Land Rover: Discovery Sport/Range Rover Evoque ως ήπια υβριδικά

Η Land Rover διευρύνει τις επιλογές για τα Discovery Sport και Range Rover Evoque με νέα ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 land rover discovery sport

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Βρετανών τόσο το Land Rover Discovery Sport όσο και το Range Rover Evoque αποκτούν πλέον και ήπια υβριδικές πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, οι οποίες έρχονται να προστεθούν στις plug-in που παρουσίασε η Land Rover πριν από μερικούς μήνες.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι ίδιο και στις δύο περιπτώσεις και συνδυάζει “παραδοσιακά” πλέον ένα μικρό ηλεκτρικό κινητήρα-μίζα-γεννήτρια, ο οποίος συνεργάζεται με ιμάντα με το 4κύλινδρο μοτέρ Ingenium των δύο λίτρων. Το ηλεκτρικό μοτέρ συμβάλλει στις επιταχύνσεις και στην εκκίνηση του κινητήρα εσωτερικής καύση, ενώ κατά την επιβράδυνση φορτίζει τη μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί δευτερεύοντα ηλεκτρικά συστήματα όταν το βασικό μοτέρ είναι απενεργοποιημένο.

Το σύστημα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από πλευράς απόδοσης με 165 (380 Nm ροπής στις 1.500-2.500 σ.α.λ.) και 200 ίππους (430 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ.) αντίστοιχα με κατανάλωση από έξι λίτρα/100 χλμ. για το Range Rover Evoque και από 6,3 λίτρα/100 χλμ. για το Discovery Sport.


Στην πρώτη περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,4 δευτερόλεπτα ενώ στη δεύτερη σε 8,6 δεύτερα για το Discover Sport. Για το Range Rover Evoque οι αντίστοιχοι χρόνοι είναι 9,8 και 8,5 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα για το Evoque είναι διαθέσιμος πλέον και ο 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.5 λίτρων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της εταιρίας, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 160 ίππους και 260 Nm ροπής. Με αυτόν το κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,3 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τη Land Rover.

Διαβάστε επίσης: Plug-in εκδόσεις για Range Rover Evoque & Land Rover Discovery Sport

Τα δύο μοντέλα της βρετανικής εταιρίας αναβαθμίζουν επίσης και το σύστημα πολυμέσων τους καθώς θα φέρουν τη νέα γενιά του που ακούει στο όνομα Pivi. Το εν λόγω σύστημα μπορεί και ενημερώνει το λογισμικό του ασύρματα, χωρίς επιπλέον κόστος και είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, τη στάνταρ και την Pivi Pro.

Μέσω bluetooth το Pivi μπορεί να έχει ταυτόχρονα δύο κινητά συνδεδεμένα με αυτό, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και σύστημα ασύρματης σύνδεσης που ενισχύει παράλληλα το σήμα του κινητού.

Διαβάστε επίσης: Νέοι diesel κινητήρες έως 350 ίππους για το Range Rover Sport

Το Pivi επιτρέπει τέλος μια σειρά από απομακρυσμένες εντολές (ξεκλείδωμα οποιασδήποτε πόρτας, εκκίνηση του μοτέρ) όταν είστε κοντά του που είναι εφικτές χάρη στην ύπαρξη του αδιάβροχου κλειδιού “Activity Key” δεύτερης γενιάς που μπορείτε να φοράτε στον καρπό σας ως ρολόι αφού διαθέτει και σχετική λειτουργία.

Στον εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης για τον οδηγό του Discovery Sport βλέπουμε νέο οπίσθιο σύστημα παρακολούθησης αλλά και 3D περιμετρική κάμερα. Η τελευταία που μπορεί να λειτουργεί με ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα και επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει τη γίνεται γύρω από το Land Rover.

Μιας και μιλάμε για προσφερόμενη ασφάλεια να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι τα δύο μοντέλα της Land Rover φέρουν κλιματιστικό με σύστημα καθαρισμού του αέρα και ιονιστή το οποίο μπορεί και φιλτράρει μικροσωματίδια έως και PM2.5, ενώ δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε την ποιότητα του αέρα μέσα στη καμπίνα χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]