Lotus: Και 4θέσιο ηλεκτρικό μοντέλο, έως 885 ίππους

Η Lotus αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη αρχιτεκτονική της νέας πλατφόρμας που εξελίσσει πάνω στην οποία θα βασιστεί η νέα γενιά ηλεκτρικό σπορ αυτοκινήτων της.
lotus project leva 2021

Μέσω του Project LEVA (Lightweight Electric Vehicle Architecture), που θα σημάνει το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό κεφάλαιο στην ιστορία της βρετανικής εταιρίας, η Lotus μας παρουσιάζει μερικές εξαιρετικά ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για την νέα κλιμακωτή πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει για τα μοντέλα της.

Διαβάστε επίσης – Lotus Emira, με κινητήρες Mercedes-AMG και Toyota

Ανάμεσα στις πιο σημαντικές πληροφορίες που αποκάλυψαν οι Βρετανοί, οι οποίες θα γίνουν πραγματικότητα χάρη στη νέα πλατφόρμα, είναι και η δυνατότητα της τελευταίας να “υποστηρίξει” τη δημιουργία ενός 2+2 coupe με κίνηση πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς και ιπποδύναμη από 475 έως και 885 ίππους. Τα ίδια μοτέρ και αποδόσεις θα ισχύουν και τα διθέσια μοντέλα που θα παρουσιάσει η Lotus.

 

Η νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά δίνει επίσης τη δυνατότητα για τοποθέτηση των μπαταριών είτε σε επίπεδη διαμόρφωση, κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου, είτε στοιβαγμένες πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων. Έτσι οι Βρετανοί μπορούν να αλλάζουν κατά το δοκούν και τη δυναμική συμπεριφορά των μοντέλων τους, δίνοντας δυναμική κεντρομήχανου αυτοκινήτου στις σπορ κατασκευές τους. Το μεταξόνιο της κλιμακωτής πλατφόρμας θα ξεκινά από τα 2.470 χλστ. ενώ στα μεγαλύτερα σε μέγεθος μοντέλα θα φτάνει στα 2.650 χλστ. Το μικρότερο μεταξόνιο μας δείχνει ότι οι compact σπορ προτάσεις θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος της γκάμας της Lotus.

Παράλληλα, οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρίας ανακοίνωσαν και την χωρητικότητα των δύο μπαταριών που θα χρησιμοποιούν, τουλάχιστον αρχικά, με τη μικρότερη να έχει χωρητικότητα 66,4 kWh και τη μεγαλύτερη να φτάνει στα 99,6 kWh.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται ηλεκτρική Lotus με την υποστήριξη της κυβέρνησης

Σημαντικό είναι επίσης και το γεγονός ότι η νέα πλατφόρμα παρουσιάζει σημαντικά οφέλη και στον τομέα του βάρους με την δομή στο πίσω μέρος να είναι 37% ελαφρύτερη σε σχέση με εκείνη της 6κύλινδρης Lotus Emira.

Το πρώτο από τα μοντέλα της νέας γενιάς ηλεκτρικών της Lotus αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του το 2026, με τη βρετανική εταιρία να αναφέρει επίσης ότι θα διαθέσει την αρχιτεκτονικής και σε άλλους κατασκευαστές για τη δημιουργία των δικών τους προτάσεων, εφόσον φυσικά υπάρξει και το ανάλογο ενδιαφέρον.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, το οποίο μπαίνει σε φάση εντατικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες....
Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ