Η εικονική πραγματικότητα είναι μια… παράλληλη πραγματικότητα με αυτή που έχει δημιουργήσει ο κορωνοϊός σε όλο τον κόσμο, η οποία δεν επηρεάζεται από την πανδημία. Η Volkswagen αποφάσισε να το εκμεταλλευτεί αυτό και για πρώτη φορά στην ιστορία της προχωρά σε μια εικονική παρουσίαση του περιπτέρου της που είχε ετοιμάσει για την έκθεση της Γενεύης, η οποία ως γνωστό έπεσε επίσης θύμα του κορωνοϊού.
Οι εικονική παρουσίαση του περιπτέρου της Volkswagen δεν μένει απλά στην παρουσίαση των μοντέλων που θα βλέπαμε στη Γενεύη και προχωρά ένα βήμα παραπέρα. H έκθεση είναι διαδραστική με τον εικονικό επισκέπτη να λαμβάνει πληροφορίες για το μοντέλο που ενδιαφέρεται. Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα για αλλαγές στα εκθέματα όσον αφορά στο χρώμα αλλά και τις ζάντες που φέρει ένα μοντέλο ώστε να έρθει πιο κοντά στα προσωπικά γούστα του ενδιαφερόμενου. Όπως και με τα προγράμματα εξατομίκευσης (configurators) που βλέπουμε συνήθως στην επίσημη ιστοσελίδα μιας εταιρίας.
“Είμαι ικανοποιημένος που η ομάδα του marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο μας διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες και παρά την ακύρωση της έκθεσης της Γενεύης. Εικονικά, μπορούν να βιώσουν την προσοχή στην λεπτομέρεια που έδειξε η ομάδα μας στην παρουσίαση του περιπτέρου και των highlights των προϊόντων μας.”, δήλωσε σχετικά το μέλος του δ.σ. της Volkswagen και υπεύθυνος για τις πωλήσεις, το marketing και τις after sales υπηρεσίες, Jürgen Stackmann.
Το εικονικό περίπτερο, το οποίο και μπορείτε να επισκεφτείτε εδώ δίνει την εντύπωση ότι έχει ανοίξει αποκλειστικά για τον εικονικό επισκέπτη και αποτελεί μέρος της ψηφιακής στρατηγικής που έχει χαράξει η VW τον τελευταίο καιρό. Highlight η ανανέωση του εμπορικού της σήματος αλλά και τη δημιουργία ενός νέου ηχητικού σήματος. Περισσότερα γι αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ.