Mercedes EQA και νέες 4κίνητες εκδόσεις 300 και 350 4MATIC

Η γκάμα της Mercedes EQA διευρύνεται με την προσθήκη των 4κίνητων 300 και 350 4MATIC, μετά την παρουσίαση της προσθιοκίνητης EQA 250.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Νέα Mercedes EQA 300 4MATIC 2021

Υψηλότερες επιδόσεις αλλά και κίνηση σε όλους τους τροχούς φέρνουν μαζί τους οι δύο νέες εκδόσεις 300 4MATIC και 350 4MATIC της αμιγώς ηλεκτρικής Mercedes EQA που παρουσίασε επίσημα η γερμανική εταιρία. Επί της ουσίας οι δύο νέες εκδόσεις του αμιγώς ηλεκτρικού SUV λειτουργούν στις περισσότερες περιπτώσεις ως πισωκίνητες με το ηλεκτρικό μοτέρ του εμπρός άξονα να ενεργοποιείται σύμφωνα με τις απαιτήσεις.

Διαβάστε επίσης – Mercedes EQB: Ντεμπούτο για το νέο ηλεκτρικό SUV (+video)

Η EQA 300 4MATIC με έναν ηλεκτρικό κινητήρα για κάθε άξονα αποδίδει 228 ίππους και 390 Nm ροπής. Σε αυτή την έκδοση τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,7 δευτερόλεπτα και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.


Για την ισχυρότερη EQA 350 4MATIC η ισχύς φτάνει στους 292 ίππους και τα 520 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση χρειάζονται έξι δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ. από στάση, ενώ και εδώ η τελική ταχύτητα είναι 160 χλμ./ώρα.

Και στις δύο περιπτώσεις η χωρητικότητα της συστοιχίας των μπαταριών φτάνει στα 66,5 kWh. Κατά το πρότυπο WLTP η συνδυασμένη κατανάλωση φτάνει στα 17,5-18,5 kWh και για τις δύο νέες 4κίνητες EQA.

Διαβάστε επίσης – Mercedes EQS: Επίσημη παρουσίαση της ηλεκτρικής “S-Class”

Οι τιμές για τις EQA 300 4MATIC και EQA 350 4MATIC στη Γερμανία ξεκινούν από τα 53.538 και 56.215 ευρώ αντίστοιχα, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτά οι επιδοτήσεις του κράτους για αγορά ηλεκτρικού οχήματος.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]