McLaren 765LT: Με καλύτερες επιδόσεις από τον αρχικό στόχο…

Η McLaren 765LT μπαίνει επίσημα στην παραγωγή με τους Βρετανούς να ανακοινώνουν τελικά καλύτερα νούμερα επιδόσεων από τις αρχικές εκτιμήσεις τους.

Βρείτε μας στο
McLaren 765LT 2020

“Γουρούνι στο σακί” ψώνισαν και οι 765 ιδιοκτήτες της περιορισμένης παραγωγής McLaren 765LT που έγινε sold out πριν καν η βρετανική εταιρία ξεκινήσει την παραγωγή της και επιβεβαιώσει τις επιδόσεις του νέου της supercar…



Φυσικά και αστειεύομαι καθώς σύμφωνα και με τα όσα μας λέει η McLaren για την 765LT οι τελικές επιδόσεις του μοντέλου παραγωγής είναι ακόμη καλύτερες από τα νούμερα που είχαν τεθεί ως στόχος κατά την εξέλιξη της.

Με την παραγωγή της McLaren 765LT να έχει ξεκινήσει εδώ και μόλις μία εβδομάδα (στις 23 Σεπτεμβρίου) οι Βρετανοί μας δίνουν περισσότερα στοιχεία για τις καταιγιστικές επιδόσεις του coupe των 765 ίππων και 800 Nm ροπής.

Συγκεκριμένα η 765LT χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα και μόλις επτά (7) δευτερόλεπτα για τα 0-200 χλμ./ώρα, μια επίδοση που έρχεται 0,2 δευτερόλεπτα νωρίτερα από το αναμενόμενο. Η McLaren ανακοινώνει τώρα και το χρόνο που απαιτείται για τα 0-300 χλμ./ώρα με το χρονόμετρο να σταματά στα 18 δεύτερα και την 765LT να συνεχίζει να επιταχύνει έως και τα 330 χλμ./ώρα της τελικής της.

Καλύτερος του προβλεπόμενου είναι και ο χρόνος για τα πρώτα 400 μέτρα από στάση που φτάνει σε μόλις 9,9 δευτερόλεπτα, ενώ για να σταματήσει από τα 200 χλμ./ώρα το νέο βρετανικό supercar απαιτεί μόλις 108 μέτρα απόσταση και 29,5 μέτρα για να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα.

Έναντι της 720S, πάνω στην οποία βασίζεται, η 765LT είναι ισχυρότερη αλλά και ελαφρύτερη με το πρόγραμμα αδυνατίσματος των Βρετανών να αφαιρεί 80 ολόκληρα κιλά από το υπεραυτοκινητό τους με το βάρος να πέφτει στα 1.339 κιλά, πλήρες υγρών -1.229 κιλά άδειο. Η ισχυρότερη McLaren LT που έχουμε δει μέχρι στιγμής ξεχωρίζει παράλληλα από το “στάνταρ” μοντέλο χάρη στην μεγάλων διαστάσεων ενεργή αεροτομή που φέρει και φυσικά από τη χρήση ακόμη πιο εξωτερικών υλικών για την κατασκευή της.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr