Μ. Βρετανία: Η ηλεκτροκίνηση αφήνει “εκτός” οδηγούς με κινητικά προβλήματα

Μεγάλα προβλήματα στην πρόσβαση σε φορτιστές αντιμετωπίζουν οι οδηγοί με κινητικά προβλήματα στη Μ. Βρετανία με τις εταιρίες τοποθέτησης τους να είναι υπεύθυνες γι' αυτό.
Ade Adepitan ηλεκτρικό αυτοκίνητο κινητικά προβλήματα 2021

Ειδικότερα η δημοσιογραφική έρευνα που πραγματοποίησε το βρετανικό περιοδικό αυτοκινήτου Auto Express αποκάλυψε ότι οι εταιρίες που ευθύνονται για το δίκτυο φορτιστών στη Μ. Βρετανία αποτυγχάνουν συστηματικά να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σύμφωνα με το νόμο περί ίσων δικαιωμάτων που ισχύει στη χώρα. Έτσι, η πρόσβαση σε φορτιστές από οδηγούς που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα είναι περιορισμένη.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Λιγότερο επικίνδυνοι οι 70ρηδες οδηγοί έναντι των νεότερων 

Παράλληλα, η βρετανική κυβέρνηση από την μεριά της κινείται με πολύ αργούς ρυθμούς στην προάσπιση των δικαιωμάτων αυτής της πραγματικά μεγάλης μερίδας οδηγών στη Μ. Βρετανία με τους κατόχους αυτοκινήτων με ανάλογο σήμα να φτάνουν κοντά στα 2,5 εκατ.

Σύμφωνα και με τον δημοσιογράφο του Auto Express, Chris Rosamond: “Η έρευνα μας έδειξε μια σοκαριστική αμέλεια και έλλειψη σεβασμού από το δημόσιο δίκτυο φόρτισης της χώρας προς άτομα με προβλήματα κινητικότητας, με τους προμηθευτές να αθετούν πλήρως τις υποχρεώσεις του απέναντι στον σχετικό νόμο (Equality Act 2010) και την κυβέρνηση να μην έχει σχετικό νομοπλαίσιο, τη στιγμή που οι διαβουλεύσεις ξεκινούν μόλις τώρα…Υπάρχει μια συστηματική αποτυχία στην πρόβλεψη των αναγκών των ατόμων με κινητικά προβλήματα κατά την τοποθέτηση φορτιστών και δεν υπάρχει σχετική ρύθμιση στο νόμο που να εξασφαλίζει ότι οι ανάγκες τους λαμβάνονται υπόψη.”

amea

Για το παραπάνω γεγονός το βρετανικό περιοδικό ξεκινά ενημερωτική καμπάνια με την ονομασία “Ίση Πρόσβαση για Όλους”, έχοντας ως υποστηρικτή και τον παρουσιαστή στη βρετανική τηλεόραση και μέλος της βρετανικής παραολυμπιακής ομάδας μπάσκετ, Ade Adepitan, ο οποίος οδηγεί ειδικά τροποποιημένο Tesla S από το 2016. “Είναι οι υποδομές τέλειες; Μάλλον το αντίθετο. Μπορούν να αξιοποιηθούν από τα άτομα με κινητικά προβλήματα; Σίγουρα όχι.”, δηλώνει μεταξύ άλλων ο Adepitan που έχει δυσκολευτεί πολλές φορές να φορτίσει το αυτοκίνητο του.

Διαβάστε επίσης – Οι “αρνητές” του ΚΟΚ: Το 75% παρανομεί στο δρόμο

Η ομάδα του Auto Express, μαζί με άτομα από τον φιλανθρωπικό οργανισμό “Disabled Motoring” δοκίμασαν φορτιστές στο Brighton της Αγγλίας και ανακάλυψαν ότι είναι πολύ ψηλοί για άτομα που χρησιμοποιούν καροτσάκι με βαριά και “προβληματικά” στη χρήση καλώδια, ενώ αντιμετώπιζαν και άλλα προβλήματα, όπως χαμηλές συνθήκες φωτισμού, μεγάλα σε ύψος εμπόδια προς τα σημεία φόρτισης αλλά και μικρούς χώρους στάθμευσης που απέκλειαν την πρόσβαση σε καροτσάκια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής