Lancia Design: Η “άγρια” ομορφιά των Stratos, 037 και Delta

Μία περίπου εβδομάδα πριν από τη Lancia Design Day, οι Ιταλοί μας θυμίζουν ξανά την προσφορά τους στο σχεδιασμό μέσω των εμβληματικών Stratos, Rally 037 και Delta.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Lancia Design Day 2022

Οι θρυλικές Stratos, Rally 037 και Delta είναι τρία μοντέλα που συνέβαλαν τα μέγιστα στην ανάπτυξη της εικόνας της Lancia και στην αναγνώρισή της ως ενός από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές στην ιστορία των ράλι.

Διαβάστε επίσης: Τεράστιο ποσό για Lancia 037 Group B με “βαρύ” βιογραφικό

Με τη βοήθεια του τμήματος Heritage, το οποίο έχει αναλάβει τη διατήρηση της ιστορικής κληρονομιάς των ιταλικών μαρκών του ομίλου Stellantis, λίγο πριν τη διαδικτυακή παρουσίαση Lancia Design Day (28 Νοεμβρίου στις 12:00 ώρα Ελλάδας) τα τρία μοντέλα μας ταξιδεύουν από το παρελθόν στο μέλλον της μάρκας.


Lancia Stratos: “Σαν μια αθλητική φόρμα που σμιλεύει τους μυς”
H Lancia Stratos ήταν ένα «θηρίο» που σχεδιάστηκε για να κερδίζει. Γεννήθηκε μέσα από το πρωτότυπο “Stratos Zero” του 1970 που κατασκεύασε ο οίκος Bertone και σχεδίασε ο Gandini. Η τελική έκδοση παρουσιάστηκε το 1971 εντυπωσιάζοντας το παγκόσμιο κοινό με τη σφηνοειδή μορφή της και τον V6 κινητήρα που προερχόταν από την Ferrari.

Lancia Design Day 2022

Το καπό που ενώνεται με τα εμπρός φτερά, το πανοραμικό παρμπρίζ και το επικλινές κάλυμμα του τοποθετημένου στο κέντρο κινητήρα συνθέτουν ένα εξωπραγματικό σύνολο που ορίζεται από τις ακμές του και ολοκληρώνεται με την αντίθεση που ημιουργούν τα στρογγυλά πίσω και εμπρός φωτιστικά σώματα. Όταν ο Nuccio Bertone είδε την τελική έκδοση, είπε ότι αγκαλιάζει τον οδηγό και τον συνοδηγό “σαν μια αθλητική φόρμα που σμιλεύει τους μυς”.

Διαβάστε επίσης – Lancia: Μια εταιρεία “συνώνυμο” των αγώνων και της… τέχνης (+video)

Τα πάντα στην Stratos σχεδιάστηκαν με γνώμονα τους αγώνες ράλι, συμπεριλαμβανομένης και της αθλητικής σιλουέτας. Τα καλύμματα διευκόλυναν την πρόσβαση στα μηχανικά μέρη και την ταχύτητα των επισκευών, ενώ στο εσωτερικό υπήρχε χώρος μόνο για τον οδηγό, τον συνοδηγό και… δύο κράνη. Η Lancia Stratos HF Group 4 κέρδισε το Monte Carlo Rally τρεις φορές στη σειρά ενώ πήρε δύο παγκόσμιους τίτλους Κατασκευαστών στη σειρά το 1975 και 1976.

Το 1975 η Stratos “φόρεσε” τα χρώματα τη Alitalia και έγινε ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και ξεχωριστά αγωνιστικά όλων των εποχών.

Lancia Rally 037: Μινιμαλισμός και επιθετικότητα από τον Πρωταθλητή του 1983
Η Lancia Rally 037, ή απλά “037” όπως έμεινε γνωστή λόγω της κωδικής της ονομασίας, είναι ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο, η ιστορία του οποίου θυμίζει εκείνη της νίκης του Δαβίδ, εναντίων του Γολιάθ. H Rally 037 ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς που κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και το κατάφερε απέναντι σε έναν πανίσχυρο και 4κίνητο ανταγωνισμό.

Το πλαίσιο της 037 αποτελούσε μια μίξη μονοκόκ και σωληνωτής κατασκευής, ενώ η επιθετική σχεδίαση του Pininfarina εξασφάλιζε υψηλό αεροδυναμικό φορτίο. Τα εμπρός και πίσω κατασκευασμένα από πολυεστέρα και υαλονήματα καλύμματα επέτρεπαν την άμεση πρόσβαση σε όλα τα μηχανικά μέρη, όπως και στην Stratos, ενώ ο μινιμαλισμός σε όλα τα στοιχεία του αμαξώματος και του εσωτερικού ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής.

Με βάση την Beta Montecarlo, η Lancia Rally 037 δεν σχεδιάστηκε για μαζική παραγωγή, αλλά απλά για να αποτελέσει την έκδοση δρόμου ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού. Η αποκάλυψη έγινε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τορίνο το 1982, ενώ την επόμενη χρονιά η Lancia Rally 037 θα κατακτούσε τον Παγκόσμιο Τίτλο Κατασκευαστών και τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Οδηγών. Αντίστοιχα το μοντέλο θα κυριαρχούσε στο Ευρωπαϊκό και Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, στα χέρια ενός νέου αστεριού που ανέτειλε στα ράλι, του Miki Biasion.

Lancia Delta: Το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο των αγώνων ράλι
Απλά και μόνο με το άκουσμα της λέξης Delta, οι φίλοι των ράλι γεμίζουν με ενθουσιασμό. Το 1988 η Delta HF 4WD σηματοδότησε την είσοδο της Lancia στο Group A με ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο, το οποίο εξελίχθηκε στη θρυλική Delta HF Integrale.

Μέσα στο πέρασμα του χρόνου, το μοντέλο πέρασε από σειρά αναβαθμίσεων που βελτίωσαν περαιτέρω το στιλ και κυρίως τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Η Delta HF Integrale 16V έφερε το χαρακτηριστικό φούσκωμα στο καπό για τη νέα κεφαλή του κινητήρα, ενώ τα φουσκωμένα φτερά και η εντυπωσιακή αεροτομή ήρθαν με την Delta HF Integrale 16V Evoluzione.

Με τη Delta είχε δημιουργήσει το πλέον επιτυχημένο όνομα στην ιστορία των αγώνων ράλι, με έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα Κατασκευαστών (1987-1992), τέσσερα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Οδηγών (1987-1989 και 1991), το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Group N το 1987, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ράλι την περίοδο 1987-1991 και το 1993, αλλά και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στο Group N το 1988 και 1989. Οι αγωνιστικές επιτυχίες, αλλά και η μοναδική παρουσία της, κατέστησαν το όνομα Delta ένα ορόσημο για τα ράλι και σημείο αναφοράς για την ιταλική μάρκα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.