Μιλώντας για καθαρόαιμα εκτός δρόμου στρατιωτικά αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τον κάιζερ της τετρακίνησης, το εργαλείο που ακούει στο όνομα G–Wagen ή επισήμως Mercedes G-Class. Η G-Class, με το χαρακτηριστικό τετράγωνο σχήμα της, είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που συνεχίζουν να κατασκευάζονται με ξεχωριστό σασί και αμάξωμα. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε κατά παραγγελία του γαλλικού στρατού και σε συνεργασία με την Peugeot, με σκοπό να αντικατασταθούν τα 10.000 jeep που είχε στις υπηρεσίες του. Το 1978 κατασκευάστηκε το πρωτότυπο που ονομάστηκε P4 και ξεκίνησαν οι δοκιμές στη νότια Αλγερία. Στη συνέχεια η Γαλλία παρήγγειλε 15.000 μονάδες.
Η G-Glass κατασκευαζόταν στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr. Ο τότε σάχης του Ιράν και μεγαλομέτοχος της Mercedes–Benz πρότεινε στη γερμανική φίρμα να κατασκευάσει και μία πολιτική εκδοχή του αυτοκινήτου. Έτσι, το 1979 η Daimler–Benz ξεκίνησε την εμπορική διάθεση του Mercedes G-Class W460, με τη μόνιμη τετρακίνηση, τα τρία διαφορικά, τις ανεξάρτητες αναρτήσεις και τα 24 cm απόστασης από το έδαφος.
Το αυτοκίνητο είχε εξαιρετικές ικανότητες εκτός δρόμου και μεγάλη αξιοπιστία, γεγονός που οδήγησε και άλλες στρατιωτικές δυνάμεις να κάνουν παραγγελίες. Το 1980 ο στρατός της Αργεντινής εξοπλίζεται με τη G-Class και μετά τον πόλεμο των Φώκλαντ οι Βρετανοί τα επιτάσσουν και τα θέτουν στην υπηρεσία της RAF. Επίσης το 1980, Γερμανία, Αυστρία και Ιταλία παραγγέλνουν G-Class W461 για να τα εντάξουν στις στρατιωτικές τους δυνάμεις. Το 1988, Mercedes και ΕΛΒΟ συμφωνούν για τη συναρμολόγηση της G–Wagen W462 στη ΒΙΠΕ Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη, για λογαριασμό του ελληνικού στρατού.
Η επιτυχία της G–Class συνεχίστηκε με πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο, στρατιωτικών μα πολύ περισσότερο πολιτικών αυτοκινήτων. Αποτελεί ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας και ένα από τα μακροβιότερα και πιο επιτυχημένα μοντέλα της. Έχουν πουληθεί περισσότερες από 400.000 μονάδες, ενώ προσφάτως ανακοινώθηκε και ο εξηλεκτρισμός του αυτοκινήτου, ακολουθώντας την τάση της εποχής.