Με την BMW M4 Competition των 510 ίππων στην Πάρνηθα!

H BMW M4 Competition είναι αυτή την στιγμή ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η BMW στην γκάμα της Σειράς 4. Πάμε να διαβάσουμε τα πάντα για αυτήν.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πέρασαν 35 χρόνια από όταν η πρώτη BMW M3 συστήθηκε στον αυτοκινητικό κόσμο και πλέον η βαυαρική μάρκα μας παρουσιάζει την κορυφαία έκδοση Competition, η οποία αφορά τόσο τη M3 όσο και τη M4. Η δεύτερη είναι και αυτή που μας απασχολεί στο συγκεκριμένο άρθρο, καθώς μας παραχωρήθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία προκειμένου να την οδηγήσουμε στην χώρα μας και να σχηματίσουμε άποψη, για την κορυφαία έκδοση του κουπέ μοντέλου της.

Με το ρολόι να μετρά αντίστροφα και τον χρόνο (αλλά και τον φωτογράφο Γιώργο Καραγιωργάκη) να πιέζει, δεν είχαμε και πολλές επιλογές παρά να κάνουμε μια… γρήγορη ανάβαση στην Πάρνηθα, από όπου και οι φωτογραφίες του άρθρου μας.

Όταν αντίκρυσα το αυτοκίνητο πραγματικά ένιωσα δέος! Η εμφάνισή του είναι επιβλητική και από την πρώτη ματιά ξέρεις πως σε περιμένουν μεγάλες… συγκινήσεις. Μπαίνοντας στο εντυπωσιακό σε εμφάνιση και κράτημα μπάκετ κάθισμα, έθεσα σε λειτουργία τον κινητήρα και από τα πρώτα χιλιόμετρα κατάλαβα πως εδώ χρειάζεται σεβασμός και απόλυτη συγκέντρωση.


Ο ήχος υπέροχος, το τιμόνι… πολεμικό, η απόκριση του γκαζιού ακαριαία και η ανάρτηση σφικτή, σου διαβάζει και σου μεταφέρει ακόμη και τα… φύλλα στο οδόστρωμα. Κάπως έτσι, έφυγα από Θρακομακεδόνες και μετά τις πρώτες αναγνωριστικές… κινήσεις, άρχισα να ανηφορίζω από το τελεφερίκ προς το καζίνο. Η ανάβαση είχε πολλές διακοπές, λόγω φωτογράφισης, όμως η χαρά μου ήταν ανείπωτη! Είναι κάτι τέτοια αυτοκίνητα σαν και αυτό που σου θυμίζουν γιατί λατρεύεις την οδήγηση! Σου προσφέρει γνήσια, καθαρόαιμη, ανόθευτη εμπειρία!

Μόνο που πλέον, έχοντας την χαρά και την τύχη να έχω οδηγήσει όλες τις BMW M3 (και Μ4 πλέον) στο πέρασμα των ετών, μπορώ να πω πως πλέον το sport coupe των Βαυαρών έχει ξεφύγει! Δεν είναι πλέον ένα sport coupe αλλά ένα supercar που θα το έβαζα κάλλιστα δίπλα σε μία Porsche 911! Και όχι, δεν υπερβάλλω. Είναι ο τρόπος που επιταχύνει αλλά και που συμπεριφέρεται που πλέον το αδικείς με το να το αποκαλείς sport coupe, κουπέ επιδόσεων ή όπως αλλιώς θέλετε… Είναι ένα supercar!

Και αν δεν μπορούν να σας πείσουν τα λόγια μου, τότε ας δούμε λίγο τους αριθμούς. Πίσω από την θηριώδη μάσκα της BMW M4 Competition λοιπόν, αναπνέει ο ίδιος 3λιτρος M TwinPower Turbo κινητήρας βενζίνης, μόνο που εδώ αποδίδει 510 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και όχι 480 (όπως στην… απλή M4), ενώ η ροπή του είναι στα 650 Nm από τις 2.750 έως και τις 5.500 σ.α.λ. (κόφτης στις 7.200 σ.α.λ.). Τιμές ικανές να χαρίσουν, σε συνδυασμό με το… διαβολεμένα γρήγορο αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων με Drivelogic, 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα!

Ένα προηγμένο σύστημα ψύξης εξασφαλίζει βέλτιστες θερμοκρασίες λειτουργίας σε όλες τις συνθήκες, τόσο καθημερινά σε διαδρομές πόλης όσο και στην υψηλή καταπόνηση της πίστας, όπου τα εξαρτήματα δοκιμάζονται στα όρια των δυνατοτήτων τους. Η κεντρική μονάδα ψύξης πλαισιώνεται από δύο ψυγεία για το κύκλωμα υψηλής θερμοκρασίας στους θόλους των τροχών.

Στα μοντέλα Competition το σύστημα περιλαμβάνει επίσης ένα πρόσθετο ψυγείο λαδιού και ανεξάρτητο ψυγείο λιπαντικού κιβωτίου ταχυτήτων. Το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic στα μοντέλα Competition διαθέτει κλιμάκωση άριστα προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά του κινητήρα και μεγάλο συνολικό εύρος. Αυτό επιτρέπει πλήρως αυτόματες και μηχανικές αλλαγές με τον ειδικό επιλογέα Μ ή τα σχετικά χειριστήρια (shift paddles) στο τιμόνι. Τα χαρακτηριστικά αλλαγών του κιβωτίου ρυθμίζονται μέσω του μπουτόν Drivelogic που είναι ενσωματωμένο στον επιλογέα. Ο οδηγός έχει πρόσβαση σε τρεις τελείως διαφορετικές ρυθμίσεις (setup) στο αυτόματο και χειροκίνητο πρόγραμμα.

Στον τομέα της ανάρτησης, συναντάμε την προσαρμοζόμενη ανάρτηση Μ (Adaptive) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, αλλά και γεωμετρία και ελαστοκινηματική για τον εμπρός και πίσω άξονα, ειδική για τις εκδόσεις M. Επίσης διαθέτει σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού και ειδική έκδοση M ενός ενιαίου συστήματος πέδησης, που προσφέρει στον οδηγό δύο διαφορετικές ρυθμίσεις απόκρισης και αίσθησης του πεντάλ φρένων. Επιπλέον, το M Dynamic Mode που περιλαμβάνεται στάνταρ, ανοίγει το δρόμο για μία εξαιρετικά σπορ οδήγηση με ελεγχόμενα ντριφταρίσματα στις στροφές. Μάλιστα στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων, μπορείς να δεις και το M Drift Analyser το οποίο σε ενημερώνει για το πόσα μέτρα και πόσα δευτερόλεπτα είχε διάρκεια το drift σου (και σε βαθμολογεί αναλόγως με… αστέρια).

Ειδική αναφορά αξίζει και στο νέο M Race Track Package, που πετυχαίνει μία στοχευμένη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου. Αυτό το πακέτο περιλαμβάνει κεραμικά φρένα M Carbon, πολύ ελαφρές ζάντες αλουμινίου M (διατίθενται προαιρετικά με ελαστικά semi-slick) και bucket καθίσματα M Carbon. Όσον αφορά την τιμή της BMW M4 Coupe Competition αυτή είναι στα 129.500 ευρώ, δηλαδή 3.150 ευρώ επιπλέον της BMW M4 Coupe (τιμή προ φόρων 78.985 ευρώ).

Αρκετά όμως με τα λόγια… πάμε να δούμε τις εικόνες του Γιώργου Καραγιωργάκη.

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]