Mercedes Intouro K: Νέο υβριδικό λεωφορείο

Η Mercedes παρουσίασε το πρώτο comact υβριδικό λεωφορείο της, το οποίο έρχεται για να μειώσει ακόμη περισσότερο τις εκπομπές ρύπων όπου και αν κινείται.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes-Benz Intouro K υβριδικό λεωφορείο 2022

Tο νέο υβριδικό Mercedes Intouro είναι η νέα πρόταση της γερμανικής εταιρείας για υπεραστικές συγκοινωνίες, καθώς και για τον συνδυασμό υπηρεσιών τακτικών δρομολογίων και τουριστικών εκδρομών, σε μια προσπάθεια της Daimler Buses να συνεχίσει να μειώνει την ήδη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων της.

Διαβάστε επίσης – Νέα Mercedes EQB: Η επταθέσια διάσταση της ηλεκτροκίνησης

Η υβριδική μονάδα που φέρει το Intouro είναι διαθέσιμη για όλα τα διαξονικά μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μετατροπέα ροπής από την πλούσια γκάμα Intouro, η οποία με το Intouro K διευρύνεται ταυτόχρονα με ένα εύχρηστο και οικονομικό λεωφορείο με μεγάλο εύρος εφαρμογών.


Παραγωγή ενέργειας κατά την πέδηση και αξιοποίησή της για την εκκίνηση
Το νέο υβριδικό Intouro φέρει έναν πρόσθετο ηλεκτρικό κινητήρα που λειτουργεί ως δυναμό κατά τις φάσεις πέδησης και ρολαρίσματος του οχήματος, μετατρέποντας την ενέργεια πέδησης σε ηλεκτρική. Αυτό το ρεύμα αποθηκεύεται σε υπερπυκνωτές και είναι διαθέσιμο στον ηλεκτροκινητήρα για την υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ειδικά κατά την εκκίνηση, αλλά και την επιτάχυνση.

Διαβάστε επίσης – Mercedes: Δραστική μείωση εκπομπών CO2 έως το 2030

Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει ενσωματωθεί μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και η απόδοση του είναι 14 kW και 220 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν απαιτείται υψηλή απόδοση, ιδίως κατά την εκκίνηση. Ωστόσο, δεν χρησιμεύει στην αύξηση της μέγιστης απόδοσης ισχύος, γι’ αυτό και οι προδιαγραφές για την απόδοση και τη ροπή στρέψης του οχήματος παραμένουν αμετάβλητες. Προτεραιότητα του είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, υποβοηθώντας το μοτέρ εσωτερικής καύση όταν χρειάζεται.

Σύμφωνα με τη Mercedes τα οφέλη είναι ιδιαίτερα εμφανή κατά την οδήγηση του Intouro στο κέντρο της πόλης και στα προάστια, όπου ο οδηγός εναλλάσσει συνεχώς τα πεντάλ γκαζιού και φρένου. Η μείωση φτάνει το πέντε τοις εκατό (5%) στην κυκλοφορία στα προάστια και στο κέντρο της πόλης.

Το ρεύμα που παράγεται από την ανάκτηση ενέργειας αποθηκεύεται σε πυκνωτές διπλής στρώσης, που είναι γνωστοί και ως «supercaps». Αυτές οι μονάδες αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας χαρακτηρίζονται από υψηλή πυκνότητα ισχύος, δεν είναι ευαίσθητες στις αιχμές ισχύος και έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Σε αντίθεση με τις μπαταρίες, οι υπερπυκνωτές (supercaps) είναι ιδανικοί για τις συνεχείς και γρήγορες αλλαγές μεταξύ φόρτισης και αποφόρτισης κατά τη στάση και την εκκίνηση, ενώ είναι και ελαφρύτεροι. Το υβριδικό Intouro χρειάζεται έναν μόνο ελιγμό πέδησης από τα 50 χλμ./ώρα έως την ακινητοποίηση για να φορτιστούν οι μονάδες αποθήκευσης ενέργειας.

Το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας του υβριδικού Intouro αποτελείται από δύο μονάδες. Κάθε μονάδα περιλαμβάνει 16 πυκνωτές διπλής στρώσης. Και οι δύο μονάδες έχουν συνολική χωρητικότητα 2 Ah και είναι τοποθετημένες πίσω στην αριστερή πλευρά της οροφής (προς την κατεύθυνση πορείας) για εξοικονόμηση χώρου. Ένα κάλυμμα προστατεύει τις μονάδες από τις εξωτερικές επιδράσεις και την ηλιακή ακτινοβολία. Ταυτόχρονα, ένα διάτρητο πλευρικό πλαίσιο εξασφαλίζει την απαραίτητη ψύξη από τον άνεμο.

Ένας μετατροπέας, ή μετατροπέας ισχύος, μετατρέπει το αποθηκευμένο συνεχές ρεύμα σε εναλλασσόμενο ρεύμα για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα. Τόσο ο μετατροπέας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας είναι υδρόψυκτοι. Το πρόσθετο ψυγείο για αυτήν την ψύξη χαμηλής θερμοκρασίας έως 65 βαθμούς Κελσίου βρίσκεται κάτω από το ψυγείο του οχήματος για εξοικονόμηση χώρου.

Κύκλωμα 48 V, μικρό πρόσθετο βάρος, αμετάβλητη λειτουργία
Ένα ακόμη βασικό πλεονέκτημα είναι ότι το υβριδικό Intouro δεν χρειάζεται σύνθετο δίκτυο υψηλής τάσης με τους δικούς του απαραίτητους περιορισμούς και τις απαιτήσεις ασφαλείας. Το υπεραστικό λεωφορείο διαθέτει ξεχωριστό κύκλωμα 48 V, το οποίο ταξινομείται ως τεχνολογία χαμηλής τάσης και είναι ασφαλές στη χρήση. Τα αμετάβλητα βοηθητικά συγκροτήματα λειτουργούν συμβατικά.

Το πρόσθετο βάρος του υβριδικού συστήματος κίνησης είναι 254 κιλά και ο συνολικός αριθμός των θέσεων επιβατών μειώνεται ελάχιστα και είναι ασήμαντος στην πράξη.

Οι οδηγοί του υβριδικού Intouro δεν θα είναι σε θέση να διακρίνουν τη διαφορά κατά το χειρισμό του οχήματος ή ακόμη και κατά τη λειτουργία του. Ακόμη και το ταμπλό οργάνων είναι πανομοιότυπο. Συνεπώς, δεν απαιτείται εκπαίδευση. Ομοίως, ούτε οι γρήγορες εναλλαγές οδηγών, οι οποίες είναι συχνές στη διάρκεια των τακτικών δρομολογίων των λεωφορείων, ούτε η αλλαγή μεταξύ διαφορετικών λεωφορείων δημιουργούν κανένα πρόβλημα.

Η κόμπακτ Intouro K της οικογένειας Intouro είναι ένα ιδιαίτερα εύχρηστο λεωφορείο με μήκος 10,75 μέτρα και ακτίνα στροφής μόλις 18,34 μέτρα, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για διαδρομές σε ορεινές περιοχές, δρόμους με στροφές ή για εκδρομές με μικρά γκρουπ.

Ταυτόχρονα, το Intouro K είναι πλήρως εξοπλισμένο με όλα τα χαρακτηριστικά της οικογένειας Intouro. Σύμφωνα με το ευρύ φάσμα εφαρμογών του, διατίθεται με μια πλούσια γκάμα εκδόσεων εξοπλισμού, η οποία εκτείνεται από σύγχρονα, υπεραστικά λεωφορεία με υπερυψωμένο δάπεδο που πληρούν τις προϋποθέσεις για υποβολή προσφορών έως εκδρομικά οχήματα.

Η γκάμα εξοπλισμού περιλαμβάνει οθόνες προορισμού, κεντρική είσοδο μονού ή διπλού πλάτους και δύο διαφορετικά συστήματα ανύψωσης για επιβάτες μειωμένης κινητικότητας. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία επιλογών σε καθίσματα και φύλαξη αποσκευών για το εσωτερικό. Η θέση του οδηγού του Intouro έχει ανανεωθεί πλήρως, για υψηλότερα επιπεδα εργονομίας. Από την εμφάνιση έως τα χειριστήρια και τα όργανα, συμπεριλαμβανομένης της έγχρωμης οθόνης, το υψηλής ποιότητας κόκπιτ θυμίζει εκείνο ενός πλούια εξοπλισμένου τουριστικού λεωφορείου.

Ο κινητήρας του Intouro K είναι διαθέσιμος σε δύο επίπεδα ισχύος 299 ή 354 ίππων. Οι επιχειρήσεις υπεραστικών και τουριστικών λεωφορείων μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις εκδόσεις κιβωτίου ταχυτήτων: μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Mercedes-Benz PowerShift ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με μετατροπέα στρέψης της Voith και της ZF.

Ευέλικτος εξοπλισμός, υπόδειγμα ασφάλειας
Η εμφάνιση και ο εξοπλισμός του πρωτοποριακού Intouro K παρουσιάζει πολύ ηψηλά επίπεδα πληρότητας. Η δεύτερη, δίφυλλη πόρτα διασφαλίζει τη γρήγορη εναλλαγή επιβατών κατά τις στάσεις του λεωφορείου και ο πολυλειτουργικός χώρος ειδικής χρήσης στην απέναντι πλευρά είναι εξοπλισμένος με τέσσερα πτυσσόμενα καθίσματα.

Τα αναπαυτικά καθίσματα Travel Star Eco με ρυθμιζόμενες πλάτες, έδρες και πλάτες καθισμάτων με καλύμματα σε Tiffy Gray, και προσκέφαλα σε Jet Black κατασκευασμένα από υλικό με ίνες τεχνητού δέρματος προσφέρουν κορυφαία άνεση ακόμη και σε μακρινές διαδρομές. Οι κουρτίνες των παραθύρων, η μαλακή επένδυση των πλευρικών τοιχωμάτων και το γκρίζο δάπεδο δημιουργούν μια ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό.

Επίσης, το Intouro K είναι έτοιμο για τακτικά δρομολόγια με σύστημα προορισμού, σύστημα σηματοδότησης επιβατών, προεγκατάσταση για εκτυπωτή εισιτηρίων και βάση για ταμειακή μηχανή. Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις τερματικές συσκευές τους ανεξάρτητα από τον τρόπο χρήσης του υπεραστικού ή τουριστικού λεωφορείου, αξιοποιώντας το MediaRouter για πρόσβαση στο διαδίκτυο και streaming.

Ο εξοπλισμός με τα συστήματα υποβοήθησης είναι επίσης εκεί για να συνεισφέρει στις ανάγκες του επαγγελματία: Το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης Active Brake Assist 5 (ABA 5) είναι μοναδικό στο είδος για υπεραστικά και τουριστικά λεωφορεία και μπορεί να πραγματοποιεί ελιγμούς πέδησης για πλήρη ακινητοποίηση ακόμη και όταν αναγνωρίζονται διερχόμενοι πεζοί, ενώ το Sideguard Assist προειδοποιεί για πεζούς και εμπόδια στις στροφές. Έτσι, σε συνδυασμό με τα συμβατικά συστήματα υποβοήθησης, διασφαλίζεται ότι το επίπεδο ασφάλειας στο Intouro K είναι υποδειγματικό.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.