Με τρίτη κολόνα μπροστά οι μελλοντικές Ferrari;

Η Ferrari έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με την F1. Τα αυτοκίνητά της δανείζονται τεχνολογίες από εκεί, όπως μάλλον θα συμβεί και αυτή τη φορά.

Ως γνωστό τα μονοθέσια της Formula 1 χρησιμοποιούν το σύστημα προστασίας Halo, με τον εν λόγω “φωτοστέφανο” να προστατεύει τα κεφάλια των πιλότων πιο αποτελεσματικά σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά και στην περίπτωση που το μονοθέσιο αναποδογυρίσει.

Ένα παρόμοιο είδος προστασίας φημολογείται ότι θα φέρει η Ferrari και τα αυτοκίνητα της για τον δρόμο που θα δανείζεται στοιχεία από το halo της Formula 1. H συγκεκριμένη υπόθεση δεν στηρίζεται μόνο σε φήμες αλλά και σε πατέντες που κατέθεσε η ιταλική εταιρία στο σχετικό γραφείο των Ηνωμένων Πολιτειών.

Στις πατέντες της η ιταλική εταιρία αναφέρει πως με τη νέα εφεύρεσή της, μια ενισχυτική δοκό πολλαπλών ρόλων που “κατεβαίνει” στη μέση του εμπρός παρμπρίζ, αυξάνονται τα επίπεδα προσφερόμενης ασφάλειας. την ίδια στιγμή, με την χρησιμοποίησή της ο

κατασκευαστής μπορεί να μειώσει το πάχος που έχουν οι κλασικές εμπρός κολόνες, το οποίο γίνεται όλο και μεγαλύτερο όσο περνούν τα χρόνια εξαιτίας τον ολοένα και αυστηρότερων κανονισμών στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.

Με την χρήση της νέας της εφεύρεσης η Ferrari αναφέρει πως τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας παραμένουν τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα με πιο λεπτές κολόνες δεξιά και αριστερά που κατά συνέπεια προσφέρουν παράλληλα και σημαντικά καλύτερη ορατότητα στον οδηγό δεξιά και αριστερά. Το σύστημα αποτελείται από μια κεντρική δοκό που βγαίνει πάνω από τα κεφάλια των επιβατών αλλά και από άλλες δύο που βγαίνουν χαμηλά, δεξιά και αριστερά από τους επιβάτες και ενισχύουν την στιβαρότητα όλης της καμπίνας.

Στην σχετική πατέντα αναφέρονται διάφοροι τρόποι εφαρμογής του συστήματος προστασίας αλλά και παράπλευρα… οφέλη που προκύπτουν από αυτό. Για παράδειγμα η τρίτη κολόνα δεν χρειάζεται απαραίτητα να κατεβαίνει μέχρι το τέλος του παρμπρίζ, με το σύστημα να μπορεί να ενσωματωθεί στην δομή της καμπίνας και του παρμπρίζ, να μπορεί να τοποθετηθεί εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Στην περίπτωση ενσωμάτωσης ή εξωτερικής τοποθέτησης, οι καθαριστήρες του παρμπρίζ μπορούν και “κρύβονται” πίσω από τη μεσαία κολόνα με αποτέλεσμα να βελτιώνεται και η αεροδυναμική. Η τρίτη κολόνα δεν γίνεται ορατή από τον οδηγό, αφού κάμερες και μια σχετική οθόνη φροντίζουν να αναπαριστούν στα μάτια το οδηγού το κομμάτι που κρύβει κανονικά η κολόνα.

Επίσης η Ferrari μπορεί να αξιοποιήσει τα δομικά του στοιχεία του χρησιμοποιώντας τους σωλήνες ως αεραγωγούς για το κλιματιστικό. Φυσικά σε αυτό το σημείο δεν είναι γνωστό αν και πότε αυτό το σύστημα περάσει στην παραγωγή, ωστόσο είναι μια ακόμη πατέντα που δείχνει ότι οι αγώνες συνεχίζουν να εμπνέουν τους σχεδιαστές τόσο στην ασφάλεια όσο και στην αεροδυναμική απόδοση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θρυλική Ferrari 250 GTO είναι το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο. Ας δούμε 12+1 πράγματα που την έφεραν στην κορυφή των τεσσάρων...
Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Μία Ferrari F40 που αποτελεί όνειρο, όχι για μεγάλους, αλλά για μικρούς λάτρεις της αυτοκίνησης! Τελική ταχύτητα... 55 χλμ./ώρα!...
O ηλεκτρικός "βασιλιάς" του Nurburgring, το Xiaomi SU7 Ultra εντοπίστηκε στα κεντρικά της Ferrari στο Μαρανέλο! Τι συμβαίνει;...
Πώς συνδέονται οι ευρωπαϊκές μοναρχίες, τα φέουδα και οι ιππότες με τις δεξιοτίμονες Ferrari; Πότε και γιατί έγιναν οι Ferrari αριστεροτίμονες;...
Το Renault Group, έδωσε ελεύθερη πρόσβαση σε όλους τους κατασκευαστές στις πατέντες για το σύστημα "Fireman Access", για τη βελτίωση της ασφάλειας στα ηλεκτρικά....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ