Στην αποκάλυψη της νέας Mercedes-AMG GT 63 S E Performance προχώρησε η γερμανική εταιρεία. Η κορυφαία έκδοση κερδίζει με το καλημέρα τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου παραγωγής που έχει βγει ποτέ από το εργοστάσιο του τμήματος AMG στο Affalterbach, με την συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συστήματος να εκτοξεύεται στους 843 ίππους.
Διαβάστε επίσης: Τιμές Mercedes-Benz EQS στην Ελλάδα
Εξωτερικά, στην κορυφαία έκδοση διακρίνονται κάποιες διαφορές συγκριτικά με τις υπόλοιπες. Για παράδειγμα, στο πίσω μέρος συναντάμε μία αεροτομή που ανυψώνεται ηλεκτρικά, αλλά και την σχετική υποδοχή για την φόρτιση της μπαταρίας. Επίσης, ανασχεδιασμένες είναι οι δύο διπλές, τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στο πλαϊνό τμήμα συναντάμε το χαρακτηριστικό “Ε Performance” που παραπέμπει σε εξηλεκτρισμένη έκδοση. Η Mercedes-AMG προσφέρει και κάποιες δυνατότητες εξατομίκευσης, όπως για παράδειγμα τα “Night Package” και “Carbon Package”, που διαφοροποιούν το μοντέλο, ενώ υπάρχουν ζάντες ελαφρού κράματος μεγέθους 20 ή 21 ιντσών.
Περνώντας στην καμπίνα, το κλίμα είναι “πολεμικό”, σύγχρονο και ταυτόχρονα υπερπολυτελές! Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το γνωστό πλέον Infotainment MBUX, με την κεντρική οθόνη αφής να αποτελεί ενιαίο σώμα με την ψηφιακή οθόνη που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων. Από εκεί ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε επτά διαφορετικούς τρόπους οδήγησης (Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Slippery και Individual), αλλά και στην ένταση της ανάκτησης που διαθέτει τέσσερα επίπεδα.
Περνάμε στο υβριδικό σύστημα, το οποίο ενσωματώνει τεχνολογία από την Formula 1. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα 4λιτρο V8 twin-turbo μοτέρ (639 ίπποι και 900 Nm ροπής), το οποίο λειτουργεί συνδυαστικά με ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτεί αποκλειστικά τον πίσω άξονα. Το αποτέλεσμα είναι η συνδυαστική ισχύς να εκτοξεύεται στους 843 ίππους και η ροπή να αγγίζει την τρομακτική τιμή των 1.470 Nm. Κάπως έτσι, το θηριώδες αμάξωμα επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 2,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 316 χλμ./ώρα.
Όσο για το ηλεκτρικό μοτέρ των 204 ίππων, τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 6,1 kWh, η οποία ζυγίζει μόλις 89 κιλά και προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 12 χιλιομέτρων. Εννοείται ότι για την εξασφάλιση κορυφαίας δυναμικής συμπεριφοράς υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενσωματωμένο επάνω στον ηλεκτροκινητήρα, ενεργή πνευματική ανάρτηση AMG Ride Control+, αλλά και ανθρακοκεραμικά δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες.
Η επίσημη παρουσίαση θα λάβει χώρα στην επερχόμενη έκθεση του Μονάχου και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται προς το τέλος του τρέχοντος έτους.