Με ισχυρότερο μοτέρ το Audi TTS competition plus

Η έκδοση competition plus του Audi TTS αποκτά μια ακόμη ισχυρότερη εκδοχή με το coupe των Γερμανών να προσφέρεται επίσης και σε νέα έκδοση bronze selection.

Βρείτε μας στο
Audi TTS competition plus 2020

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η Audi μας παρουσίασε την έκδοση S line competition plus για το TT και τώρα οι Γερμανοί έρχονται να διευρύνουν ακόμη περισσότερο τις διαθέσιμε επιλογές προσθέτοντας στη γκάμα του coupe και roadster μοντέλου της μια εκδοχή με μεγαλύτερη ισχύ αλλά και τη νέα έκδοση bronze selection.

Οι εξοπλιστικές εκδόσεις competition plus του Audi TTS φέρουν πλέον μια ισχυρότερη έκδοση του δίλιτρου TFSI κινητήρα με την απόδοση του να αυξάνεται από τους 306 στους 320 ίππους και τη ροπή να παραμένει στα 400 Nm. Σύμφωνα με τους Γερμανούς τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4,5 δευτερόλεπτα (4,8 για το Roadster) και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η ισχύς φτάνει φυσικά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων.

Διαβάστε επίσης: Το Audi SQ2 ανανεώνεται αισθητικά και τεχνολογικά

Εξωτερικά, στο στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης competition plus περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι LED προβολείς, τα μαύρα αυτοκόλλητα με το σήμα της εταιρίας μπροστά από τους πίσω θόλους, τα μαύρα σήματα της εταιρίας εμπρός και πίσω, φιμέ παράθυρα (μόνο για το coupe), δαγκάνες φρένων βαμμένες κόκκινες και 10μπρατσες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, όπως επίσης η μεγάλη σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος.

Στο εσωτερικό ο οδηγός έχει μπροστά του το virtual cockpit της Audi, με τον πίνακα πληροφοριών να έχει διαγώνιο στις 12,3 ίντσες. Η έκδοση φέρει αποκλειστικές δερμάτινες επενδύσεις από δέρμα Nappa με τις ραφές σε κόκκινο ή μπλε χρώμα αλλά και διακοσμητικές λεπτομέρειες στο ταμπλό διαθέσιμες με φινίρισμα χρωμίου, γκρι, κόκκινο ή μπλε χρώμα, ή σατινέ φινίρισμα. Παράλληλα ο επιλογέας του κιβωτίου φέρει επένδυση alcantara, όπως και το τιμόνι που το συνδυάζει και με δέρμα.

Διαβάστε επίσης: Πιο “καθαρό” πλέον το σπορ Audi SQ5 TDI των 341 ίππων

Η επόμενη διαθέσιμη νέα έκδοση, η bronze selection θα είναι διαθέσιμη τόσο για το TT όσο και το TTS. Το μπρονζέ είναι εδώ το χρώμα που ορίζει τη συγκεκριμένη έκδοση και κάνει την εμφάνιση του σε πολλά σημεία στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα όπως επίσης και στις ραφές των καθισμάτων. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες σε παρόμοιες αποχρώσεις είναι και οι αλουμινένιες ζάντες των 20 ιντσών με τα διαθέσιμα χρώματα για το αμάξωμα να είναι το γκρι, το λευκό και το μαύρο. Εξωτερικά ξεχωρίζουν και οι χρωμιωμένες απολήξεις των εξατμίσεων, αλλά και η μαύρη γυαλιστερή γρίλια της μάσκας μπροστά για το TT που βάφεται σε σκούρο ματ τιτάνιο για το TTS. Στο εξοπλισμό έρχεται να προστεθεί επίσης και σύστημα ήχου της B&O.

Το Audi TTS competition plus είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Γερμανίας με την τιμή εκκίνησης του μοντέλου να ανέρχεται κοντά στα 61.000 ευρώ, ενώ για το Roadster η τιμή ξεκινά από τα 63.700 ευρώ. Παράλληλα η τιμή του πακέτου bronze selection είναι 6.190 ευρώ για το TT και 4.490 ευρώ για το TTS.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr