Μ. Βρετανία-ηλεκτρικά: Εκτός στόχων στο δρόμο του εξηλεκτρισμού

Ανίκανη να πετύχει τον στόχο της για απαγόρευση των πωλήσεων συμβατικών μοντέλων στο έδαφος της έως το 2030 παρουσιάζεται η Μ. Βρετανία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ευρώπη δημόσιοι σταθμοί φόρτισης 2021

Η Μ. Βρετανία έχει θέσει τον φιλόδοξο στόχο να απαγορεύσει την πώληση συμβατικών αυτοκινήτων σε λιγότερο από μια 10ετία, η αγορά ωστόσο δεν δείχνει να έχει τον ρυθμό υιοθέτησης ηλεκτρικών μοντέλων που απαιτείται για να επιτευχθεί ο τελευταίος.

Διαβάστε επίσης: Ελληνική έρευνα – Τι εκφράζουν οι πινακίδες “ματαιοδοξίας” για τη συμπεριφορά των ιδιοκτητών; 

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η βρετανική πλατφόρμα πώλησης καινούριων και μεταχειρισμένων οχημάτων Auto Trader, η διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη βρετανική αγορά είναι χαμηλότερη από αυτή που χρειάζεται για να επιτευχθούν οι στόχοι της βρετανικής κυβέρνησης, ώστε να απαγορευτεί η πώληση των συμβατικών μοντέλων. Σε ανακοίνωση της η πλατφόρμα αναφέρει πως για το 2021 οι πωλήσεις νέων ηλεκτρικών μοντέλων θα πρέπει να αναλογούν στο 11% επί του συνόλου, ενώ μέχρι στιγμής αυτές βρίσκονται στο 8,4%. Παράλληλα το 2026, περισσότερα από ένα στα δύο αυτοκίνητα που πωλούνται (το 54%) θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά.


Οι αναλυτές της Auto Trader παρατήρησαν σημαντική αύξηση στο ενδιαφέρουν που δείχνουν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας της για την αγορά ηλεκτρικού μοντέλου σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες. Χαρακτηριστικά αναφέρουν ότι περίπου ένας στους επτά επισκέπτες (14,3%) τον περασμένο Αύγουστο έδειξε ενδιαφέρον για την αγορά ηλεκτρικού, όταν η “ζήτηση” τον ίδιο μήνα του 2020 ήταν μόλις 3,8%. Ωστόσο τονίζουν πως το ενδιαφέρον για τρεις στους τέσσερις από αυτούς τους επισκέπτες είναι στην πραγματικότητα χαμηλό.

Mercedes EQ ηλεκτρικό BEV μ. βρετανία

Ένας από τους βασικούς λόγους, σύμφωνα με την Auto Trader, είναι η διαφορά στην τιμή των νέων ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία εξακολουθεί να είναι υψηλή, σε σχέση με τα χρήματα που επιθυμούν να ξοδέψουν όσοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα της. Αυτό παρά το γεγονός ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα που είναι διαθέσιμα στους Βρετανούς έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες, φτάνοντας από τα 20 στα 58. Για παράδειγμα, το 25% των επισκεπτών επιθυμούν να αγοράσουν ένα μοντέλο έχοντας στην ηλεκτρονική τους “τσέπη” ένα ποσό περί τα 23.500 ευρώ, τη στιγμή που μόλις τέσσερα διαθέσιμα μοντέλα στη βρετανική αγορά πληρούν αυτό το κριτήριο.

Παράλληλα, οι διαφορές στην τιμή μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών μοντέλων ίδιας κατηγορίας και “προδιαγραφών” είναι τεράστιες, με τα καινούρια ηλεκτρικά που απευθύνονται στο ίδιο κοινό να έχουν υψηλότερες τιμές έως και 75% έναντι των συμβατικών ανταγωνιστών τους. Το συγκεκριμένο νούμερο αφορά στην κατηγορία των hatchback, ενώ για ένα δημοφιλές SUV, η διαφορά στην τιμή μεταξύ συμβατικού “περιορίζεται” στο 25%.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυτές είναι οι πιο αξιόπιστες μάρκες για το 2021

Οι διαφορές, αν και μικρότερες, είναι μεγάλες και στα μεταχειρισμένα, με τα συμβατικά και ηλεκτρικά hathback να έχουν μια μεταξύ τους διαφορά της τάξης του 27%, που ανεβαίνει στο 39% αν ληφθούν υπόψη και οι επιλογές της premium κατηγορίας.

Για να επιτευχθούν οι στόχοι, η Auto Trader πιστεύει ότι η βρετανική κυβέρνηση πρέπει να δώσει ακόμη πιο ελκυστικά οικονομικά κίνητρα στο κοινό, με το 44% να δίνει μεγάλη σημασία σε αυτά. Παράλληλα θα πρέπει να αυξηθούν σημαντικά και οι σταθμοί φόρτισης στο Ηνωμένοι Βασίλειο, οι οποίοι βρίσκονται αυτή τη στιγμή κοντά στους 25.000 σε όλη την επικράτεια και θα πρέπει να φτάσουν τουλάχιστον στο… δεκαπλάσιο για να μειωθεί το άγχος της αυτονομίας που “κουβαλούν” μαζί τους τα ηλεκτρικά. Τέλος, σύμφωνα με την Auto Trader, σημαντικό ρόλο θα παίξει και η σωστή ενημέρωση του κοινού, ειδικά με το συνολικό κόστος αγοράς και χρήσης ενός ηλεκτρικού σε σχέση με ένα συμβατικό μοντέλο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.