Le Mans: Η ώρα του αγώνα

Η ώρα της αλήθειας για τον 5ο γύρο του φετινού MotoGP έφτασε, με τη διεξαγωγή του αγώνα ο οποίος ξεκινά στις 15:00 ώρα Ελλάδος

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όλα είναι έτοιμα για την εκκίνηση του αγώνα, ο οποίος θα αποτελέσει τον δεύτερο γύρο του φετινού πρωταθλήματος MotoGP στην Ευρώπη. Αν και πάντοτε υπάρχει μια αίσθηση για τα φαβορί, οι αγώνες του πιο συναρπαστικού -κατά πολλούς- πρωταθλήματος στο motorsport, συχνά κρύβουν παγίδες και εκπλήξεις.

Ο Jorge Lorenzo είναι πολυνίκης στο Le Mans έχοντας ανέβει 5 φορές στην κορυφή, ωστόσο φέτος δε διάγει την καλύτερή του χρονιά. Θα μπορέσει ο poleman Marc Marquez (Repsol Honda) να διατηρήσει το πλεονέκτημα και στον αγώνα; Πώς θα αντιδράσουν οι Danilo Petrucci (Ducati), Jack Miller (Pramac Racing), Andrea Dovizioso (Ducati) και Valentino Rossi (Monster Yamaha) και Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) που ακολουθούν; Τα παραπάνω ερωτήματα θα έχουν απαντηθεί περίπου στις 16:00, όταν και θα έχει ολοκληρωθεί η μάχη του Le Mans.

Ο 5ος φετινός γύρος του MotoGP ξεκινά στις 15:00 ώρα Ελλάδος και μεταδίδεται ζωντανά από την Cosmote Sport 5HD


Info
MotoGP, 6ος γύρος, Le Mans (Γαλλία)
Πίστα: Le Mans Bugatti Grand Prix Race Circuit, France
Μήκος: 4,2 χιλιόμετρα
Πλάτος: 13 μέτρα
Μεγαλύτερη ευθεία: 674 μέτρα
Στροφές: 5 αριστερές και 9 δεξιές
Γύροι: 27
Περισσότερες νίκες: Jorge Lorenzo (5)
Ρεκόρ γύρου (συνολικά): Johann Zarco (1:31.185) το 2018
Ρεκόρ γύρου (αγώνας): Maverick Vinales (1:32.309) το 2017
Αποτελέσματα 2018
1. Marc Marquez (Repsol Honda)
2. 2. Danilo Petrucci (Alma Pramac Racing)
3. Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP)

Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του MotoGP

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]