Με ηλεκτρικό πυροσβεστικό ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας

Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων προμηθεύτηκε ένα αμιγώς ηλεκτρικό ελαφρό φορτηγό ADDAX, ειδικά διασκευασμένο για αποστολές πυρόσβεσης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ADDAX ηλεκτρικό πυροσβεστικό δήμος κέρκυρας

Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα ελαφρά φορτηγά ADDAX, εισάγει και διανέμει στην Ελλάδα η εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης και μπορούν να κινηθούν σχεδόν οπουδήποτε, έχοντας συγκριτικό πλεονέκτημα στις δύσκολες συνθήκες των πόλεων. Λειτουργικά και ανθεκτικά, μπορούν να φέρουν εις πέρας οποιαδήποτε εργασία, σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά οχήματα.

Ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα των φορτηγών ADDAX, είναι ότι μπορούν να κατασκευαστούν σύμφωνα με τις ανάγκες του εκάστοτε επαγγελματία ή οργανισμού.

Επιπλέον, για εξειδικευμένες εργασίες, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, μπορεί να προμηθεύσει τους ενδιαφερόμενους αγοραστές (Δήμους – Περιφέρειες, Οργανισμούς) με οχήματα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες τους, με διαστάσεις που τους επιτρέπει να περάσουν ακόμη και από στενούς δρόμους και σοκάκια, εκεί όπου τα παραδοσιακά φορτηγά δεν έχουν πρόσβασης.


Διαβάστε επίσης: Τιμές νέου Nissan Qashqai στην Ελλάδα

Τα ελαφρά φορτηγά ADDAX, αποτελούν σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία τον ιδανικό στόλο οχημάτων κοινής ωφέλειας, για τις πόλεις που επιθυμούν να στραφούν στην βιώσιμη κινητικότητα, προστατεύοντας τους κατοίκους τους τόσο από τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων, όσο και από την ηχορύπανση.

Εκτός των παραπάνω, τα ADDAX διατηρούν σημαντικό πλεονέκτημα στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Οι καμπίνες τους είναι από τις υψηλότερες (2 μέτρα) και πιο ευρύχωρες (1,4 μέτρα) στην αγορά και εξοπλίζονται με διπλό σύστημα ανάρτησης, τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Διαβάστε επίσης: Nissan X-Trail. Νέα γενιά παρουσιάστηκε στην Κίνα (+video)

Για την κίνηση των αμιγώς ηλεκτροκίνητων ελαφρών φορτηγών ADDAX, φροντίζει μια νέα γενιά μπαταριών με τεχνολογία LiFePO4, που προσφέρει:

Εκτιμώμενο χρόνο ζωής (των μπαταριών) στα 10 έτη, που μπορεί να επεκταθεί και για άλλες χρήσεις, όπως για παράδειγμα ως μέσο αποθήκευσης ενέργειας σε φωτοβολταϊκά συστήματα.

Απαλλαγή από το σύνδρομο του “memory effect”, που σημαίνει ότι επαναφορτίζονται όποτε το επιθυμεί ο χρήστης. Αυτό είναι ιδανικό, στην περίπτωση ευκαιριακών επαναφορτίσεων με ταχυ-φορτιστή!

Μεγάλη χωρητικότητα, καθώς το περιορισμένο βάρος τους προσφέρει επιπλέον χωρητικότητα για φορτίο από 200 έως 300 κιλά.

Ενισχυμένη ασφάλεια, καθώς είναι απαλλαγμένες από σπάνια μέταλλα, που ενέχουν κίνδυνο πυρκαγιάς.

Έχουν μικρότερο περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο, σε σύγκριση με τις μπαταρίες μολύβδου και τις παραδοσιακές μπαταρίες Ιόντων –Λιθίου, που αποδείχθηκαν εξαιρετικά ρυπογόνες και δύσκολο να ανακυκλωθούν. Οι μπαταρίες των φορτηγών ADDAX είναι ανακυκλώσιμες και δεν χρησιμοποιείται κοβάλτιο ως προϊόν παιδικής εργασίας.

Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα ελαφρά φορτηγά ADDAX, κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στο Βέλγιο, προσφέροντας σημαντική εξοικονόμηση στο κόστος χρήσης (συντήρηση, καύσιμα και έκτακτες βλάβες), κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για στόλους οργανισμών, Δήμων και Περιφερειών.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]