Maserati: Νέες πανίσχυρες εκδόσεις Trofeo για Ghibli & Quattroporte

Με 580 ίππους έκαστη, η Maserati προχώρησε στην αποκάλυψη των νέων εκδόσεων Trofeo για τις σεντάν Ghibli και Quattroporte.

Βρείτε μας στο
2020 Maserati TRofeo Ghibli Quattroporte

Η καυτή τριάδα με σήμα την τρίαινα ολοκληρώνεται αφού δύο περίπου χρόνια μετά τη Levante η Maserati μας παρουσιάζει Trofeo εκδόσεις για την Ghibli αλλά και για την Quattroporte. Τα ταχύτερα σεντάν στην ιστορία της ιταλικής εταιρίας είναι γεγονός.

Όπως και η Levante έτσι και η Levante έτσι και οι Ghibli και Quattroporte κινούνται από τον V8 των 3,8 λίτρων με τα δύο turbo, ο οποίος προέρχεται από τη Ferrari. Κατασκευάζεται στο Maranello σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Maserati και αποδίδει για την περίσταση 580 ίππους και 730 Nm ροπής στις 6.250 και 2.250-5.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Με αυτή την απόδοση η Ghibli καταφέρνει να πετύχει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα ενώ η Quattroporte χρειάζεται 2 δέκατα παραπάνω στα 4,5 δευτερόλεπτα. Και στις δύο περιπτώσεις ωστόσο η τελική ανέρχεται στα 326 χλμ./ώρα, μια επίδοση που φέρνει τα μοντέλα της ιταλικής εταιρίας σε επίπεδα supercar.

Η ισχύς φτάνει μόνο στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF με τον πίσω άξονα να φέρει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για την Ghibli η οποία αποκτά V8 κινητήρα για πρώτη φορά στη σταδιοδρομία της.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Skyhook παραμένει ως είχε με διπλά ψαλίδια εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

Και οι δύο νέες εκδόσεις Trofeo των Ιταλών φέρουν το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης Integrated Vehicle Control (IVC) αλλά και τη λειτουργία “Corsa” που φέρει αποκλειστικό κουμπί και προσφέρει ακόμη πιο σπορ ρυθμίσεις για τα ηλεκτρονικά συστήματα των δύο sedans.

Και τα δύο μοντέλα διαφοροποιούνται από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην εκ νέου σχεδίαση της εμπρός γρίλιας σε μαύρο χρώμα, αλλά και τα ανθρακονήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του εμπρός σπόιλερ αλλά και του διαχύτη στο πίσω μέρος, ενώ το καπό της Ghibli φέρει δύο επιπλέον αεραγωγούς.

Η εικόνα συμπληρώνεται από κοσμητικές λεπτομέρειες, ενώ στο εσωτερικό βλέπουμε νέες δερμάτινες επενδύσεις για τα καθίσματα με τα προσκέφαλα να φέρουν το σήμα “Trofeo”. Ανανεωμένη και υψηλότερης ευκρίνειας παρουσιάζεται και η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο στις 10,1 ίντσες, το οποίο φέρει παράλληλα και ισχυρότερο επεξεργαστή, ενώ βελτιωμένο παρουσιάζεται και το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης που λειτουργεί πλέον και στο αστικό περιβάλλον.

Οι Ghibli και Quattroporte Trofeo θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Maserati “Avvocato Giovanni Agnelli” στο Τορίνο με τους Ιταλούς να μην ανακοινώνουν προς το παρόν ημερομηνίες διάθεσης. Δείτε περισσότερα στα επίσημα videos που ακολουθούν.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr