Lotus: Εκδόσεις “αποχαιρετισμού” για τις Elise και Exige

Το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Lotus ξεκινά με τους Βρετανούς να γιορτάζουν το κλείσιμο μιας εποχής με Final Editions για τις Elise και Exige.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Lotus Elise και Exige Final Edition 2021
Lotus Elise και Exige Final Edition 2021

To 2021 σηματοδοτεί το επόμενο βήμα στην ιστορία της Lotus με μεγάλες αλλαγές για τη βρετανική εταιρία που μπαίνει σε μια νέα φάση ανάπτυξης (διαβάστε περισσότερα γι’ αυτό εδώ). Μεταξύ αυτών των αλλαγών θα είναι και η πλήρης ανανέωση της γκάμας των Βρετανών με νέα σπορ μοντέλα. Πριν γίνει όμως αυτό η άνθρωποι της Lotus αποχαιρετούν με τον δικό τους τρόπο της Elise και Exige, που διανύουν το τελευταίο έτος παραγωγής τους, με ειδικές εκδόσεις Final Edition και για τα δύο σπορ αυτοκίνητα τους.

Οι νέες τελικές εκδόσεις Linal Edition για τις Lotus Elise και Exige, έναντι των άλλων εκδόσεων που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, έχουν μεγαλύτερη ισχύ και πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ παραμένουν πιστές στη φιλοσοφία των Βρετανών περί χαμηλού βάρους.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται ηλεκτρική Lotus με την υποστήριξη της κυβέρνησης


Συνολικά έχουμε δύο Elise και τρεις Exige Final Editon (Elise Sport 240, Elise Cup 250, Exige Sport 390, Exige Sport 420 και Exige Cup 430), οι οποίες ξεχωρίζουν παράλληλα από τα μοναδικά χρώματα και γραφικά που έχουν επιλεχθεί, τα νέα φινιρίσματα για τις ζάντες που φέρουν και φυσικά για το σήμα “Final Edition” που τις συνοδεύει.

H Elise 240 Sport, των μόλις 922 κιλών, αυξάνει την ισχύ του υπετροφοδοτούμενου κινητήρα της των 1,8 λίτρων κατά 35 ίππους στους 240 και τα 244 Nm ροπής, με τα 0-97 χλμ./ώρα (0-60 μίλια/ώρα) να ολοκληρώνονται σε 4,1 δευτερόλεπτα.

Από την πλευρά της η Exige Sport 390 βλέπει την ισχύ του V6 κινητήρα της να κερδίσει 47 ίππους και να φτάνει στους 390 και τα 420 Nm ροπής. Με βάρος στα 1.138 κιλά, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει στα 277 χλμ./ώρα.

Δέκα επιπλέον ίππους κερδίζει η Exige “420” που αντικαθιστά την “410” και είναι παράλληλα και το ταχύτερο μοντέλο της σειράς με 0-09 χμλ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και τελική 290 χλμ./ώρα., με βάρος στα 1.110 κιλά.

Από πλευράς συνολικής απόδοσης στην κορυφή βρίσκεται η Exige Cup 430 Final Edition, με τους 430 ίππους του μοτέρ της να προσφέρουν 0-97 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και τελική 280 χλμ./ώρα, με το αεροδυναμικό πακέτο της να παράγει κάθετη δύναμη έως 171 κιλά.

Για την Elise Sport 240 που βρίσκεται στη “βάση” των ειδικών εκδόσεων οι τιμές για τις αγορές της Ευρώπης ξεκινούν από τα 47.479 ευρώ, ενώ για την Exige Sport από τα 67.151 ευρώ, και στις δύο περιπτώσεις χωρίς να περιλαμβάνονται οι φόροι.

Με το τέλος της παραγωγής των Elise και Exige, τα δύο σπορ βρετανικά αυτοκίνητα θά έχουν πωληθεί σε περίπου 55.000 μονάδες συνδυαστικά και αυτό αναλογεί στις μισές περίπου πωλήσεις της Lotus από τότε που ιδρύθηκε το 1948!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]