Ως γνωστό τα μονοθέσια της Formula 1 χρησιμοποιούν το σύστημα προστασίας Halo, με τον εν λόγω “φωτοστέφανο” να προστατεύει τα κεφάλια των πιλότων πιο αποτελεσματικά σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά και στην περίπτωση που το μονοθέσιο αναποδογυρίσει.
Ένα παρόμοιο είδος προστασίας φημολογείται ότι θα φέρει η Ferrari και τα αυτοκίνητα της για τον δρόμο που θα δανείζεται στοιχεία από το halo της Formula 1. H συγκεκριμένη υπόθεση δεν στηρίζεται μόνο σε φήμες αλλά και σε πατέντες που κατέθεσε η ιταλική εταιρία στο σχετικό γραφείο των Ηνωμένων Πολιτειών.
Στις πατέντες της η ιταλική εταιρία αναφέρει πως με τη νέα εφεύρεσή της, μια ενισχυτική δοκό πολλαπλών ρόλων που “κατεβαίνει” στη μέση του εμπρός παρμπρίζ, αυξάνονται τα επίπεδα προσφερόμενης ασφάλειας. την ίδια στιγμή, με την χρησιμοποίησή της ο
κατασκευαστής μπορεί να μειώσει το πάχος που έχουν οι κλασικές εμπρός κολόνες, το οποίο γίνεται όλο και μεγαλύτερο όσο περνούν τα χρόνια εξαιτίας τον ολοένα και αυστηρότερων κανονισμών στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.
Με την χρήση της νέας της εφεύρεσης η Ferrari αναφέρει πως τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας παραμένουν τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα με πιο λεπτές κολόνες δεξιά και αριστερά που κατά συνέπεια προσφέρουν παράλληλα και σημαντικά καλύτερη ορατότητα στον οδηγό δεξιά και αριστερά. Το σύστημα αποτελείται από μια κεντρική δοκό που βγαίνει πάνω από τα κεφάλια των επιβατών αλλά και από άλλες δύο που βγαίνουν χαμηλά, δεξιά και αριστερά από τους επιβάτες και ενισχύουν την στιβαρότητα όλης της καμπίνας.
Στην σχετική πατέντα αναφέρονται διάφοροι τρόποι εφαρμογής του συστήματος προστασίας αλλά και παράπλευρα… οφέλη που προκύπτουν από αυτό. Για παράδειγμα η τρίτη κολόνα δεν χρειάζεται απαραίτητα να κατεβαίνει μέχρι το τέλος του παρμπρίζ, με το σύστημα να μπορεί να ενσωματωθεί στην δομή της καμπίνας και του παρμπρίζ, να μπορεί να τοποθετηθεί εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Στην περίπτωση ενσωμάτωσης ή εξωτερικής τοποθέτησης, οι καθαριστήρες του παρμπρίζ μπορούν και “κρύβονται” πίσω από τη μεσαία κολόνα με αποτέλεσμα να βελτιώνεται και η αεροδυναμική. Η τρίτη κολόνα δεν γίνεται ορατή από τον οδηγό, αφού κάμερες και μια σχετική οθόνη φροντίζουν να αναπαριστούν στα μάτια το οδηγού το κομμάτι που κρύβει κανονικά η κολόνα.
Επίσης η Ferrari μπορεί να αξιοποιήσει τα δομικά του στοιχεία του χρησιμοποιώντας τους σωλήνες ως αεραγωγούς για το κλιματιστικό. Φυσικά σε αυτό το σημείο δεν είναι γνωστό αν και πότε αυτό το σύστημα περάσει στην παραγωγή, ωστόσο είναι μια ακόμη πατέντα που δείχνει ότι οι αγώνες συνεχίζουν να εμπνέουν τους σχεδιαστές τόσο στην ασφάλεια όσο και στην αεροδυναμική απόδοση.