Με 600 ίππους το Audi RS Q8 ντεμπουτάρει στο Los Angeles

Η Audi αποφάσισε πως η ώρα για το ντεμπούτο του RS Q8 ήρθε με το πανίσχυρο SUV των 600 ίππων να εμφανίζεται στο Σαλόνι του Los Angeles.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Audi RS Q8

Παγκόσμιο ντεμπούτο λοιπόν για το πανίσχυρο coupe SUV της Audi στο γνωστό αμερικάνικο σαλόνι αυτοκινήτου με την RS έκδοση του Q8 να αποτελεί παράλληλα και την κορυφαία πρόταση στην γκάμα του τετρακίνητου μοντέλου, που πρόσφατα έσπασε και το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία του στην θρυλική πίστα του Nurburgring.

2020 Audi RS Q8

Αυτό το Q8 είναι RS και φαίνεται, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Οι φουσκωμένοι θόλοι και η αποκλειστική Singleframe γρίλια μπροστά είναι τα σχεδιαστικά στοιχεία που σέρνουν το χορό μαζί με τους επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρες, ενώ τα τα ανθρακονήματα κάνουν αισθητή την παρουσία τους εκτός αλλά ειδικά εντός. Η καμπίνα βρίσκεται και αυτή στα καλύτερά της με τα σήματα RS να δίνουν το “παρών” στα σωστά σημεία και το δέρμα να καλύπτει όλες τις σωστές επιφάνειες.


To V8 μοτέρ της Audi με τα δύο τούρμπο έχει δεχτεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις για να ανεβάσει την απόδοσή του στους 600 ίππους με την ροπή να εμφανίζεται ακόμη πιο εντυπωσιακή στα 800 Nm. Η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ωστόσο απελευθερώνεται και ανεβαίνει στα 305 χλμ./ώρα, με την τοποθέτηση των έξτρα κεραμικών δισκόφρενων “RS”. Η επιτάχυνση κλέβει επίσης την παράσταση με τα 0-100 να απαιτούν μόλις 3,8 δευτερόλεπτα για την επίτευξή τους, χάρη στην τετρακίνηση αλλά και τη λειτουργία του Tiptronic αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων. Παράλληλα, στη δυναμική συμπεριφορά και τη σωστή κατανομή της ροπής συμβάλλει και το ενεργό διαφορικό του πίσω άξονα

Η αερανάρτηση που φέρει το RS Q8 ελέγχεται ηλεκτρονικά και προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά απόδοσής αλλά και το ύψος της ανάλογα με τις συνθήκες τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και έχει σεταριστεί ειδικά στις απαιτήσεις της έκδοσης RS, ενώ η τετραδιεύθυνση βοηθά το μεγαλόσωμο Audi να εκτελεί με μεγαλύτερη άνεση μανούβρες στις χαμηλές ταχύτητες βελτιώνοντας παράλληλα την ευστάθειά του στις υψηλές.

2020 Audi RS Q8

Ο οδηγός του RS Q8 έχει επίσης 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης στη διάθεσή του: comfort, auto, dynamic, allroad, offroad και τα RS1 και RS1, στα οποία μπορεί να αποθηκεύσει τις προσωπικές του ρυθμίσεις. Για τα δύο τελευταία το σπορ τριάκτινο τιμόνι φέρει κουμπί ώστε να υπάρχει άμεση πρόσβαση αν ξαφνικά… ανάψουν τα αίματα. Τα προγράμματα επηρεάζουν την συμπεριφορά των ηλεκτρονικών συστημάτων του ταχύτατου SUV, όπως και της ανάρτησης, της τετραδιεύθυνσης, του κιβωτίου, ακόμη και του ήχου του κινητήρα.

Ο εξοπλισμός αναμένεται να βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα για την ναυαρχίδα των Q8, που φέρει παράλληλα και αποκλειστικά στοιχεία, όπως οι ειδικές απεικονίσεις στο σύστημα πολυμέσων που παρουσιάζουν πληροφορίες, μεταξύ άλλων για τις δυνάμεις που αναπτύσσονται, το γυρολόγιο και την ροπή ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και Head Up Display.

Στις Η.Π.Α. το Audi RS Q8 θα είναι διαθέσιμο με τη νέα χρονιά, κάτι που λογικά ισχύει και για τις αγορές της Ευρώπης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]