Maserati: Φόρος τιμής στον μεγάλο Strirling Moss με την MC20

Ο Stirling Moss αποτέλεσε ένα μεγάλο κεφάλαιο για τη Maserati. Ως έναν ελάχιστο φόρο τιμής οι Ιταλοί έδωσαν το όνομα του στην πρωτότυπη ακόμη MC20.

Βρείτε μας στο
Maserati MC20 sir Stirling Moss

Ο Stirling Moss αποτέλεσε ένα μεγάλο κεφάλαιο για τη Maserati. Ως έναν ελάχιστο φόρο τιμής οι Ιταλοί έδωσαν το όνομα του στην πρωτότυπη ακόμη MC20.

O σερ Stirling Moss που έφυγε από τη ζωή στις 12 Απριλίου σε ηλικία 90 ετών, ήταν ένας από τους πιλότους που έχουν συνδέσει το όνομα του με τις αγωνιστικές επιτυχίες της Maserati.

Διαβάστε επίσης: Stirling Moss: O καλύτερος πιλότος χωρίς Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

Ο Βρετανός οδηγός, ένας από τους πιο ολοκληρωμένους όλων των εποχών και ο πιλότος που άξιζε περισσότερο από τους υπόλοιπους να κατακτήσει ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα F1, αλλά δεν τα κατάφερε (4 φορές 2ος και 3 φορές 3ος) χάρισε νίκες στη Maserati στα χρόνια της στην F1 και τώρα οι Ιταλοί, ως ελάχιστο φόρο τιμής έδωσαν το όνομα του στο πρωτότυπο του νέου τους υπεραυτοκινήτου MC20.

Η ανακοίνωση έγινε στις 13 Μαΐου, μια ταιριαστή ημερομηνία για τη Maserati καθώς την ίδια ημερομηνία το 1956 ο Βρετανός, στο τιμόνι της αγαπημένης του 250F κατέκτησε μια πολύ μεγάλη νίκη για τους Ιταλούς στο Grand Prix του Monaco κρατώντας την πρώτη θέση από την αρχή μέχρι το τέλος για 100 γύρους.

MC20, ήτοι Maserati Corse 2020, είναι το νέο υπεραυτοκίνητο των Ιταλών με το οποίο γιορτάζουν όπως λένε χαρακτηριστικά την επιστροφή τους στους αγώνες. Σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας εποχής για την ιστορική φίρμα και θα αποκαλυφθεί επίσημα στο τέλος του μήνα στη Modena της Ιταλίας και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Viale Ciro Menotti που βρίσκεται στην περιοχή. κινητήρας του σχεδιάστηκε εξελίχθηκε και θα κατασκευάζεται από την Maserati.

Διαβάστε επίσης: Νέες “γαλαζοαίματες” Maserati Royale σε περιορισμένο αριθμό

Οι Ιταλοί αναφέρουν επίσης πως η MC20 αποτελεί τη φυσική διάδοχο της MC12 του 2004 που έφερε ξανά τη Maserati στους αγώνες έπειτα από 37 χρόνια, η οποία κέρδισε 22 νίκες και 14 συνολικά τίτλους μεταξύ 2004-2010 στο πρωτάθλημα FIA GT (Οδηγώ, Κατασκευαστών, Ομάδων)

Το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο, το οποίο, από ό,τι καταλαβαίνουμε βρίσκεται πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής ξεκίνησε τις δοκιμές στο δρόμο στις αρχές Μαρτίου με στόχο τη βελτιστοποίηση της απόδοσης και των συστημάτων του σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr