Με αυτονομία 322 χλμ. το ηλεκτρικό Fiat 500 & και σε hatchback

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat στην ιστορία είναι το 500, με τους Ιταλούς να παρουσιάζουν και την έκδοση hatchback έπειτα από την cabrio.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ηλεκτρικό Fiat 500 hatchback 2020

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500 με το 3θυρο αμάξωμα παρουσιάστηκε επίσημα από τη Fiat με τους Ιταλούς να το προσφέρουν αρχικά στην έκδοση La Prima, όπως είχαν κάνει άλλωστε και στο ντεμπούτο της cabrio έκδοσης που προηγήθηκε, η οποία έγινε sold out!

Στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση la Prima (η Πρώτη, στα ιταλικά) το ηλεκτρικό 500 φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό του ταχυ-φορτιστή 85 kW, επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2, το νέο σύστημα πολυμέσων Uconnect5 της Fiat όπως και επενδύσεις για το ταμπλό και τα καθίσματα από οικολογικό δέρμα. Τα καθίσματα δε κεντρίζουν το βλέμμα με το προσεγμένο μοτίβο τους που αναπαράγει “αιώνια” το όνομα της ιταλικής εταιρίας.

H τιμή του τρίθυρου ηλεκτρικού 500 για την ειδική πλούσια εξοπλισμένη έκδοση La Prima ανέρχεται στην Ιταλία στα 34.900 ευρώ κια την εμφάνιση της στη χώρα μας θα την κάνει προς το τέλος του έτους.


Η νέα έκδοση συνδυάζει την φιλικότητα προς το περιβάλλον με τον εμβληματικό σχεδιασμό, με το ηλεκτρικό 500 να αναγνωρίζεται άμεσα ως μέλος της οικογένειας.

Ένα από τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της έκδοσης la Prima είναι η πανοραμική γυάλινη οροφή που προσφέρει ένα εξαιρετικά φωτεινό εσωτερικό. Το πίσω μέρος βλέπουμε την κλασσική 3η πόρτα για το χώρο αποσκευών, καθώς και ένα νέο σπόιλερ που βελτιώνει περαιτέρω την αεροδυναμική απόδοση. Η ειδική έκδοση είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα: Ocean Green (πέρλα), Mineral Grey (μεταλλικό)και Celestial Blue (τριών επιστρώσεων).

Ηλεκτρικό μοτέρ και μεγάλη αυτονομία
Οι μπαταρίες λιθίου του ηλεκτρικού 500 έχουν χωρητικότητα 42 kWh και δίνουν αυτονομία έως 320χλμ. στον κύκλο μετρήσεων WLTP. Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης, το ηλεκτρικό 500 εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυ-φόρτισης 85kW, ικανό να γεμίσει τις μπαταρίες σε μικρό χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα απαιτούνται μόλις 5 λεπτά για να αποθηκευτεί ενέργεια ικανή να μετακινήσει το αυτοκίνητο για 50χλμ., απόσταση που κατά μέσο όρο υπερβαίνει την μέση ημερήσια χρήση.

Ο ταχυ-φορτιστής μπορεί να φορτίσει σε επίπεδο 80% τις μπαταρίες σε μόλις 35 λεπτά, ενώ χάρη στο βύσμα “Combo 2” έχει τη δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα. Όπως και στην περίπτωση του cabrio, έτσι και στο hatchback, η έκδοση la Prima προσφέρεται με το σύστημα easyWallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας. Το σύστημα συνοδεύεται επίσης από καλώδιο τύπου “Mode 3” που επιτρέπει τη φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο φορτιστή με ισχύ φόρτισης έως 11kW.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας του 500 έχει ισχύ 118 ίππους. Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 9 δευτερόλεπτα (0-50 χλμ., σε 3,1 δλ.) και η τελική ανέρχεται στα 150 χλμ./ώρα. Το ιταλικό μοντέλο πόλης φέρει παράλληλα τρία προγράμματα λειτουργίας Normal, Range και Sherpa. Το τελευταίο είναι επί της ουσίας ένα “Safe Mode” που δίνει προτεραιότητα στη μέγιστη δυνατή αυτονομία και το πετυχαίνει αυτό απενεργοποιώντας δευτερεύοντα ηλεκτρικά συστήματα του 500, ενώ περιορίζει τόσο την ένταση της επιτάχυνσης όσο και την τελική ταχύτητα στα 80 χλμ./ώρα. Τέλος, στη λειτουργία “Range” το ηλεκτρικό 500 μπορεί και οδηγείται μόνο με την χρήση του πεντάλ του γκαζιού, με το αυτοκίνητο να επιβραδύνει σχετικά δυνατά κάθε φορά που ο οδηγός αφήνει το πεντάλ.

Συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2
Το ηλεκτρικό 500 “la Prima” έρχεται με ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών και προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) και προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2.

Η εμπρόσθια κάμερα ελέγχει κάθετα και οριζόντια το χώρο, ενώ το έξυπνο cruise control (intelligent Adaptive Cruise Control – iACC) επιταχύνει και επιβραδύνει το 500 σε σχέση με τα αυτοκίνητα, τους πεζούς, τα ποδήλατα, κτλ. Παράλληλα το ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας διορθώνει την κατεύθυνση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις λωρίδες κυκλοφορίας.

Το σύστημα Intelligent Speed Assist “διαβάζει” τα όρια ταχύτητας, ενώ το σύστημα Urban Blind Spot προειδοποιεί για εμπόδια που βρίσκονται ή κινούνται γύρω από το αυτοκίνητο. Το σύστημα Attention Assist προειδοποιεί σε περίπτωση που διαγνώσει κόπωση του οδηγού, ενώ τέλος οι περιμετρικοί αισθητήρες προσφέρουν εικόνα του αυτοκινήτου και των πιθανών εμποδίων από ψηλά ώστε να διευκολυνθούν οι ελιγμοί.

Το ηλεκτρικό 500 είναι το πρώτο όχημα του Ομίλου FCA που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 (οθόνη αφής 10,25 ιντσών) που έχει σχεδιαστεί με βάση τις μελλοντικές εξελίξεις στον τομέα της συνδεσιμότητας και χρησιμοποιεί το Android Auto. Η ασύρματη δυνατότητα mirroring είναι ήδη διαθέσιμη για το Apple CarPlay, ενώ το UConnect 5 είναι έτοιμο να προσφέρει την ίδια δυνατότητα και για το Android Auto. Προσφέρει επίσης και δυνατότητα απομακρυσμένων ρυθμίσεων και ελέγχου, ενώ φέρει και λειτουργία wifi hotspot.

Δείτε στο ακόλουθο video τον Luca Napolitano, επικεφαλής της Fiat για την περιοχή EMEA, να μας παρουσιάζει τη νέα έκδοση hatchback του ηλεκτρικού 500, στο εργοστάσιο Mirafiori όπου και κατασκευάζεται.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]