολύ ενδιαφέρον δεδομένο που προέκυψε από το συμβούλιο ήταν και η τύχη της Bentley με τη βρετανική εταιρία να περνά από την ερχόμενη Άνοιξη υπό τον έλεγχο της Audi, η οποία ελέγχει και τις Ducati και Lamborghini. Φαίνεται πως το VW Group θέλει να συγκεντρώσει της μη γερμανικές θυγατρικές του “σε ένα μέρος”, κάτι που φαίνεται και από τον διορισμό του προέδρου της Bugatti, Stephan Winkelmann, ως CEO στη Lamborghini.