Μήπως βαρεθήκαμε να ταξιδεύουμε;

Και να μην θέλεις, σταματάς σε αυτή την εικόνα!… Κατά βάση είναι ένα αυτοκίνητο. Όμως, όταν τη δεις από τη συγκεκριμένη γωνία, χωρίς δυσκολία θα έλεγες ότι είναι ένα σκάφος που μπροστά στην πρόκληση της εντυπωσιακά πανέμορφης θάλασσας είναι έτοιμο να εφορμήσει στα πελάγη, δίνοντας την ευκαιρία στους επιβάτες του να απολαύσουν την πανδαισία της θαλασσινής Ελλάδας.

Τελικά, είναι ένα αυτοκίνητο. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, με όλες τις ανέσεις που μπορεί να απαιτήσει ένας σημερινός οδηγός.

Όμως, και που έχουμε όλες αυτές τις ανέσεις, πώς τις εκμεταλλευόμαστε; Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στο να εξαντλεί κάποιος αυτές τις ανέσεις και τα υπερπλήρη συστήματα ασφάλειας όταν μετακινείται από το σπίτι στο γραφείο, για ψώνια ή το γυμναστήριο κ.α., δηλαδή στην καθημερινότητα.

Μιλάμε για πλήρη αξιοποίηση σε μια εκδρομή. Σε ένα ταξίδι.

Διάβασα πριν από κάμποσο καιρό μια μελέτη που αναφερόταν στις συνήθειες των Ευρωπαίων οδηγών. Και μου έκανε εντύπωση ότι οι οδηγοί του Βορρά κάνουν περισσότερα εκδρομικά χιλιόμετρα από τους αντίστοιχους του Νότου. Και μιλάμε για εκδρομικά χιλιόμετρα, όχι για μετακινήσεις μέσα σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον.

Η μελέτη αυτή με οδήγησε να κάνω μια δική μου, άτυπη, έρευνα. Αναζήτησα σε ευρύ φιλικό, συγγενικό και επαγγελματικό περιβάλλον ανθρώπους που το τελευταίο εξάμηνο έκαναν κάμποσες εκδρομές με παρέα, φίλους ή οικογένειες. Σε έναν αριθμό 27 οδηγών, μόνο οι τέσσερις είχαν κάνει κάποια εκδρομή… Οι τέσσερις! Εννοείται ότι ως προορισμό δεν έβαλα υποχρεωτικά μια εκδρομή που θα μπορούσε να έχει αναπόφευκτο κόστος, αλλά «έβαλα μέσα» και προορισμούς τις ιδιαίτερες πατρίδες τους, όπου στοιχειωδώς υπήρχε ένα κατάλυμα για διαμονή.

Πίσω από τις, αρχικά, αληθοφανείς δικαιολογίες κρυβόταν μια βαρεμάρα. Μια δυσκολία να σηκωθούμε από τον καναπέ και να ταξιδέψουμε. Να ακούσουμε μουσική αλλάζοντας παραστάσεις και να απολαύσουμε ό,τι πιο σύγχρονο μας προσφέρει η αυτοκίνηση σήμερα.

Χάσαμε το κίνητρό μας; Αποφεύγουμε να ταξιδέψουμε εκδρομικά; Και γιατί; Για να μην μείνουμε ώρες με τους ανθρώπους μας και δεν έχουμε τι να πούμε; Ή επειδή έχουμε παραιτηθεί από τη διάθεση να δώσουμε στους εαυτούς μας ευκαιρίες για ανανέωση;

Ό,τι και αν συμβαίνει, εύχομαι αυτή η φωτογραφία – και με πρόσχημα το καλοκαίρι που έρχεται – να μας εμπνεύσει να αφήσουμε τον βουλιαγμένο ήδη καναπέ μας και να καθίσουμε στα τύπου μπάκετ σύγχρονα καθίσματα του αυτοκινήτου μας και αντί της τηλεόρασης ή της κάθε λογής οθόνης μπροστά μας να έχουμε πραγματικές παραστάσεις από την πανέμορφη ελληνική ύπαιθρο…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Δυστυχώς στην χώρα μας φτάνει ένα ξαφνικό μπουρίνι για να πλημμυρίσουν οι δρόμοι. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζουμε πως να συμπεριφερθούμε αν βρεθούμε να οδηγούμε...
Μια θρυλική διαδρομή που στο άκουσμά της και μόνο... φοβίζει! Ώρα για μία "πτήση" με εντυπωσιακά πλάνα από το κανάλι Up Stories......
Ποια είναι η σωστή χρήση των φώτων ομίχλης και γιατί δεν πρέπει να τα ανάβουμε άσκοπα; Δείτε όσα πρέπει να γνωρίζετε για την χρήση των...
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου το Ετήσιο Συνέδριο After Sales του Ομίλου Συγγελίδη, στο συνεδριακό Hall του Lagonissi Grand Resort....
Ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης συμμετείχε στο πρωτάθλημα BMU ταχύτητας μοτοσυκλετών και μάλιστα με μια μοτοσυκλέτα 600 κυβικών και κατάφερε να στεφτεί πρωταθλητής, όντας μάλιστα ο νεότερος...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα