Moto Guzzi V7 με νέο ισχυρότερο κινητήρα και άλλες αλλαγές!

Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για την Moto Guzzi V7, με τους Ιταλούς να παρουσιάζουν τη ρετρό μοτοσυκλέτα με μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα.

Βρείτε μας στο
Νέα Moto Guzzi V7 2021

Η κλασική αισθητική και την εξαιρετική φιλικότητα στην καθημερινή χρήση έχουν ανάγει τη Moto Guzzi V7 σε ένα από τα best seller της ιστορικής ιταλικής εταιρίας τα τελευταία χρόνια. Η δημοφιλής μοτοσυκλέτα της Guzzi δέχεται τώρα τις εκτεταμένες περιποιήσεις των μηχανικών από το Mandello del Lario για να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική της πορεία και στο μέλλον. Πιο σημαντική από αυτές η τοποθέτηση του μεγαλύτερου και σαφώς ισχυρότερου V2 των 850 κ.εκ. που γνωρίζουμε από την V85 TT που έρχεται για να δώσει “σύνταξη” στο μικρότερο μοτέρ των 750 κυβικών και να αναβαθμίσει σε σημαντικό βαθμό τις επιδόσεις της V7, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, τη Stone και τη Special.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Moto Guzzi V85 TT Travel

Έχοντας δεχτεί τις απαραίτητες αλλαγές για να ταιριάξει με τον χαρακτήρα της V7 ο δικύλινδρος κινητήρα αποδίδει κατά 25% περισσότερη μέγιστη ισχύ έναντι του απερχόμενου με την ιπποδύναμη να ανεβαίνει από τους 52 ίππους στους 65. Η μέγιστη δύναμη κάνει τη εμφάνιση της στις 6.800 σ.α.λ. Εξίσου σημαντική αύξηση παρουσιάζει και η ροπή, από τα 60 στα 73 Nm στις 5.000 σ.α.λ., ενώ το 80% είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.000 σ.α.λ.

Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, η νέα V7 φέρει πλουσιότερο εξοπλισμό και αλλαγές στην αισθητική της. Πέρα από τη διαφορετική όψη του μεγαλύτερο κινητήρα, νέας σχεδίασης είναι και τα μεγαλύτερα τελικά της εξάτμισης. Η πίσω όψη τονίζει τον ενισχυμένο άξονα τελικής μετάδοσης και τον φαρδύτερο πίσω τροχό, καθώς και τα νέα και πιο στιβαρά πίσω αμορτισέρ της Kayaba, με το πίσω φτερό να παρουσιάζεται πιο κοντό. Ανασχεδιασμένα είναι και τα πλαϊνά καπάκια με το ρεζερβουάρ να διατηρεί την απαράμιλλη σχεδιαστική του ταυτότητα.

Το μεγαλύτερο μοτέρ έφερε αλλαγές και στο πλαίσιο που ενισχύθηκε στην περιοχή του λαιμού, ενώ τα αμορτισέρ έχουν μεγαλύτερες διαδρομές σε σχέση με πριν.

Η Moto Guzzi V7 Stone έχει εφοδιαστεί με νέο full LED φωτισμό, με προβολέα που περιλαμβάνει φώτα ημέρας στο σχήμα του αετού της Moto Guzzi. Ο νέος πίνακας οργάνων, σε απόλυτη συμφωνία με τη μινιμαλιστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, είναι πλήρως ψηφιακός και συγκεντρώνεται σε ένα στρογγυλό όργανο. Νέες είναι και οι σπορ ζάντες αλουμινίου της Stone, ενώ ο πίσω τροχός συνδυάζεται με φαρδύτερο ελαστικό διαστάσεων 150/70.

Η V7 Special διατηρεί τα κομψά διπλά αναλογικά όργανα (ταχύμετρο και στροφόμετρο), καθώς και τους κλασικούς ακτινωτούς τροχούς.

Η V7 θα διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό, τον ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης MGCT, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η ρετρό μοτοσυκλέτα της Guzzi θα διατίθεται και σε έκδοση μειωμένης ισχύος, συμβατή με τους περιορισμούς που αφορούν στην οδήγηση με άδεια κατηγορίας Α2.

Η V7 Stone προτείνει τρία χρώματα με σατινέ φινίρισμα: μαύρο “Nero Ruvido”, γαλάζιο “Azzurro Ghiaccio” και πορτοκαλί “Arancione Rame”. Οι χρωματικές επιλογές για την V7 Special, την έκδοση που σύμφωνα με τους Ιταλούς εκφράζει απόλυτα την κομψότητα και τη φιλοσοφία του πρώτου μοντέλου V7, είναι οι μπλε “Blu Formale” και γκρι “Grigio Casual”.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr