Litchfield Toyota GR Yaris: Οι 300… ίπποι του Yaris!

Η βρετανική Litchfield Motors δείχνει την "αγάπη" της για το 4κίνητο Toyota GR Yaris με μια τονωτική ένεση που βελτιώνει περαιτέρω τις επιδόσεις του, χωρίς να κοστίζει.

Βρείτε μας στο
Toyota GR Yaris track 2020

Από τους 261 στους 300 ίππους ανεβάζει την ισχύ του 3κύλινδρου μοτέρ του Τoyota GR Yaris, η Litchfield Motors που, σύμφωνα και με δική της ομολογία, περίμενε πώς και πώς την άφιξη του καυτού htachback των Ιαπώνων στη Μ. Βρετανία.

Η μικρή βρετανική εταιρία βελτιώσεων το κάνει μάλιστα με ιδιαίτερα οικονομικό τρόπο με την τοποθέτηση του δικού της tuning box -αλλάζοντας επί της ουσίας μόνο την χαρτογράφηση του κινητήρα- και την προσθήκη ενός πιο ελεύθερου φίλτρου αέρα της ITG Performance. Εκτός από την μέγιστη ισχύ που αυξάνεται κατά 39 ολόκληρους ίππους το αποτέλεσμα μοιάζει εντυπωσιακό καθώς η απόδοση του turbo μοτέρ του GR Yaris παρουσιάζεται αυξημένη σε ολόκληρη την κλίμακα λειτουργίας. Η προηγούμενη μέγιστη τιμή έρχεται τώρα λίγο πάνω από τις 4.000 σ.α.λ.

Διαβάστε επίσης: Το πολιτικό Toyota GR Yaris βάζει τα… “πολεμικά” του

Παράλληλα η ροπή φτάνει πλέον στα 393 Nm από τα 360 Nm της εργοστασιακής έκδοσης με την προηγούμενη τιμή να αποδίδεται τώρα λίγο πάνω από τις 2.500 σ.α.λ. Όλα αυτά με κόστος μόλις 729 ευρώ μαζί με τους φόρους στη Μ.Βρετανία, συμπεριλαμβανομένου και τους κόστους για το φίλτρο, το οποίο να σημειωθεί δεν είναι “μιας χρήσης”.

Το tuning box της Litchfield είναι Plug & Play και για την εγκατάσταση του δεν χρειάζονται περισσότερα από 10 λεπτά, μια δουλειά που μπορεί να γίνει λογικά και στο σπίτι έχοντας μαζί βασικά εργαλεία, τα οποία μπορεί να είναι και αχρείαστα.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το αγωνιστικό Toyota GR010 Hybrid Hypercar

Για εκείνους που θέλουν να πάνε τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο η Litchfield προσφέρει και μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση που βελτιώνει ακόμη περισσότερο το κράτημα που προσφέρει αλλά και τα επίπεδα άνεσης. Η ανάρτηση προέρχεται από τη Nitron Racing και το set up της έχει γίνει σύμφωνα με της επιθυμίες της Litchfield. To κόστος για την ανάρτηση που ρυθμίζεται και σε ύψος ανέρχεται μετά φόρων στα 2.712 ευρώ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr