Με κύριο μήνυμα της καμπάνιας: “Mercedes-Benz Service. ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ”, η Mercedes-Benz δημιούργησε 6 ενημερωτικά & απολαυστικά videos, σε μορφή επεισοδίων με τα οποία απαντάει σε καίρια ερωτήματα των πελατών της κι όχι μόνο, γύρω από την πραγματική αξία του Εξουσιοδοτημένου Service.
Το πρωτότυπο αυτό concept καλύπτει 3 σημαντικές ενότητες για την καλή συντήρηση του αυτοκινήτου: Τακτικό Service, Πέδηση, Ελαστικά. 3 ενότητες με 6 συνολικά επεισόδια σε προκαθορισμένες ημερομηνίες. Κάθε επεισόδιο που θα βγαίνει στον αέρα σε συγκεκριμένη ημερομηνία, έχει στόχο να αναβαθμίσει το επίπεδο των γνώσεων των πελατών της.
Τα 3 πρώτα επεισόδια περιγράφουν με λεπτομέρεια όλη τη διαδικασία που ακολουθεί το Εξουσιοδοτημένο συνεργείο κατά τη διάρκεια του τακτικού service. Τα επόμενα 2, πείθουν με επιχειρήματα για τη σημασία της επιλογής των σωστών ελαστικών ενώ με το τελευταίο επεισόδιο γίνεται αντιληπτή η σπουδαιότητα της ορθής πέδησης, τα γερά φρένα με άλλα λόγια, το Α & Ω για την ασφάλεια του οδηγού.
Πόσο αναβαθμισμένες θα είναι οι γνώσεις των οδηγών Mercedes με την ολοκλήρωση του κύκλου των επεισοδίων;
Ολοκληρώνοντας τον κύκλο των επεισοδίων ο πελάτης της Mercedes-Benz θα έχει κατανοήσει τη διαφορά μεταξύ Service A και Service B, θα έχει αντιληφθεί το όφελος των γνήσιων ανταλλακτικών και της άνεσης που προσφέρουν οι ψηφιακές υπηρεσίες της Mercedes-Benz, θα έχει μάθει για τα MO ελαστικά (Mercedes Original) και θα έχει αναγνωρίσει την αξία της σωστής ανταπόκρισης των φρένων κατά την επιβράδυνση.
Με αυτήν την πρωτοβουλία, η Mercedes-Benz παραδίδει και μαθήματα κοινωνικής ευθύνης. Με έναν ελκυστικό τρόπο, εκπαιδεύει, όχι μόνο τους πελάτες της, αλλά όλους τους οδηγούς, για θέματα που αφορούν στην ασφάλεια στον δρόμο, τη σημασία της τακτικής συντήρησης και το σωστό προγραμματισμό του service.
Το πρώτο επεισόδιο είναι ήδη διαθέσιμο, μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα που θα ακολουθήσουν!