Η Mercedes-AMG όπως ήταν λογικό, ακολούθησε την ανανέωση των… απλών GLC και έτσι παρουσίασε τις δικές της αναβαθμίσεις για τις δύο εκδόσεις του γερμανικού SUV, με το κανονικό και με το Coupe αμάξωμα.
Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με μοτέρ 4.0 λτ. V8, το οποίο με την πολύτιμη αρωγή του τούρμπο αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά στις εκδόσεις που φέρουν το διακριτικό γράμμα S καθώς η ιπποδύναμη σε αυτή την περίπτωση είναι στους 510 ίππους και η ροπή στα 700 Nm. Μάλιστα, η Mercedes μας υπενθυμίζει πως στη συγκεκριμένη έκδοση, η Mercedes GLC είναι το ταχύτερο SUV στον πλανήτη, καθώς έχει γυρίσει το Nurburgring σε 7:49.369.
Και αν ο χρόνος στο Nurburgring δεν σας λέει κάτι, τότε φτάνουν οι τιμές των επιδόσεων για να μας δώσουν μία σαφή εικόνα. Η Mercedes-AMG λοιπόν ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 4.0 δλ. για τις GLC 63 και 3.8 δλ. για τις GLC 63 S, με την τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα και στα 280 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Πρόκειται για νούμερα που παραπέμπουν σε… supercar και μεγάλο μερίδιο ευθύνης για αυτά έχει τόσο η τετρακίνηση 4Matic όσο και το αυτόματο 9άρι κιβώτιο ταχυτήτων AMG Speedshift MCT 9G. Και αν είσαστε από αυτούς που θέλουν να μάθουν και την μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου, τότε να σας πούμε πως η Mercedes ανακοινώνει 12,2 λίτρα/100 χλμ. για την… απλή GLC 63 και 12,4 λίτρα/100 χλμ. για την GLC 63 S.
Αφήνοντας στην άκρη τα μηχανικά και τις επιδόσεις, οι ανανεωμένες Mercedes-AMG GLC 63 και GLC 63 Coupe έχουν να επιδείξουν αισθητικές αλλαγές κυρίως στο εμπρός μέρος. Εκεί συναντάμε ανασχεδιασμένη μάσκα, με νέες κάθετες γρίλιες, τα LED φώτα είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα, ενώ αλλαγές έχει και ο προφυλακτήρας χαμηλά. Στο πίσω μέρος τα φώτα LED είναι και αυτά ανασχεδιασμένα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον προφυλακτήρα, που στις εκδόσεις S έχει εκτός από τον αεροδυναμικό διαχύτη και ματ επένδυση Iridium Silver. Νέες είναι και οι απολήξεις εξάτμισης, ενώ, οι ζάντες είναι στάνταρ 20 ιντσών και προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν ζάντες 21 ιντσών (νέου σχεδιασμού).
Αλλαγές προφανώς υπάρχουν και στο εσωτερικό, στο οποίο συναντάμε στάνταρ σπορ καθίσματα, ανασχεδιασμένο τιμόνι, νέες σε αποχρώσεις και υλικά επενδύσεις και φυσικά δεσπόζει το σύστημα πολυμέσων MBUX. Αυτό σημαίνει ψηφιακός πίνακας οργάνων και ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, πίσω από ένα ενιαίο κρύσταλλο και έλεγχο με φωνητικές εντολές ή χειρονομίες.
Η ανανεωμένη Mercedes-AMG GLC 63 θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, η οποία ανοίγει τις πύλες στις 19 Απριλίου.