Τη σύσταση Οργανωτικής Επιτροπής για τη «Διεκδίκηση και Διεξαγωγή Μεγάλων Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού» ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.
Δείτε επίσης: Η εταιρία που δώρισε 20 οχήματα στην πυροσβεστική
Η ανακοίνωση της σύστασης Οργανωτικής Επιτροπής, με επικεφαλής τον Μηχανολόγο Μηχανικό και δημοσιογράφο, Τάκη Πουρναράκη, έγινε συμβολικά κάτω από τον βράχο της Ακρόπολης, σημείο άρρηκτα συνδεδεμένο εκτός των άλλων και με ιστορικές στιγμές και όμορφες αναμνήσεις των αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Η σύσταση της Οργανωτικής Επιτροπής για τη «Διεκδίκηση και Διεξαγωγή Μεγάλων Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού» έρχεται ως φυσική συνέπεια της στενής συνεργασίας με τους φορείς των αγώνων αυτοκινήτου σε εθνικό επίπεδο, αλλά και με την FIA, την παγκόσμια Ομοσπονδία, προκειμένου να λυθούν τα συσσωρευμένα προβλήματα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Την Οργανωτική Επιτροπή θα απαρτίζουν εμβληματικές προσωπικότητες
από το χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου, εκπρόσωποι όλων των εμπλεκομένων με το μηχανοκίνητο αθλητισμό φορέων, αλλά και το αυτοκίνητο γενικότερα, ο ΕΟΤ και πρόσωπα που προάγουν την οδική ασφάλεια.
Η Οργανωτική Επιτροπή θα δίνει σημασία στην ασφαλή οδήγηση και μέσα από τη δράση της, σε συνεργασία με το «Ζήσε Αθλητικά», θα προωθεί μηνύματα ασφαλούς οδηγικής συμπεριφοράς.
Στην ανακοίνωση της σύστασης της Οργανωτικής Επιτροπής παραβρέθηκαν οι οδηγοί αγώνων Γιώργος Δελαπόρτας (2ος νικητής στο ιστορικό Ράλι Μόντε Κάρλο), Λάμπρος Αθανασούλας (νικητής στο Ράλι Ακρόπολις) και Γιώργος Ζυμαρίδης (Dirt Games) με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα VW Golf I, Skoda Fabia R5, Lancia HF Τurbo και La Base RX01 dirt games.
Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, δήλωσε:
«Βρίσκομαι σήμερα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω από εδώ, ένα σημείο που έχει συνδεθεί με ιστορικές στιγμές και όμορφες αναμνήσεις των αγώνων αυτοκινήτου, έναν φιλόδοξο και οραματικό στόχο: Την έναρξη της προσπάθειάς μας για την διεκδίκηση και διεξαγωγή διεθνών διοργανώσεων αυτοκινήτου στη χώρα μας.
Από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων μου, έθεσα ψηλά στην ατζέντα τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όλο το προηγούμενο διάστημα, σε συνεργασία με τους φορείς των αγώνων αυτοκινήτου σε εθνικό επίπεδο, αλλά και με την FIA, την παγκόσμια Ομοσπονδία, αναπτύξαμε πολύ στενή και ουσιαστική συνεργασία για να λύσουμε πολλά προβλήματα του χώρου του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δυστυχώς, τα προηγούμενα χρόνια, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και το μεγαλύτερο ήταν η αδιαφορία της Πολιτείας. Αποτέλεσμα; Να απωλέσουμε διεθνείς διοργανώσεις, με τεράστια εμβέλεια και τουριστική προβολή για την Ελλάδα. Να βρεθούμε πολύ πίσω και το κενό που πρέπει να καλύψουμε να είναι πολύ μεγάλο. Τώρα όμως, δεν είναι η ώρα της απόδοσης ευθυνών. Αλλά η ώρα της δουλειάς. Γι’ αυτό και σήμερα βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω, έπειτα από διαβουλεύσεις και προετοιμασία μηνών, ότι ξεκινάμε και επίσημα την προσπάθειά μας για να εντάξουμε τη χώρα μας στο καλεντάρι των μεγάλων διοργανώσεων του motorsport, με την σύσταση Οργανωτικής Επιτροπής για την «Διεκδίκηση και Διεξαγωγή Μεγάλων Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού».
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της Οργανωτικής Επιτροπής για τη «Διεκδίκηση και Διεξαγωγή Μεγάλων Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού», Τάκης Πουρναράκης, επισήμανε:
«Πολλές γενιές Ελλήνων εμπνεύστηκαν από τη μάχη του ανθρώπου και της μηχανής με τα όρια. Είδαν τους οδηγούς να προστατεύουν τη ζωή τους φορώντας κράνος, ζώνη, προστατευτικά, να τηρούν τα όρια στις απλές διαδρομές και να σέβονται τα φυσικά όρια στις ειδικές διαδρομές. Είδαν τους μηχανικούς να προσπαθούν να βελτιώσουν την απόδοση και την ασφάλεια των οχημάτων. Απ’ αυτή τη διαδικασία γεννήθηκε ο sir Άλεξ Ισιγόνης που σχεδίασε το Μini, ο Νικόλας Τομπάζης που σχεδίασε τις Ferrari και ο Αλέξανδρος Λιώκης, που σχεδιάζει τις Alfa Romeo. Ας δώσουμε όραμα και παράδειγμα προς μίμηση στη νέα γενιά Ελλήνων μέσω του διεθνούς μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το οφείλουμε και είμαι βέβαιος πως ακολουθώντας το, θα μας κάνουν περήφανους».
Περιμένουμε λοιπόν με αγωνία να δούμε τα μέλη που θα απαρτίζουν την επιτροπή, καθώς και το έργο της και να δούμε αν τελικά θα καταφέρουν να φέρουν ξανά στην χώρα μας μεγάλες διοργανώσεις όπως το Ράλι Ακρόπολις.